Ja, dat is walgelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:00 schreef BVO het volgende:
Jij weet als ex-mod zijnde vast wel of Erodome het idd met paarden doet?
He, wat jammer nouquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
sorry ik hou niet van slijmen, zal dus ook niet gebeuren
Snuitje kan zijn verdere carrière wel vergeten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat is walgelijk.. Echt. Dat vind ik dus niet normaal he? Laat je dan sandwichen ofzo, maar zo'n arm paard. Echt, dat vind ik echt walgelijk en vreselijk.
.
.
.
Ja.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Snuitje kan zijn verdere carrière wel vergeten.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij en D-Tox met paarden doen, maar ik ben geen Anky ofzo.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij en D-Tox met paarden doen, maar ik ben geen Anky ofzo.
Tommie is ook een knappe gozer hoorquote:
Link?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Erodome met haar leuke persoonlijke website![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:57 schreef niksan het volgende:
ik weet zeker dat jij bij je vriendin (als je die hebt) niets te zeggen hebt, makker
Lesbies zijn hotquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:05 schreef digispeed het volgende:
he bah met paarden
als ik daarvoor moet gaan wordt ik spontaan lesba
ik vind jou ook wel een leuke gozerquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tommie is ook een knappe gozer hoor
Note: Ik ben gewoon heteroalleen ben niet zo een preutse gozer die niet durft te zeggen dat een gozer kanp is of niet
Van die wijven met lage stemmen en bloempotkapsels?quote:
Vrouwen laten mannen denken dat ze de baas zijnquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik schreeuw een beetje en ze doet precies wat ik wil, zoniet dan zijn twee tikken zeker genoeg. Vrouwen zijn heel simpel hoor. En altijd de mindere. Maar veel mannen laten zich leiden door lustgevoelens, moeten ze niet doen. Altijd de controle, superieur noemen ze dat.
Nee niet die soort lesbie's.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Van die wijven met lage stemmen en bloempotkapsels?
Nee die nietquote:
Haha altijd positief blijven he als je met twee blauwe, dichtgeslagen ogen, tanden uit je bek en gebroken ribben onder het bed ligt omdat je de visite niet mag storen. Vrouwenquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:08 schreef ZOWIEE het volgende:
Vrouwen laten mannen denken dat ze de baas zijn![]()
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen behoefte hebben aan sex met een dier.
Die een tuinbroek dragen en sjekkies draaien.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:07 schreef BVO het volgende:
Van die wijven met lage stemmen en bloempotkapsels?
Iets zegt mij dat iedereen het hier met je eens is.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen behoefte hebben aan sex met een dier.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel een leuke gozer
Ik zou nog even wachten op Orginialquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Iets zegt mij dat iedereen het hier met je eens is.
Verder alles goed?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Haha altijd positief blijven he als je met twee blauwe, dichtgeslagen ogen, tanden uit je bek en gebroken ribben onder het bed ligt omdat je de visite niet mag storen. Vrouwen
Nee hoor. Erodome niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat iedereen het hier met je eens is.
quote:
Hoezo? Heb ik bloedspetters op m’n gezicht?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:12 schreef Duiveltja het volgende:
Verder alles goed?
Dat vind ik zo'n stomme poster he? Van die standaad Expo-postertjes. Net als al die 'stoere' wietposters.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Kijk hoe wonder schoon.
Newsflash: Iedere jongen vind dat geilquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik weet niet vind het gewoon geil om naar twee zoenend vrouwen te kijken .
Tatu is weinig aan, al zijn ze lesbisch.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
Ik vind er niet heel veel aan, hamburgertje. En ja, ik ben een echte man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |