Hoi!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:06 schreef Dead-Doll het volgende:
Hahaha!![]()
![]()
Ik vat 'm!!! Croupouque-heaumeaux
HAHAHA!
jij hebt ook meer lichaam, dus das heul nie eerlijk vergelijken..quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:09 schreef Skaai het volgende:
Al is hij heaumeau(x), ik heb toch méér sproeten.
Alsnog heb ik dan meer sproeten, met je onoriginele grapjes.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij hebt ook meer lichaam, dus das heul nie eerlijk vergelijken..
de sproet-dichtheid, die telt
Ik heb er ook kei veul!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:09 schreef Skaai het volgende:
Al is hij heaumeau(x), ik heb toch méér sproeten.
Echt overal?quote:
wat jij wilquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alsnog heb ik dan meer sproeten, met je onoriginele grapjes.
Ik ook, bijna overal!quote:
Betrapt,quote:
Ja!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:32 schreef Croupouque het volgende:
Als ik nou nog meer reageer in dit topic, dan gelooft niemand meer dat ik gestopt ben met FOK!.
IK BEN HELEMAAL NIET TERUG GUTVERKRANKEDIKKEME!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja!
Ik was al helemaal depressief, dat je t me vertelde.
Kom je terug!
Al die tranen voor niks Pouque.
En dat ik ging stoppen was geheim! Dat is het nog steeds! Geheim!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL NIET TERUG GUTVERKRANKEDIKKEME!
Ik wacht nog steedsquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En dat ik ging stoppen was geheim! Dat is het nog steeds! Geheim!
Insomaniac, de imbiciele inteeltquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:38 schreef Insomaniac het volgende:
Het niveau daalt per dag, lijkt wel!
Hoi C! Ruimhartig van je dat jij er met je aanwezigheid voor zorgt dat dit topic nèt niet helemaal kansloos is!!
Skaai, het scrubbende scrotumquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:21 schreef Skaai het volgende:
Mijn neus doet pijn. Inwendige pukkel ofzo
Deze zin slaat van kut op Dirk... Inteelt kan nooit een zelfstandig naamwoord zijn, randdebiel..quote:
Mot je bij Dirkh weze.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:44 schreef Croupouque het volgende:
Afgezien van de naam in de titel is dit een ontzettend stom topic, waarvan ik me afvraag waarom het nog open is.
achterlijke kut mod!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik laat 'em nog even open.
Er zit potentie in.
(![]()
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |