Fuji 200 ASA omdat dat er nog in zatquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:53 schreef Subhuman het volgende:
Leuke foto's!
Alleen zonde van die weerkaatsing in de ramen van dat huis bij de molen. En de TU Bibliotheek, hoort die om te vallen?
Ik ga zeker nu ook eens 's nachts foto's proberen te maken!Wat voor film heb je gebruikt?
Zeker wetenquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:40 schreef Xilantof het volgende:
pdehoog , tis toch nog goed gelukt met de belichting enzo![]()
we zijn er gewoon samen goed uitgekomenquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeker weten. Vooral dankzij jouw hulp denk ik zo
. Ik moet wel zeggen dat die molen iets minder belicht had hoeven te worden. Wijze tip voor de volgende keer.
Welke dick hebben we het over? Mijn pa heet zo nl.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:44 schreef sooty het volgende:
Als P familie is van Dick, laat ik hem groeten.
Prachtige foto's.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:49 schreef Xilantof het volgende:
mijn foto's :
...
11: lantaarnpalen zijn soms minder leuk...
[afbeelding]
Meetkundige Dienst, vroeger aan de Kanaalstraat ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke dick hebben we het over? Mijn pa heet zo nl.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:58 schreef sooty het volgende:
[..]
Meetkundige Dienst, vroeger aan de Kanaalstraat ?![]()
Hehe. Ik was destijds (94-96) ICT-inhuur bij de MD. In zo'n periode bouw je vriendschappen op met degenen die jou goed liggen. Jouw vader was er 1 van. Ik herinner mij zijn humorquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik word lichtelijk nieuwsgierig. Tell me more
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:20 schreef sooty het volgende:
[..]
Hehe. Ik was destijds (94-96) ICT-inhuur bij de MD. In zo'n periode bouw je vriendschappen op met degenen die jou goed liggen. Jouw vader was er 1 van. Ik herinner mij zijn humorEn ook zijn trots dat zijn zoon (jij ?) een stageplek had gevonden bij een accountancy bureau.
Verder heb ik nog vele leuke herinneringen aan die periode bij de MD.
neequote:Op zondag 5 december 2004 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Bakker, heb je een antiruis-programma erover heen gehaald?
daar hadden we idd ook even langs kunnen lopen....quote:Op zondag 5 december 2004 11:51 schreef sander0105 het volgende:
erg mooie platen! ik mis alleen werktuigbouw, dies echt super in et donker!! (glasgevel met rode muur)
Hij had een werkende lichtmeterquote:Op zondag 5 december 2004 11:55 schreef pea4fun het volgende:
Mooie foto's hoor...Xila, jij hebt het vast vaker gedaan foto's in het donker. Je belichting is zo oké dat dat haast niet anders kan!
Iets lager was misschien wel beter jaquote:Op zondag 5 december 2004 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
DWB, die eerste twee foto's had je iets lager moeten nemen. Nu zit daar die ingang bijzonder hinderlijk te zijn. Die foto van die lamp is trouwens best leuk
dankjequote:Op zondag 5 december 2004 11:55 schreef pea4fun het volgende:
Mooie foto's hoor...Xila, jij hebt het vast vaker gedaan foto's in het donker. Je belichting is zo oké dat dat haast niet anders kan!
Kijk...het zit zo:quote:Op zondag 5 december 2004 15:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dankje
ik heb het idd wel vaker gedaan, maar wat pdehoog ook zegt: een leuke onboard lichtmeter is ook erg fijn
dan is het voor mij nog alleen leuk diafragma kiezen, en sluitertijd maakt niet zo veel uit op statief
als in Volvo Amazon?quote:Op zondag 5 december 2004 16:20 schreef De_Warme_bakker het volgende:
amazon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |