Geweldig initiatief! Ik doe mee!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:41 schreef Mark het volgende:
Ik ben in staat om dan 25 keer op 2000 willekeurige andere platen te gaan stemmen
van de beatles toch?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:13 schreef buzzer het volgende:
Ik vind het wel een aardig nummer, maar volgens mij is het origineel niet van Oasis (van wi dan wel ?)
En volgens mij staat ie ook in mijn top 100 voor de Fok top 2000, maar voor radio 2 valt hij af helaas....
Vanwaar die 22?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef IdlersDream het volgende:
update: al 10 mensen heb ik bereid gevonden, en hebben inmiddles op Wonderwall gestemt. Nog zo'n 12 te gaan en ik denk dat we de lijst halen. Stemt allen, stemt allen!
Omdat het zo'n mooi rond getal is.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:26 schreef pfaf het volgende:
Vanwaar die 22?
Ze hebben Boyzonequote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef RemCOW het volgende:
Afgezien een paar nummers hebben de jaren '90 nauwelijks bestaan volgens Radio2 heb ik 't idee.
Je hebt maar 15/20 stemmen nodig om in de top zoveel te komen.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:43 schreef Olmo het volgende:
Je kan voor zoveel liedjes wel een pleidooi gaan houden... Ik stem ook al een aantal jaren stug op Beatles - Real Love... nog steeds zonder succes. En oja... Wonderwall wordt het duidelijk niet
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:52 schreef FokTijn het volgende:
"best band on earth"
kan ik ook heel goed mee leven, maar daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld. Dergelijke propaganda ventileer je maar eldersquote:
Jankzak.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:29 schreef IdlersDream het volgende:
kan ik ook heel goed mee leven, maar daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld. Dergelijke propaganda ventileer je maar elders
Hoger zal hij toch waarschijnlijk niet staan. Maar je bereikt wel dat hij misschien volgend jaar in de keuzelijst staat, en dan klim je denk ik eenvoudig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:33 schreef dwerg het volgende:
[..]
Jankzak.
Ik hoop dat Oasis niet in de top 2000 komt.
Of beter nog: dat Wonderwall er wel in komt, maar dan op 1972 zodat hij ergens na middernacht gedraaid wordt zodat geen hond dat zeiknummer hoeft te horen.
Nee, ik heb niet gezegd dat het een kloteband is. Maar Wonderwall is wel een ontzettend zeiknummer, dat heb je goed gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:37 schreef IdlersDream het volgende:
jij komt hier 5 keer puur alleen om te zeggen dat het een kutnummer is van een klote band, met een zanger met zeikstem.
Ik heb mensen zien weglopen op het moment dat een gitarist een capo uit zijn koffer pakte en deze op de tweede fret bevestigde. Dat zou toch voldoende moeten zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:03 schreef Warrior_on_Ice het volgende:
maar zeg nou eerlijk, het is toch best een leuk liedje?
Okee tnxquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |