misschien laten ze die kroonluchter wel op nick vallen of op sjors ??quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef bar_rel het volgende:
Sjors is wel koel.
En zhenar wat jij zei over die kroonluchter zou nog wel es waar kunnen zijn
quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze valt twee onschuldige mensen lastig ze moet met Isabella in een cel en er nooit meer uit!!!
Ik kan nu in ieder geval wel begrijpen waarom die gozer haar wou verkrachten, ik zou het ook niet latenquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
misschien laten ze die kroonluchter wel op nick vallen of op sjors ??
Stomme Sjors is niet cool ze schiet die arme Nick in zijn been.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef bar_rel het volgende:
Sjors is wel koel.
jammer dat martine niet heeft doorgezet, maar die wilde het gevang niet weer eens in, denk ik.quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nick is overigens weer net zo klein en laf als toen met Martine en dat mes!
Ik denk dat Sjors ze gaat gijzelen in die kerk en dat ze dan ontsnappen met behulp van de kroonluchter ofzo.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef bar_rel het volgende:
Sjors is wel koel.
Wat een stupide opmerking.quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan nu in ieder geval wel begrijpen waarom die gozer haar wou verkrachten, ik zou het ook niet laten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |