Ja!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:32 schreef Croupouque het volgende:
Als ik nou nog meer reageer in dit topic, dan gelooft niemand meer dat ik gestopt ben met FOK!.
IK BEN HELEMAAL NIET TERUG GUTVERKRANKEDIKKEME!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja!
Ik was al helemaal depressief, dat je t me vertelde.
Kom je terug!
Al die tranen voor niks Pouque.
En dat ik ging stoppen was geheim! Dat is het nog steeds! Geheim!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL NIET TERUG GUTVERKRANKEDIKKEME!
Ik wacht nog steedsquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En dat ik ging stoppen was geheim! Dat is het nog steeds! Geheim!
Insomaniac, de imbiciele inteeltquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:38 schreef Insomaniac het volgende:
Het niveau daalt per dag, lijkt wel!
Hoi C! Ruimhartig van je dat jij er met je aanwezigheid voor zorgt dat dit topic nèt niet helemaal kansloos is!!
Skaai, het scrubbende scrotumquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:21 schreef Skaai het volgende:
Mijn neus doet pijn. Inwendige pukkel ofzo
Deze zin slaat van kut op Dirk... Inteelt kan nooit een zelfstandig naamwoord zijn, randdebiel..quote:
Mot je bij Dirkh weze.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:44 schreef Croupouque het volgende:
Afgezien van de naam in de titel is dit een ontzettend stom topic, waarvan ik me afvraag waarom het nog open is.
achterlijke kut mod!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik laat 'em nog even open.
Er zit potentie in.
(![]()
![]()
)
Ah, verrek, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik laat 'em nog even open.
Er zit potentie in.
(![]()
![]()
)
*shock*quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi!
Waarom ga je niet proberen te deeptroathen met een Breezerflesje? Wel oppassen dat 'ie niet in je strot vast blijft zitten hè!!
Je bent slecht in het verzinnen van potentiële Suske en Wiske titels, penetrerende pisnicht.quote:
Jah, en doe er een bagel bij.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:02 schreef Tokay het volgende:
Iemand een kruidnootje?
Een verse bagel met roomkaas en gerookte zalm.quote:
Zalm hoeft niet, rest is erg lekker.quote:Op zondag 5 december 2004 00:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een verse bagel met roomkaas en gerookte zalm.
Gegarneerd met een paar kruidnoten. Voilà.
Jij mag helemaal niets zeggen plofkopquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je bent slecht in het verzinnen van potentiële Suske en Wiske titels, penetrerende pisnicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |