quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt wel raden welke inhoud de film zal hebben de uitspraken van Ali kennende toch ? Als een nazi van plan is een flim te maken over het jodendom dan kun je ook wel indenken welke inhoud de film zal hebben. Niet dat Ali een nazi o.i.d. is, het is een voorbeeld.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Er zijn negers die aanstoot nemen aan Boys 'n The Hood ja, maar die stappen niet vooraf naar de rechter(ook niet achteraf, maar goed).
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Och, de reacties zo lezende...
[..]
Misschien is de dreigende rechtzaak al voldoende voor Ali om de boel wat te nuanceren en niet zo op de spits te drijven. Dan is het niet zo idioot.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:10 schreef gr8w8 het volgende:
Ik vind het raar. Misschien heeft Ali wel geleerd van het verleden en zal ze in deze film oppassen met symboliek die de moslimgemeenschap tegen de borst zal stuiten. In elk geval is deze aanklacht een teken dat simpelweg kritiek op de Islam niet geaccepteerd wordt en dat is verkeerd. Wat ik me wel kan voorstellen is dat er geëist wordt dat het script en de film, zodra ze beide af zijn, door een groepje Moslims en rechters oid doorgelezen en bekeken worden voordat hij officieël uitkomt. Geen normale gang van zake, maar aangezien deel één zulke ophef veroorzaakte. Lijkt me wel zo netjes. Dan kan er eventueel wel een verbod volgens, als blijtk dat de film duidelijk beledigd. Vooraf verbieden klinkt erg fascistisch zelfs. Bah, wat een vies woord.
Ik denk dat de rechtzaak ook verspilde moeite is. Een rechtzaak tegen uitlatingen in het verleden zou ik wel kunnen begrijpen, en eventueel de daarop volgende (voorwaardelijke) straf bij herhaling.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Een actiefilm vergelijken met een filmisch pamflet als submission ?
Ik vind het raar. Misschien heeft Ali wel geleerd van het verleden en zal ze in deze film oppassen met symboliek die de moslimgemeenschap tegen de borst zal stuiten. In elk geval is deze aanklacht een teken dat simpelweg kritiek op de Islam niet geaccepteerd wordt en dat is verkeerd.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:12 schreef Meki het volgende:
die hirsi moet hier weg van Nederland
ze wil de Moslims en Nederlanders uit elkaar drijven
Ik vind het raar. Misschien heeft Ali wel geleerd van het verleden en zal ze in deze film oppassen met symboliek die de moslimgemeenschap tegen de borst zal stuiten.
quote:
Wat ik me wel kan voorstellen is dat er geëist wordt dat het script en de film, zodra ze beide af zijn, door een groepje Moslims en rechters oid doorgelezen en bekeken worden voordat hij officieël uitkomt.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij ook zo te lezen , want je spreekt over Moslims én Nederlanders.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:12 schreef Meki het volgende:
die hirsi moet hier weg van Nederland
ze wil de Moslims en Nederlanders uit elkaar drijven
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is toch precies de klacht die Marokkanen ook hebben, dat ze afgeschilderd worden als criminelen?
De vergelijking gaat wel degelijk op.
Het is beide stigmatiserend als je het zo wilt opvatten.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh bij mij is er geen wij en hun gevoel bij mij is er een Ons-gevoel
Hirsi Ali moet zo snel hier weg
hoe gind die liedje ook al weer van Hirsi Ali ??
Hallo even wakker worden, vrouwen worden hier nog beter dan de man beschermt.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/635445/1/50#23756918]zaterdag 4 december 2004
Ja, dat zou lekker egoistisch zijn. Zij heeft het goed nu en dan kan iedereen die het niet goed heeft ind e stront zakken. Goed te weten hoe jij in elkaar steekt wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat het nou net andersom zijn. Ze wil ze juist dichter tot elkaar brengen. Dat je dat nog niet had begrepenDat zal niet morgen al zo zijn, maar gaat wel even duren inderdaad.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt de teksten op het blote lichaam van die moslim vrouw.... belachelijk. Dat ze zich daaraan storen is gewoon te zot voor woorden. Dan kunnen ze dus geen enkele tv zendermeer aanzetten. Wat zullen ze zich dan storen al aan die vrouwen die zonder hoofddoekje rondlopen hier in nederland. Wat zullen ze het dan moeilijk hebben met al die naakte mensen op het strand en met vrouwen in zeer hoge functies. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
wie Hirsi ALi
en haar kop het lijkt wel op een ezel
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
wie Hirsi ALi
laat me niet lachen man , zij moet nog integreren man zij kent geen een woord Nederlands en haar kop het lijkt wel op een ezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |