Ja, maar ik moet gewoon eerst een normaal colaatje, dan bierquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Hé, het is acht uur, tijd voor wat anders dan cola.
Plop er gewoon een open.
Als ze dat zouden doen, waren ze vast niet zo rijk gewordenquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Klacht insturen naar coca cola, krijg je misschine wel een paar gratis flessen...
is al gelukt bij chips en bij hondenkoekjes... proberen kan altijdquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als ze dat zouden doen, waren ze vast niet zo rijk geworden
Had je geen prik in je chips en hondenbrokejs? Gadver das echt smerig...quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
is al gelukt bij chips en bij hondenkoekjes... proberen kan altijd![]()
Heb ooit een een fles coca cola terug gestuurd, die een beetje vreemd schuimde bij het inschenken, ze kwamen die fles zelfs ophalen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Klacht insturen naar coca cola, krijg je misschine wel een paar gratis flessen...
Koop dan kindercolaquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:48 schreef releaze het volgende:
cola zonder prik is heerlijk. ik schud bijna uit ieder koolzuurhoudend drankje de prik voordat ik het opdrink... flat coke
doe je 't in een glasquote:Op zondag 5 december 2004 20:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dat zit alleen in van die kleine flesjes
En een glas met de meest ranzige cola ooit geproduceert in de geschiedenis van de mensheidquote:Op zondag 5 december 2004 21:19 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
zit je met 6 van die duffe flesjes te kijken
Je drinkt toch geen colaquote:
cola rulezquote:
Doe dan nog Fantaquote:
maar 12 plopjes verder heb ik wel weer zin in een colaatje hoorquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Hé, het is acht uur, tijd voor wat anders dan cola.
Plop er gewoon een open.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:02 schreef RealKnuckles het volgende:
Wel een ramp, ik ga niet weer naar benden lopen, bah zonder prik
In jeugd hadden ze geen kindercola...... En ook geen plastieken flessen!quote:Op maandag 6 december 2004 16:20 schreef lucienne2 het volgende:
kindercola flashback.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |