Ik heb zelfs nog nooit benzine gereden...quote:
Kank niej betalenquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik een eigen auto heb gekocht
das mooi, andersom is het net zoquote:
hef phunquote:
lalaquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef Inu het volgende:
lalala
nopequote:
dan kom ik je wel ophalenquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw
Kmoet ook ff zien of Blueman het kan vinden of dattiej me niet vergeet fso
hoe laat kwam blueman je oppikken dan?quote:
Rond half 12 d8 kquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe laat kwam blueman je oppikken dan?
te voorbarigquote:
Niemand hier gaat (normaal wil ik niet en de rest wel en vandaag schijnt het andersom te zijn)quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar je gaat wel als ik meega en anders niet?
Jah, ik ken verder ook niemand daar dusjahquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niemand hier gaat (normaal wil ik niet en de rest wel en vandaag schijnt het andersom te zijn)
maar alleen gaan is zo brrr
flow, r8al en Danpy zijn er ook niet....geen meet zonder harde kern tochquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:19 schreef Inu het volgende:
Nej, ga gewoon mejIs gezellig
Anders is de Ehv-meet niet compleet
Jah, maar die ken ik al en jou nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
flow, r8al en Danpy zijn er ook niet....geen meet zonder harde kern toch
wees blijquote:
je kent me niet...dan had je geweten dat streng kijken enzo averechts bij me werktquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee jah! *kijkt streng*
Jah, dat is dus idd het hele probleemquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kent me niet...dan had je geweten dat streng kijken enzo averechts bij me werkt
werkt jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, dat is dus idd het hele probleem
Ga je mee dan? *kijkt schattig* (werkt wel?)
Jah, Roel is er nog steeds niet...quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkt ja
maar niet nu..ik heb mijn besluit gemaakt
moet je wachten of hem bellenquote:
dat wordt dus half 4quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wacht welHij had niet echt een tijd gezegd fso
Ik zou het Feb laten doen, die is toch verwijfdquote:Op zondag 5 december 2004 00:08 schreef blieblie het volgende:
Pakjesavond gedaan....![]()
Een strijkbout & plank gekregen![]()
Maar ja, khad er zelf om gevraagd... Kan ik iig mijn overhemden eindelijk strijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |