Van wie?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:58 schreef BVO het volgende:
Ik zat gisteren 'ns in SEX te lurken, dan kom je ook dingen te weten van mensen die je niet had willen weten..
sorry ik hou niet van slijmen, zal dus ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik moet nog stemmen dus jullie kunnen allemaal beginnen met slijmen
Was mijn kloon zó doorzichtig?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:58 schreef BVO het volgende:
Ik zat gisteren 'ns in SEX te lurken, dan kom je ook dingen te weten van mensen die je niet had willen weten..
Oh, Tania tochquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou dan kun je hem wel op plaatsen krijgen waar ie normaal niet kan komen
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, en bij de Sex and the City avond is het me duidelijk geworden dat size does matter.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:56 schreef ZOWIEE het volgende:
Hey de titel is veranderd
of is dat al lang en zie ik dat nu pas?![]()
Jij weet als ex-mod zijnde vast wel of Erodome het idd met paarden doet?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat zal pijn doen, zeg.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat vind ik wel heel erg groot
als je er nou 15 cm afhaalt ben ik tevreden
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij weet als ex-mod zijnde vast wel of Erodome het idd met paarden doet?
Erodome met haar leuke persoonlijke websitequote:Op zaterdag 4 december 2004 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat is walgelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:00 schreef BVO het volgende:
He, wat jammer nouquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
sorry ik hou niet van slijmen, zal dus ook niet gebeuren
Snuitje kan zijn verdere carrière wel vergeten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat is walgelijk.. Echt. Dat vind ik dus niet normaal he? Laat je dan sandwichen ofzo, maar zo'n arm paard. Echt, dat vind ik echt walgelijk en vreselijk.
.
.
.
Ja.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Snuitje kan zijn verdere carrière wel vergeten.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij en D-Tox met paarden doen, maar ik ben geen Anky ofzo.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij en D-Tox met paarden doen, maar ik ben geen Anky ofzo.
Tommie is ook een knappe gozer hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |