Ik heb zelfs nog nooit benzine gereden...quote:
Kank niej betalenquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik een eigen auto heb gekocht
das mooi, andersom is het net zoquote:
hef phunquote:
lalaquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef Inu het volgende:
lalala
nopequote:
dan kom ik je wel ophalenquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw
Kmoet ook ff zien of Blueman het kan vinden of dattiej me niet vergeet fso
hoe laat kwam blueman je oppikken dan?quote:
Rond half 12 d8 kquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe laat kwam blueman je oppikken dan?
te voorbarigquote:
Niemand hier gaat (normaal wil ik niet en de rest wel en vandaag schijnt het andersom te zijn)quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar je gaat wel als ik meega en anders niet?
Jah, ik ken verder ook niemand daar dusjahquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niemand hier gaat (normaal wil ik niet en de rest wel en vandaag schijnt het andersom te zijn)
maar alleen gaan is zo brrr
flow, r8al en Danpy zijn er ook niet....geen meet zonder harde kern tochquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:19 schreef Inu het volgende:
Nej, ga gewoon mejIs gezellig
Anders is de Ehv-meet niet compleet
Jah, maar die ken ik al en jou nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
flow, r8al en Danpy zijn er ook niet....geen meet zonder harde kern toch
wees blijquote:
je kent me niet...dan had je geweten dat streng kijken enzo averechts bij me werktquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee jah! *kijkt streng*
Jah, dat is dus idd het hele probleemquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kent me niet...dan had je geweten dat streng kijken enzo averechts bij me werkt
werkt jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, dat is dus idd het hele probleem
Ga je mee dan? *kijkt schattig* (werkt wel?)
Jah, Roel is er nog steeds niet...quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkt ja
maar niet nu..ik heb mijn besluit gemaakt
moet je wachten of hem bellenquote:
dat wordt dus half 4quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wacht welHij had niet echt een tijd gezegd fso
Ik zou het Feb laten doen, die is toch verwijfdquote:Op zondag 5 december 2004 00:08 schreef blieblie het volgende:
Pakjesavond gedaan....![]()
Een strijkbout & plank gekregen![]()
Maar ja, khad er zelf om gevraagd... Kan ik iig mijn overhemden eindelijk strijken.
Niels, kerel, je hebt een dubbelganger, zou bijna zweren dat je er gister toch was... jammer trouwens, want het was erg gezellig, ook met jou groepjequote:Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef neilpad het volgende:
Ferry als je dit nog leest volgende week ben ik er weer
(sorry voor het onderbreken van jullie reeks)
Handig toch, kunnen ze ontbijt maken.quote:Op zondag 5 december 2004 13:53 schreef daNpy het volgende:
Aaaargh...
Ik kom nét uit bed en al mijn zusjes vrienden komen al binnen![]()
Wie gaat er dan ook weer in Helmond wonenquote:Op zondag 5 december 2004 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leujk in eindhoven, maar ik kan er maar soms heen....
Jah, heeft bij mij op school gezetenquote:Op zondag 5 december 2004 14:03 schreef febster het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook weer in Helmond wonen
Toevallig trouwens dat je Bart/Bwad kende
Ik ving zoiets op jaquote:
*wakker is.quote:
jij kan zeker bij elk meisje int shirt kijkenquote:Op zondag 5 december 2004 14:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ving zoiets op ja
*its a small world neuriet*
Je was trouwens gister de enigste vrouw waarvoor ik niet naar beneden hoefde te kijken om die te zien![]()
Jah, ik vind het altijd wel fijn als er alleen maar grotere mensen om me heen staanquote:Op zondag 5 december 2004 14:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ving zoiets op ja
*its a small world neuriet*
Je was trouwens gister de enigste vrouw waarvoor ik niet naar beneden hoefde te kijken om die te zien![]()
hmz dan moet je een auto kopen he :pquote:Op zondag 5 december 2004 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leujk in eindhoven, maar ik kan er maar soms heen....
Jah, of jijquote:Op zondag 5 december 2004 14:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmz dan moet je een auto kopen he :p
quote:Op zondag 5 december 2004 14:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
jij kan zeker bij elk meisje int shirt kijken
dat lijkt me iets om op je cv te zettenquote:Op zondag 5 december 2004 14:09 schreef Partygurl het volgende:
jij kan zeker bij elk meisje int shirt kijken
hoe lang ben je dan, Inu ?quote:Op zondag 5 december 2004 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, ik vind het altijd wel fijn als er alleen maar grotere mensen om me heen staan
quote:Op zondag 5 december 2004 14:12 schreef kib het volgende:
[..]
dat lijkt me iets om op je cv te zetten
quote:Op zondag 5 december 2004 14:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hey dat is misbruik maken van je rechten als vrouw he :p
op ooghoogte dus.quote:
komt dus overeen met de "vind je me dik" vraag :pquote:Op zondag 5 december 2004 14:12 schreef febster het volgende:
[..]
Vroeg gister een vrouwtje aan me of ik dat deedhet lastige is, dat je bij vrouwen niet weet wat je moet zeggen, want als je ja zegt ben je een viespeuk, en als je nee zegt dan is ze niet sexy genoeg of zijn haar borsten niet aanziens waardig
Ik ga liever gewoon doodquote:Op zondag 5 december 2004 13:54 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Handig toch, kunnen ze ontbijt maken.
favo antwoord op die vraagquote:Op zondag 5 december 2004 14:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
komt dus overeen met de "vind je me dik" vraag :p
Dan zou ik je slaan....quote:Op zondag 5 december 2004 14:17 schreef kib het volgende:
[..]
favo antwoord op die vraag
"je bent wel iets dikker als toen ik je leerde kennen maar ik vind je nog steeds ontzettend mooi"
die ga ik eventjes onthouden om een collega te jennenquote:Op zondag 5 december 2004 14:17 schreef kib het volgende:
[..]
favo antwoord op die vraag
"je bent wel iets dikker als toen ik je leerde kennen maar ik vind je nog steeds ontzettend mooi"
Dan moet je een nieuw account aanmakenquote:Op zondag 5 december 2004 14:21 schreef NaRRaToR het volgende:
is het eik mogelijk een nickchange aan te vragen of moet ik like een nieuw account aanmaken.
deze nick is nogal anno 199X
*Ligt eraan bij wie*...quote:Op zondag 5 december 2004 14:12 schreef febster het volgende:
[..]
Vroeg gister een vrouwtje aan me of ik dat deedhet lastige is, dat je bij vrouwen niet weet wat je moet zeggen, want als je ja zegt ben je een viespeuk, en als je nee zegt dan is ze niet sexy genoeg of zijn haar borsten niet aanziens waardig
Waar is daar?quote:Op zondag 5 december 2004 14:29 schreef omegaproject het volgende:
!@#$*$%@!
ik was iets te zat gister ..... heb nog een waas voor me ogen, het lijjkt net alsof het mistig is op me kamer
Wie waren dat gister allemaal die daar stonden trouwens? BB en Inu had ik wel herkend (ja zó zat was ik nou ook weer niet)
Waren Blueman en zn vriendjesquote:Op zondag 5 december 2004 14:29 schreef omegaproject het volgende:
!@#$*$%@!
ik was iets te zat gister ..... heb nog een waas voor me ogen, het lijjkt net alsof het mistig is op me kamer
Wie waren dat gister allemaal die daar stonden trouwens? BB en Inu had ik wel herkend (ja zó zat was ik nou ook weer niet)
"Daar" waren Blueman, ik, inu, 3 vrienden van Blueman en Sterre.quote:Op zondag 5 december 2004 14:29 schreef omegaproject het volgende:
!@#$*$%@!
*meld zichquote:Op zondag 5 december 2004 14:29 schreef omegaproject het volgende:
!@#$*$%@!
niet gezienquote:Op zondag 5 december 2004 14:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
*meld zich
met het bruine shirt gisteren
mjah denk dat je t hebt over de sante ofnie :pquote:
Jah, jij was ineens wegquote:Op zondag 5 december 2004 14:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heej waar was jij trouwens toen ik thuis kwam?
Ik dacht dat je op me buik kwam liggen
Nej, hij heeft het over toen we stonden te w88 toen iedereen eten ging halenquote:Op zondag 5 december 2004 14:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mjah denk dat je t hebt over de sante ofnie :p
ik kwam inu en blieblie tegen in de royce(niet vragen wat ik daar deed aub. kom er ook niet graag). en daarna naar de boston en miller geweest
Ga toch weg met je kindercafé ... heb het over tegenover de Thomas rond een uur of 4quote:Op zondag 5 december 2004 14:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik kwam inu en blieblie tegen in de royce(niet vragen wat ik daar deed aub. kom er ook niet graag). en daarna naar de boston en miller geweest
Jij was toen al weg... Was om 4 uur bij het naar huis gaan.quote:Op zondag 5 december 2004 14:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nej, hij stond toen ook eten te halen. Kheb hem toen toch nog aangewezen?quote:Op zondag 5 december 2004 14:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij was toen al weg... Was om 4 uur bij het naar huis gaan.
Ohja...quote:Op zondag 5 december 2004 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, hij stond toen ook eten te halen. Kheb hem toen toch nog aangewezen?
k. stomme doner tent wilde mijn durum doner kebab zonder sla met coktail saus niet geven die ik had betaald. dus heb ik cafetaria de hoek maar ff afgezet(lees broodje kroket betalen en 3 friet speciaal, 2 broodjes kroket met mayo en een broodje frikandel meekrijgen. nog wel bij dezelfde gast als waar ik besteld had). moeten ze maar opletten hoor.quote:Op zondag 5 december 2004 14:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, hij heeft het over toen we stonden te w88 toen iedereen eten ging halen
Het is Sinterklaasquote:Op zondag 5 december 2004 15:04 schreef omegaproject het volgende:
Ik haat kerstlampjes ophangen
Kerst zuigt ...
Sinterklaas zuigt ook, want die is gister wel bij de buren geweest .... maar niet bij onsquote:Op zondag 5 december 2004 15:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is Sinterklaas
Wij doen dat altijd pas na de 13e, want dan is mn broer jarig geweest
Uhm, "wie zoet is krijgt lekkers en wie stout is krijgt *niks*"quote:Op zondag 5 december 2004 15:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Sinterklaas zuigt ook, want die is gister wel bij de buren geweest .... maar niet bij ons
stomme Sinteklaasch
Jij bent ook niet liefquote:Op zondag 5 december 2004 15:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Uhm, "wie zoet is krijgt lekkers en wie stout is krijgt *niks*"
Dus is je eigen dikke vette poepschuld
bloemen voor die manquote:
*kuch* DC++ *kuch*quote:Op zondag 5 december 2004 16:25 schreef blieblie het volgende:
Kan iemand de vette mashups online zetten??
*kuch* al geregeld *kuch*quote:
Kan ik vanav ff HL2 komen kopieeren afrekenen?quote:
Heb niemand gezien tijdens het stappen zelf ... alleen toen ik kei zat was zag ik ineens BB in mijn ooghoekquote:Op zondag 5 december 2004 18:03 schreef gazylady2 het volgende:
Goeiendag!
*Gaar is...
En elkaar gisteren allemaal een beetje lekker zitten aan te kijken op stratum?![]()
Maar was het een beetje gezellig?
*Altijd raar is om mensen van fok voor het eerst te zien (wel leuk hoor)
Wie waren er dan? Dacht alleen die 2 dames?quote:Op zondag 5 december 2004 13:40 schreef febster het volgende:
[..]
Niels, kerel, je hebt een dubbelganger, zou bijna zweren dat je er gister toch was... jammer trouwens, want het was erg gezellig, ook met jou groepje
Yups, en nog wat meer oud vwo genoten van jou (Haacke enzo)quote:Op zondag 5 december 2004 18:27 schreef neilpad het volgende:
[..]
Wie waren er dan? Dacht alleen die 2 dames?
Neen, ga niet.quote:Op zondag 5 december 2004 19:47 schreef Inu het volgende:
Tuurlijk heb ik me vermaaktVolgende week weer?
Rij ik wel een keertje als er een auto is...
Ze willen het hier niet kijkenquote:Op zondag 5 december 2004 20:09 schreef Partygurl het volgende:
Zo t blok kijken, ik hoop niet dat die vieze lieke wint
Duidelijk, ik mis er niks aan dusquote:
Vrijdag en vanmiddag al gehad en morgenmiddag nog ffquote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef gazylady2 het volgende:
hebben jullie ook geen sinterklaas vanavond?
en wat is de buit tot nou toe?quote:Op zondag 5 december 2004 20:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Vrijdag en vanmiddag al gehad en morgenmiddag nog ff
Net gehadquote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef gazylady2 het volgende:
hebben jullie ook geen sinterklaas vanavond?
Moet je een goede kopenquote:Op zondag 5 december 2004 20:27 schreef ArTiC het volgende:
![]()
Prince of Persia - Warrior Whitin geeft een fout bij de installatie
Waarover?quote:Op zondag 5 december 2004 20:40 schreef Blueman het volgende:
Inu, Kon er niet helemaal uit opmaken hoe helder je was. Helderder dan Okke dat wel, maar wat is jou mening erover?
Vroeg ik me ook al afquote:
Of je nog redelijk helder was, of dat je het zwaar had op de terugweg?quote:Op zondag 5 december 2004 20:47 schreef Inu het volgende:
Waarover?
Ik was nog redelijk helder hoorquote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Of je nog redelijk helder was, of dat je het zwaar had op de terugweg?
We hebben geen levenquote:Op zondag 5 december 2004 21:27 schreef Inu het volgende:
Fok!Postings - De Dagcijfers #2
Staan toch best veel van ons inKzag er iig al drie
En in die van de dag ervoor ook nog een paar
Vond hem ook niet overtuigend.quote:Op zondag 5 december 2004 21:17 schreef Inu het volgende:
Guzman is n btje slapjes...
Fuck, helemaal vergetenquote:Op zondag 5 december 2004 21:04 schreef Blueman het volgende:
Javier Guzman kijken
Goedeavond meneer!quote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
En een goedeavond.
Beetje aangeschoten toch.. verder niets..quote:
Ik was aangeschoten...quote:Op zondag 5 december 2004 22:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beetje aangeschoten toch.. verder niets..
Ik wist nog precies wat ik deed en weet nu nog precies wat ik gedaan heb, dus ik was behoorlijk aangeschoten. Maar echt zat nog niet hoorquote:
Jij was heeeeeeeeel klein beetje aangeschoten.quote:
Jah, maar jij hebt geen vergelijkingsmateriaal met mijquote:Op zondag 5 december 2004 22:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij was heeeeeeeeel klein beetje aangeschoten.
Maar vrouwen hebben een andere ranking in zatheid.
Als een vrouw voelt dat ze alcohol heeft gedronken voelt ze zich al behoorlijk aangeschoten, terwijl ik pas aangeschoten ben als ik lollig wordt (en das na een bier of 4-5). Pas als ik niet meer weet wat ik doe/gedaan heb en kaleidoscopisch zie dan ben ik zat![]()
Jij ziet dingenquote:Op zondag 5 december 2004 22:44 schreef Blueman het volgende:
Stelletje zatte fokkers!
quote:Op zondag 5 december 2004 22:48 schreef Blueman het volgende:
Ohja Omega, praat volgende keer eens niet zo vaag!
Dan kan het haast niet anders dat je een geslaagd avondje gehad hebt.quote:Op zondag 5 december 2004 22:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
sorry ... ik had alleen maar zin in slaap en kebab op dat moment
wed maarquote:Op zondag 5 december 2004 22:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan kan het haast niet anders dat je een geslaagd avondje gehad hebt.
Teminste, ik heb daar ook altijd zin in als ik een geslaagd avondje heb gehad
hahahahaquote:Op zondag 5 december 2004 22:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, maar jij hebt geen vergelijkingsmateriaal met mijTobi wel
Maar die was ook niet meer helemaal nuchter
komt nu binnengedruppeldquote:Op zondag 5 december 2004 21:10 schreef ArTiC het volgende:
Hmm die hele CD van Anouk rockt best lekker weg
Haha ik bespeur enige haat.quote:Op zondag 5 december 2004 19:34 schreef febster het volgende:
[..]
Yups, en nog wat meer oud vwo genoten van jou (Haacke enzo)
Cees geeft me tegenwoordig al een hand
Dit was ik dus niet, maar een stelletje zielige stumpertjes die schijnbaar mijn pc nodig hebben om een dvd te kopiëren.quote:Op zondag 5 december 2004 20:05 schreef r8ality het volgende:
Hallo ik ben Joost en ik ben een homo. (punt)
Jullie zijn een stelletje kaffers, en ik voel me beter dan jullie!
Ik was er niet bij, ik zat op m'n eigen kamerquote:Op maandag 6 december 2004 02:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dit was ik dus niet, maar een stelletje zielige stumpertjes die schijnbaar mijn pc nodig hebben om een dvd te kopiëren.
Sad.
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 6 december 2004 07:44 schreef kib het volgende:
[..]
helaas niet!
In Eindhoven wordt gewerkt ben ik bang
systeem- / applicatiebeheerderquote:
oh maar 2 daagjes, valt mee..quote:Op maandag 6 december 2004 07:46 schreef kib het volgende:
[..]
systeem- / applicatiebeheerder
2 daagjes in de week .. ben ook nog aan het studeren
wat doe je eigenlijk voor een stage blieb ?quote:Op maandag 6 december 2004 08:55 schreef blieblie het volgende:
Ik ga zo dadelijk naar mijn stage.
Blegh...
Weer een week stagelopen.
quote:1074. Kerst - Band Aid - Do They Know It's Christmas (3:43)
1075. Kerst - Bing Crosby - White Christmas (3:07)
1076. Kerst - Bryan Adams - Something About Christmas Time (4:09)
1077. Kerst - BTH - Last Christmas (3:49)
1078. Kerst - Chris Rea - Driving Home For Christmas (4:00)
1079. Kerst - CocaCola - Christmas Commercial Song (1:01)
1080. Kerst - Dana - It's gonna be a Cold Christmas (3:14)
1081. Kerst - Destiny's Child - Little Drummer Boy (Featuring Solange) (3:36)
1082. Kerst - Destiny's Child - Silent night (f Beyonce Knowles) (3:41)
1083. Kerst - Eagles - Please Come Home For Christmas (3:00)
1084. Kerst - Elvis - Lonely this christmas (3:36)
1085. Kerst - Faith Hill - Where Are You Christmas (4:07)
1086. Kerst - John Lennon - So This Is Christmas (3:35)
1087. Kerst - Jose Feliciano - Feliz Navidad (3:04)
1088. Kerst - Los Del Rio - Macarena (X-mas mix) (4:16)
1089. Kerst - Mariah Carey - All I want for Christmas is you (4:03)
1090. Kerst - Muppets - Jingle Bell Rock (1:59)
1091. Kerst - NSync - It's Christmas (4:31)
1092. Kerst - Perry Como - Rudolph The Red Nosed Reindeer (2:49)
1093. Kerst - Robbie Williams - So This Is Christmas (3:06)
1094. Kerst - Solid Harmonie - Give Love On Christmas Day (3:14)
1095. Kerst - Suzanne Michaels - It Should Be Christmas Everyday (3:32)
1096. Kerst - Wham - Last Christmas (4:20)
*troostquote:Op maandag 6 december 2004 08:55 schreef Partygurl het volgende:
AuuuuuuuuAnders stoot je je teen ff keiiiiii hard
DDB Systeem opzetten bij een bedrijf die erg veel doet mbt. tot 3D visualisaties.quote:Op maandag 6 december 2004 08:58 schreef kib het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk voor een stage blie
best knap om van elk nummer zowat de slechtste cover te vindenquote:Op maandag 6 december 2004 08:59 schreef blieblie het volgende:Nu mag het officieel nu Sinterklaas vandaag officieel optieft
.
[..]
Goed hequote:Op maandag 6 december 2004 09:00 schreef kib het volgende:
[..]
best knap om van elk nummer zowat de slechtste cover te vinden
Eigenlijk zijn ook alleen:quote:Op maandag 6 december 2004 09:00 schreef kib het volgende:
[..]
best knap om van elk nummer zowat de slechtste cover te vinden
En wat hoop jij te krijgenquote:Op maandag 6 december 2004 09:07 schreef gazylady2 het volgende:
hmm.. wij hebben zaterdag ook nog zoiets als sinterklaas/kerstmis suprise
cadeautjes!
quote:Op maandag 6 december 2004 09:31 schreef gazylady2 het volgende:
wat heb je gekrijgt dan zelluf?
Ah leukquote:Op maandag 6 december 2004 09:06 schreef gazylady2 het volgende:
eeej BB:
Vrijdag 17 December: All You Need Is Love - X-Mas edition in vwaard!
Are u tokking to mie?quote:Op maandag 6 december 2004 09:51 schreef blieblie het volgende:
Is toch niet leuk als je van te voren weet wat je krijgt.
Ooooh kdacht alquote:Op maandag 6 december 2004 09:52 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Are u tokking to mie?
Dit is wat ik al gekregen heb en vanavond is pas met vriendinnen
OMFGquote:Op maandag 6 december 2004 08:59 schreef blieblie het volgende:Nu mag het officieel nu Sinterklaas vandaag officieel optieft
.
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 10:36 schreef blieblie het volgende:
ITIL is echt waardeloos.
Kwaliteitsbeheer.
Over hoe je een systeembeheer opzet.quote:Op maandag 6 december 2004 11:29 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
waar gaat het over dan, mag ik ff een samenvatting, ik slaap tijdens vrijwel iedere les
hmm, dan weet je iig meer dan ikquote:Op maandag 6 december 2004 11:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Over hoe je een systeembeheer opzet.
Dus met helpdesk, applicatiebeheer, etc.
En tot welk level je de soft en hardware gaat registreren, hoe je een begroting maakt, in of outsourcen, je kent het wel.
Maar tis alweer een jaar of 2 geleden dat ik het gehad heb.
dit verbaasde zelfs mij nietquote:Op maandag 6 december 2004 11:41 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
hmm, dan weet je iig meer dan iken ik heb over 2 maanden (na de vakantie) examen
intelligente reactie om meteen naar geweld te grijpenquote:Op maandag 6 december 2004 11:45 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
* Burning_RefleX slaat Kib in het gezicht
Check!quote:Op maandag 6 december 2004 12:33 schreef kib het volgende:
ik ben afgewerkt dus kan nu ff niet meer kijken.
Heb ook van die onhandige beren sloffenquote:Op maandag 6 december 2004 12:55 schreef Burning_RefleX het volgende:
Hmmm... Waarom zijn jullie toch allemaal zo onvoorzichtig
trek je sloffen dan uitquote:Op maandag 6 december 2004 13:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb ook van die onhandige beren sloffen![]()
Heb ook nog bokshandschoenen sloffen, maar daar kan ik al helemaal niet mee traplopen. Die voorkanten zijn veelste groot zodat ik mijn voeten dwars op de tree moet zetten. Loopt niet hendig
Krijg ik koude voeten!quote:Op maandag 6 december 2004 13:17 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
trek je sloffen dan uit
loopt wat makkelijker...
Moeten die weer extra gewassen worden terwijl ik sloffen aan heb.quote:
lol, ja bestquote:Op maandag 6 december 2004 13:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Moeten die weer extra gewassen worden terwijl ik sloffen aan heb.
Zinloze discussie!
Jah, maar dan moet je stofzuigen, anders krijg je vieze voeten...quote:Op maandag 6 december 2004 13:57 schreef blieblie het volgende:
Ik heb geen sloffen of pantoffels. Gewoon kachel een graadje hoger en klaar.
Je hebt toch sokken?quote:Op maandag 6 december 2004 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, maar dan moet je stofzuigen, anders krijg je vieze voeten...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 6 december 2004 14:31 schreef Partygurl het volgende:
haaaaaaaa
Je doet smorgens sokken aan, dan schoenen aan, komt thuis doet schoenen uit en loopt op sokken rond.quote:Op maandag 6 december 2004 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]We hadden net al geconcludeerd dat dat onnodig sokken vies maken is
Echwel...als je op de vloer looptquote:Op maandag 6 december 2004 14:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je doet smorgens sokken aan, dan schoenen aan, komt thuis doet schoenen uit en loopt op sokken rond.
Nergens maak je dan sokken onnodig vies
Mag ik hopen van niet nee..quote:Op maandag 6 december 2004 14:45 schreef Partygurl het volgende:
Boeiend als ze vies zijn, je doet ze neem ik aan de volgende dag toch niet aan
dé studentenkamer?quote:Op maandag 6 december 2004 15:01 schreef NaRRaToR het volgende:
*zich ook meld vanaf de studentenkamer
DE STUDENTENKAMER ja :pquote:
- vleesjes (shoarma, hamburgertjes, stukjes kip, stukje bief)quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef Partygurl het volgende:
Wat heb ik allemaal nodig om te gourmetten (of hoe je t ook schrijf)
zeker heel hard aan het studeren nou?quote:Op maandag 6 december 2004 15:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
DE STUDENTENKAMER ja :p
kga zo fitnessen dus geen zin om helemaal naar huis te gaan.
zie je tochquote:Op maandag 6 december 2004 15:09 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
zeker heel hard aan het studeren nou?![]()
En een autoquote:Op maandag 6 december 2004 15:08 schreef gazylady2 het volgende:
en wijn!!! heel veel wijn!!!
geen slagroom voor mij dus :pquote:Op maandag 6 december 2004 15:11 schreef gazylady2 het volgende:
en alsje dik mag worden: slagroom!
sjee zeg, ik lijk wel een man met die lompe opmerkingen..
Als je dik wilt worden moet je gaan chocoladefonduenquote:Op maandag 6 december 2004 15:11 schreef gazylady2 het volgende:
en alsje dik mag worden: slagroom!
sjee zeg, ik lijk wel een man met die lompe opmerkingen..
pcies, en die bikini ligt ook weer voor een paar maandjes opgesloten binnenquote:Op maandag 6 december 2004 15:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je dik wilt worden moet je gaan chocoladefonduen![]()
Maar tuurlijk mag je dik worden, het wordt winter, dan is het veels te koud als je dun bent
En der is hier toch niemand bezet, behalve amaranta en Mex_, dus kleertjes blijven voor anderen ook netjes aanquote:Op maandag 6 december 2004 15:16 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
pcies, en die bikini ligt ook weer voor een paar maandjes opgesloten binnen
Vergeet de sausjes niet...quote:Op maandag 6 december 2004 15:20 schreef Partygurl het volgende:
Efffu boodschappen doen, tsjiaauwwwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |