dat is nou goed nieuwsquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me vervelen![]()
![]()
zit daarom maar huisjes te kijken, als ik de stage krijg, dan zit daar een vaste baan aan vast, en dan wil ik op mezelf gaan wonen![]()
![]()
BoJo is op een blind datequote:Op zaterdag 4 december 2004 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
Wat reen rare naam voor de sc? wat is er aan dehand? heb geen zin om de sc na te lezen
omfg whehehe :quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:02 schreef PeuRac het volgende:
BoJo is in de zeik gezetkrijg net een sms
![]()
![]()
IK KOM NIET MEER BIJ MAN
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
FAQ Plains, Trains & Automobiles [afbeelding]
Mijn blunder staat er nog inquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
FAQ Plains, Trains & Automobiles [afbeelding]
Je bedoelt die sinterklaas smiley ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:40 schreef ook_gek het volgende:
Jhaaa daar is ie weeeeeer [afbeelding]
Net alsof er in je eigen woonplaats geen leuke vrijgezelle dames zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:54 schreef Hugster het volgende:
BoJo is er helemaal voor naar Amersfoort gereden
Naaistreek
Hij woont in Amsterdam... daar lopen zat vrijgezelle, vrouwelijke personen rond.... Als het daar niet is, waar dan wel??quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net alsof er in je eigen woonplaats geen leuke vrijgezelle dames zijn.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |