Dit topic verdient een slotje...quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:53 schreef Italo het volgende:
Croupouque is heaumeaux![]()
Slaat helemaal nergens op maar ligt lekker in het gehoor![]()
Iemand nog meer van deze pakkers??
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dit topic verdient een slotje...
Ook zo'n catchy line
Die fout zie ik wel vaker terug.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
Heaumeaux kan niet, want dat is meervoud.
Het verschil is marginaal.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:08 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind "Croupouque, je bent mijn held, mijn inspiratie, ik krijg het al warm wanneer ik zelfs nog maar aan je denk, oh was je maar bij me, pak me vast met je gespierde armen en breng mij naar sexuele hoogtepunten die ik nooit eerder meegemaakt heb, jij besproette blonde Zeeuwse dekhengst" net iets beter in het gehoor liggen.
Ik vind anders 'Croupouque steek je warme stevige gehaktstaaf in mijn donkere grot der verleiding terwijl ik even de zeep opraap die we van de aardige cipier gehad hebben' wel wat hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:08 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind "Croupouque, je bent mijn held, mijn inspiratie, ik krijg het al warm wanneer ik zelfs nog maar aan je denk, oh was je maar bij me, pak me vast met je gespierde armen en breng mij naar sexuele hoogtepunten die ik nooit eerder meegemaakt heb, jij besproette blonde Zeeuwse dekhengst" net iets beter in het gehoor liggen.
Ik vind het wat aan de lange kantquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:08 schreef Croupouque het volgende:
Klinkt als een fout Suske en Wiske albumquote:
Ik vind hem helemaal niet lekker in de mond liggenquote:
Pcies, dat wou ik net zeggen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
Heaumeaux kan niet, want dat is meervoud.
Oh, ik heb deze zó voor het inkoppen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet lekker in de mond liggen
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, ik heb deze zó voor het inkoppen.
Ik wacht met je mee.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zat er zo op te wachten tot iemand dat zou doen
Doe is ff.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, ik heb deze zó voor het inkoppen.
Gezelligquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:38 schreef Insomaniac het volgende:
Het niveau daalt per dag, lijkt wel!
Hoi C! Ruimhartig van je dat jij er met je aanwezigheid voor zorgt dat dit topic nèt niet helemaal kansloos is!!
Djust doe it mên! It feels gooooooooooooooooood!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:42 schreef FlyingFox het volgende:
[..]!
Wellicht moet ik maar eens overwegen om weer voluit te gaan posten.
Nu ben je eng.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Djust doe it mên! It feels gooooooooooooooooood!.
Godsamme! Stel je ook voor he, dat Inso zich een keer goed zou voelen! Zélfs dat probeer je van me af te pakken! Maar het lukt je niet hoor, Vosje! IK! VOEL! ME! GOED! GODVERKANKER!quote:
ja, het is weer "in" hè, posten onder je originele accountquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:42 schreef FlyingFox het volgende:
[..]!
Wellicht moet ik maar eens overwegen om weer voluit te gaan posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |