quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:24 schreef PAA-053 het volgende:
De Ryan Adams versie is gewoon echt KUT.
Afgelopen tour werd het nummer juist niet gespeeld.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef Beathoven het volgende:
Het is een mooi nummer, helaas heeft Oasis hier te lang op gedraaid. Tot op de dag van vandaag spelen ze het nog en ook nog vaak met zichtbare tegenzin. Ze beginnen een beetje op zo'n goud van oud bandje te lijken die teren op 1 of 2 hitjes.
Het is uiteraard ook zeer sprekend dat zoveel muzikanten ruimte zagen voor verbeteringquote:Op maandag 13 december 2004 12:45 schreef IdlersDream het volgende:
Och het is een mooie cover, maar een totaal andere "emotie" dan bij het origineel. Het feit dat er zo veel covers van zijn gemaakt, zegt wat over het feit dat het toch een nummer is dat veel mensen aanspreekt. Ook muziekkanten
verbetering is het niet, wel een totaal ander nummer. Krijgt bijna een andere betekenis door de sfeer. een andere manier van aanpakken gewoonquote:Op maandag 13 december 2004 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is uiteraard ook zeer sprekend dat zoveel muzikanten ruimte zagen voor verbetering.
quote:Op maandag 13 december 2004 13:08 schreef IdlersDream het volgende:
verbetering vind ik het niet, wel een totaal ander nummer.
Ja, twee keer een zeiknummer met een zeikstem is wel wat veel van het goedequote:Op maandag 13 december 2004 07:13 schreef Albertinho het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind juist dat Adams een nogal zeikerige stem heeft. Wat mij betreft is zijn uitvoering van Wonderwall een cover die net zo goed niet gemaakt had kunnen worden...
Volgens mij is je toetsenbord kapot!quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:46 schreef o0oYv0nneo0o het volgende:
Rhcp live niet g0ed__![]()
Grapjassen! julliej hebben ze cker nooit live horen zingen,,
ze hebben niet voor nix awards gehad voor best live-act!![]()
Die zanger bakt er live weinig van.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:46 schreef o0oYv0nneo0o het volgende:
Ach, mensen denken ook dat Nicko McBrain live in de maat kan drummenquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:46 schreef o0oYv0nneo0o het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |