quote:Op zondag 5 december 2004 00:36 schreef sjun het volgende:
@drugshond: De term achterlijk heb ik niet gebruikt. Vanuit westerse optiek bezien zou ik het wel over op sommige punten achtergebleven kunnen hebben terwijl ik dan ook weer het oog en oor voor de eigen familie als vooruitstrevend zou kunnen betitelen.
30 miljoen....... jemig.... Laatst nog zo'n misdraging gezien van de Belgische VN waarbij ze een gevangende boven een kampvuurtje aan het roosteren waren.quote:Op zondag 5 december 2004 00:31 schreef PJORourke het volgende:
De Belgen tolereerden ook kanibalisme op markten. Een mens werd stukje voor stukje verkocht, en als alles verkocht was, ter plekke geslacht. De Belgen zijn naar schatting verantwoordelijk voor zo'n 30 miljoen doden in Afrika, voor wat die schatting waard is.
Gelet op mijn vorige posting.... Geflambeerdquote:Op zondag 5 december 2004 01:04 schreef du_ke het volgende:
Gebakken gegrilld of gefrituurd?
Wat dat betreft hebben we bepaalde zaken in Indonesie en Suriname iets verstandiger aangepakt. Nog steeds een onvoldoende .... maar de "bloodshed" was wel een stuk minder.quote:Op zondag 5 december 2004 01:12 schreef NightH4wk het volgende:
Frankijk was ook al zo succesvol met hun kolonieen, of iig op het eind: Indochina (Vietnam enzo), Algerije en Ivoorkust.
Kijken of hij bondig genoeg is voor een plaatsje op de lijst-Wilders.quote:Op zondag 5 december 2004 01:17 schreef du_ke het volgende:
Eeey Berebds wat probeer je in hemelsnaam met je immigranten topic te bereiken?
pberends heeft zijn handen al vol aan zijn eigen politieke partij op internet.quote:Op zondag 5 december 2004 01:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kijken of hij bondig genoeg is voor een plaatsje op de lijst-Wilders.
Die constatering is eigenlijk erg triest.quote:Op zondag 5 december 2004 01:24 schreef Drugshond het volgende:
Als er geen aanslag komt, zal het aantal zetels van G.W. decimeren...
En valt Nederland weer in slaap.
quote:Op zondag 5 december 2004 01:32 schreef NightH4wk het volgende:
French Police Misplace Explosives on Jet
LOL
Er staan .... 2 ..... vragen voor u open....quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
tvp
Ik verdomme ook niet en ik had nog wel mijn kisten niet neergezet omdat dat dan zo inhalig zou overkomenquote:
Sint komt nu eenmaal eerder bij Appie Heijn dan bij Dirk langsquote:
Dat komt omdat Sint gedemoniseerd wordt door moslims.quote:
quote:You're only 29
Got a lot to learn
But when your mummy dies
She will not return
We like noise it's our choice
It's what we wanna do
We don't care about long hairs
I don't wear flares
See my face not a trace
No reality
I don't work I just speed
That's all I need
I'm a lazy sod, I'm lazy sod
I'm a lazy sod I'm so lazy
I'm a lazy sod I'm lazy sod
I'm a lazy sod I'm so lazy
I can't even be bothered
Lazy Lazy
Die gast wordt ook nog eens zaterdag begraven.quote:Op zondag 5 december 2004 12:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er radiostilte in verband met prins Bernhard?
Het zou Geert Wilders wel opbrekenquote:Op zondag 5 december 2004 12:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er radiostilte in verband met prins Bernhard?
Jij bent aan het uitbrakken, Bas.quote:Op zondag 5 december 2004 13:03 schreef George-Butters het volgende:
Ik vond het al heerlijk rustig. Zouden ze vaker moeten doen
Jij niet dan Coen?quote:Op zondag 5 december 2004 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent aan het uitbrakken, Bas.
Nee, ik had na mijn vakantie even geen geld om uit te gaan, en ik wil binnenkort nog naar Awakenings. Of was het nou Innercity?quote:
Op die foto die Harry zo terroristisch gepubliceerd heeft? Dat valt toch wel mee, ik heb een trui met overhemd aan voor een normale avond zuipen in de kroeg op een gure avond.quote:(Beetje te keurig gekleed op die foto, er werd toch niemand begraven?)
quote:Waag jij je weleens aan politieke discussies in POL? Ik kom nooit een post van je tegen. Terwijl ik je manier van discusseren waardeer... Beter dan die Schreeuwlelijkerds
(Standaard kneuzenreactie)quote:Op zondag 5 december 2004 13:25 schreef George-Butters het volgende:
Kwam ik zomaar tegen tijdens het sufen....Fotoboek van Lisariya
Oftewel:quote:Op zondag 5 december 2004 13:39 schreef du_ke het volgende:
En daarbij redelijk gefrustreerd te werk gaat omdat hij zich van alle kanten genaaid voelt door de Fellow Travelers.
Gister nog geprobeerd te discusseren in een moslim topic van PB. Maar daar kom je niet verder dan het is allemaal de schuld van allochtonen. En elke nuancering die je probeert aan te brengen wordt weggeknuppeld.quote:Op zondag 5 december 2004 13:36 schreef du_ke het volgende:
Die doorsnee debatten zijn idd saai.
Hoewel L_V en PV elkaar ook flink vervelen in C&H heb ik het idee.
quote:Op zondag 5 december 2004 13:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Oftewel:
gefrustreert te werk gaat omdat ik mij van alle kanten genaait voel door de Fellow Travellers, die duidelijk minder slim zijn als ik.
(http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1101900637354.html)quote:,Ja, je hoort wel eens dat we daar met 100.000 man aan troepen naartoe moeten. Nou, moet je kijken wat de Russen dan zeggen of doen! Dan splitst Oekraïne zich en heb je een burgeroorlog. Het is makkelijk om te zeggen: we zullen dit, of we willen dat, maar je moet vreselijk voorzichtig manoeuvreren. Het allerbelangrijkste op dit moment is te voorkomen dat het land uiteenvalt, want dat zou rampzalig zijn. De Oekraïeners moeten zelf een politieke oplossing zoeken, eventueel via nieuwe verkiezingen. Maar je moet oppassen dat het land niet in tweeën uiteenvalt. Sommigen roepen dat er een referendum moet komen maar dat is evenmin een garantie tegen opsplitsing.''
Ik probeer dat soort topics dan ook zo veel mogelijk te vermijden,quote:Op zondag 5 december 2004 13:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Gister nog geprobeerd te discusseren in een moslim topic van PB. Maar daar kom je niet verder dan het is allemaal de schuld van allochtonen. En elke nuancering die je probeert aan te brengen wordt weggeknuppeld.
Ik zou ook wel zo'n simpele visie op de wereld willen hebben. Scheelt een hoop denkwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |