abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:51:42 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23756624
Ayaan Hirsi Ali

Alleen die naam al zorgt bij mij voor trillende teennagels. Die vrouw heeft de moord op wijlen Theo van G. op haar geweten en dat weet ze zelf ook wel getuige de reactie die zij had na de moord. Helaascherwijs wordt Ayaantje misbruikt door de hedendaagse politiek, want wat is nu eigenlijk haar werk ? Films maken, boeken schrijven ? Dan wil ik ook wel in de kamer gaan werken

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:51:43 #27
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23756625
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Een of andere moslim Liga sluit zich ook aan, een of ander overkoepelend orgaan of zo.
Opvallend ook dat de clienten vooral anoniem willen blijven.
Als je iemand aanklaagt, heb dan ook het lef de ander te laten weten met wie ze te maken heeft.

Wat is dit nu weer voor gemierenneuk? Het enige wat telt is dat de moslims achter de aanklacht staan, en niet een bepaalde woordvoerder of iemand die als spreekbuis op zal treden voor de moslims. Dat wil men denk ik voorkomen.

Mooi om te zien dat het gewoon ook netjes via de rechtbank kan, ik denk dat alle moslims wel achter deze actie staan. Ook veel hollandschen denk ik.
Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
pi_23756656
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:42 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ten eerste is er godzijdank de vrijheid dat mensen moeite mogen hebben met bepaalde zaken, en dus is het geheel terecht dat zij gebruik mogen maken van die vrijheid, en ten tweede is het een nogal tamelijk ongenuanceerd filmpje. Je zou maar je levenlang je vrouw hebben verzorgd en dan horen dat je, door het wezen van je godsdienst, eigenlijk een vrouwenmishandelaar bent. Ik zou er ook moeite mee hebben als ik islamitisch was.

En dankzij diezelfde vrijheid mag Ayaan zo'n film maken
Waarom zou je je aangesproken voelen als je je vrouw niet slaat?
Dat in de Koran staat dat het okay is je vrouw te slaan, kan je niet ontkennen, maar als jij die tekst in de kontext van die tijd weet te plaatsen, hoef je je niet aangesproken te voelen.

Hey, als iedere moslim de Koran in de kontext vd tijd wist te plaatsen zou die hele film er niet geweest zijn.
Er is maar 1 verhaal die veel moslims ineens wél in de kontext plaatsen, en dat is het feit dat Mohammed, Moge Rede met Hem Zijn, een 7 of 9 jarige kind tot vrouw nam.
Grappig wel.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23756683
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar je weet zelf dan toch dat je dat niet bent.

Dat vind ik zo'n raar argument... Je zou dus ook een film kunnen maken waarin negers worden neergezet als stinkende uitkeringstrekkers die winkels leegroven. Zou dat mogen ?
pi_23756686
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Twee Marokaanse gezinnen en de lokale moslimafdeling van de gemeente IJsselstein willen zich ook scharen bij de aanklacht.

en vergeet niet Meki he
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:56:40 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23756711
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:51 schreef AbdelGhafied het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor gemierenneuk? Het enige wat telt is dat de moslims achter de aanklacht staan, en niet een bepaalde woordvoerder of iemand die als spreekbuis op zal treden voor de moslims. Dat wil men denk ik voorkomen.

Mooi om te zien dat het gewoon ook netjes via de rechtbank kan, ik denk dat alle moslims wel achter deze actie staan. Ook veel hollandschen denk ik.

Tuurlijk is dat mooi (wat we tegenwoordig al mooi vinden trouwens ) , maar danmoeten ze toch echt wel even wachten tot de film daadwerkelijk af is. Als dit tweede deel dan in hun ogen (opnieuw) kwetsend blijkt te zijn, dan kunnen ze naar de rechter stappen. Vooraf al een verbod eisen is de wereld op z'n kop.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_23756721
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ayaan Hirsi Ali

Alleen die naam al zorgt bij mij voor trillende teennagels. Die vrouw heeft de moord op wijlen Theo van G. op haar geweten en dat weet ze zelf ook wel getuige de reactie die zij had na de moord. Helaascherwijs wordt Ayaantje misbruikt door de hedendaagse politiek, want wat is nu eigenlijk haar werk ? Films maken, boeken schrijven ? Dan wil ik ook wel in de kamer gaan werken

Ai.... een nieuwe invalshoek. Ayaan is dus de moordenares en die vermeende marokkaanse lul moet maar met onmiddelijke ingang vrijgelaten worden.
pi_23756737
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:51 schreef AbdelGhafied het volgende:

[..]

Het gaat eron dat ze vooraf al naar de rechter stappen, de film is er nog geeneens.
Dat komt dus neer op censuur.
Als volgens kou alle moslims hierachter staan, dan staat ons nog wat te wachten.
Een volgende keer wordt een nog uit te komen boek aangepakt, een op stapelstaande musical of toneelstuk, een uit te komen cd-tje, nog op te hangen posters, nog niet in de winkel hangende dameskleding, etc etc.

Je stapt áchteraf naar de rechter, indien je meent dat er sprake is van discriminatie, laster of weet ikwat, niet vooraf verbieden van iets waarvan je de precieze inhoud nog niet kent.
pi_23756744
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ayaan Hirsi Ali

Heel goed

ik weet zeker dat Hirsi ons nu uit lacht
want zij spijbelt van haar werk in tweede kamer
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:59:19 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23756766
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n raar argument... Je zou dus ook een film kunnen maken waarin negers worden neergezet als stinkende uitkeringstrekkers die winkels leegroven. Zou dat mogen ?

Zit wat in en ik heb in andere berichten ook al geschreven dat het misschien beter was voor de mensen onder ons die na het zien van die film meteen aan het generaliseren slaan, om duidelijk te maken dat het hier om een (hopelijk) klein deel van de Moslimbevolking gaat. Maar dat is geheel aan Ayaan om dat uit te maken.
pi_23756776
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:57 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat komt dus neer op censuur.

Nederland zit vol met censuur, je doet net of het uniek is. Moslims hebben net als elke andere Nederlander het recht wat dan ook om welke reden dan ook voor de rechter te brengen. Dat het vrij zinloos is om zoiets vooraf te eisen ben ik met je eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2004 14:00:41 ]
pi_23756800
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:18 schreef milagro het volgende:
En met dit soort geblaat gaat men dan de discussie aan.

Het is blijkbaar vooral een probleem dat de dame een afvallige is.
Er word met dezelfde nonargumenten gereageerd op Hafid Bouazza en Afshin Ellian.
Steevast wordt er gezegd door veel moslims "dat ze als afvalligen hun bek gewoon moeten houden" "ze zijn gestoord" "ze sporen niet" " ze hebben een trauma"

Nou, hulde, hoor, want een prachtige tegenwerpingen
Grappig ook, zoals ik al eerder zei, dat gestoorde, niet sporende getraumatiseerde frusties zoveel woede opwekken, een normaal mens laat hun vermeende gemekker voor wat het is volgens hen, gemekker.
Maar blijkbaar nemen ze het bloedserieus, daarmee toegevend dat de dame of heren dus helemaal geen idioten zijn, en wellicht zelfs een gevoelige snaar raken

Hallo Milargo, wat reeg jij je nou op.
Kijk die hirshi ali verteld alleen maar negative verhalen, ze zeg bev niet dat elke lelijke vrouw of lelijke vent wel een partner heeft, en zo een gezin kan stichten. En trouwens die ex asielzoekster moet niet zo zeuren. Hier in Nederland worden zo veel vrouwen onderdrukt en mishandeld, en dan heb ik het niet nog niet over die Hollanse kerels die zich laten bezijken door hun wijf.
Nee die Hirshi Ali moet zich gewoon gedragen. Ze kan beter een film of boeken gaan schrijven over,'
Hoe goed heb ik het in Nederland.
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:01:15 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23756801
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:58 schreef Meki het volgende:
ik weet zeker dat Hirsi ons nu uit lacht
want zij spijbelt van haar werk in tweede kamer

Jullie hebben wel sterke argumenten. Dat dan weer wel
pi_23756807
Ach, ik vind niet dat het verboden moet worden, ik snap alleen wel dat moslims er nogal wat moeite mee hebben.
pi_23756816
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, want die zijn er te over
Alleen weet iedere weldenkende neger dat daarmee niet ALLE negers zo weggezet worden.
En die films zijn vaak nog wel geregisseerd door negers

en indien je wel met dat oogpunt zo'n film zou willen maken, zullen mensen toch echt eerst de film moeten afwachten.
ik ga jou toch ook niet NU de mond snoeren omdat ik vermoed dat je 10 posts later iets onaangenaams gaat zeggen.
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:03:13 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23756835
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:00 schreef gelly het volgende:
Nederland zit vol met censuur, je doet net of het uniek is. Moslims hebben net als elke andere Nederlander het recht wat dan ook om welke reden dan ook voor de rechter te brengen. Dat het vrij zinloos is om zoiets vooraf te eisen ben ik met je eens.

Wat ik begreep van Mosckovicz gisteren is dat ze er nog niet helemaal uit zijn hoe ze dat gaan aanpakken. Een echte strategie is dus nog niet gevonden. Maar laten ze vooral doorgaan met die rechtzaak. Meer publiciteit is alleen maar positief denk ik.
pi_23756852
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Alleen weet iedere weldenkende neger dat daarmee niet ALLE negers zo weggezet worden.

Er zullem vast wel negers zijn die er aanstoot aan nemen, denk je niet ? Er zijn ook niet 1 miljoen moslims die zich aangesproken voelen, een paar mensen ondersteunen deze rechtzaak maar actief.
pi_23756857
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:01 schreef Monidique het volgende:
Ach, ik vind niet dat het verboden moet worden, ik snap alleen wel dat moslims er nogal wat moeite mee hebben.

Zelfs dat snap ik niet over een nog te maken film.
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:05:07 #44
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23756877
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat mooi (wat we tegenwoordig al mooi vinden trouwens ) , maar danmoeten ze toch echt wel even wachten tot de film daadwerkelijk af is. Als dit tweede deel dan in hun ogen (opnieuw) kwetsend blijkt te zijn, dan kunnen ze naar de rechter stappen. Vooraf al een verbod eisen is de wereld op z'n kop.

Kom op zeg hej, doe die oogkleppen van je af. Ayaan Hirshi Somali heeft al vaak genoeg bewezen dat discussiëren voor haar geen optie is. Als de rechter naar het verleden van Somali kijkt dan zou hij er tegoed aan doen die film te weigeren. Wie zal die film trouwens op zich nemen? Zijzelf? Of moet ik nog even het nieuws daarover lezen, want Theo is niet meer iig
Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
pi_23756881
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:00 schreef gelly het volgende:

[..]

nou en dat is precies wat er hier gezegd wordt.

Niemand meent dat ze het recht niet hebben om naar de rechter te stappen, hoe kom je daar dan bij
Maar vooraf naar de rechter stappen en een VERBOD eisen op iets wat nog gemaakt moet worden, waarvan men de inhoud niet kent, is gewoon idioot.
pi_23756903
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zelfs dat snap ik niet over een nog te maken film.

Je kunt wel raden welke inhoud de film zal hebben de uitspraken van Ali kennende toch ? Als een nazi van plan is een flim te maken over het jodendom dan kun je ook wel indenken welke inhoud de film zal hebben. Niet dat Ali een nazi o.i.d. is, het is een voorbeeld.
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:07:07 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23756918
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:01 schreef Lammie het volgende:
Kijk die hirshi ali verteld alleen maar negative verhalen, ze zeg bev niet dat elke lelijke vrouw of lelijke vent wel een partner heeft, en zo een gezin kan stichten.

Begrijp ik hieruit dat jij vindt dat dat niet zoumoeten kunnen
quote:

En trouwens die ex asielzoekster moet niet zo zeuren. Hier in Nederland worden zo veel vrouwen onderdrukt en mishandeld

Ook daar moet iets aan gedaan worden en dat gebeurt ook. De Nederlandse vrouwen zijn gelukkig wat dat betreft wat mondiger.

quote:
en dan heb ik het niet nog niet over die Hollanse kerels die zich laten bezijken door hun wijf.

Wat is daar mis mee, mits ze het beide prima vinden?
quote:

Nee die Hirshi Ali moet zich gewoon gedragen. Ze kan beter een film of boeken gaan schrijven over,'
Hoe goed heb ik het in Nederland.

Ja, dat zou lekker egoistisch zijn. Zij heeft het goed nu en dan kan iedereen die het niet goed heeft ind e stront zakken. Goed te weten hoe jij in elkaar steekt wat dat betreft.
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:07:47 #48
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23756929
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, want die zijn er te over
En die films zijn vaak nog wel geregisseerd door negers

Wat een onzin, dit zal nooit werken. Om het maar even op jou te projecteren: Je weet toch ook wel als weldenkend westers vrouwtje dat je geen hoer bent?
pi_23756932
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Niemand meent dat ze het recht niet hebben om naar de rechter te stappen, hoe kom je daar dan bij

Och, de reacties zo lezende...
quote:

Maar vooraf naar de rechter stappen en een VERBOD eisen op iets wat nog gemaakt moet worden, waarvan men de inhoud niet kent, is gewoon idioot.

Misschien is de dreigende rechtzaak al voldoende voor Ali om de boel wat te nuanceren en niet zo op de spits te drijven. Dan is het niet zo idioot.
pi_23756945
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Er zullem vast wel negers zijn die er aanstoot aan nemen, denk je niet ? Er zijn ook niet 1 miljoen moslims die zich aangesproken voelen, een paar mensen ondersteunen deze rechtzaak maar actief.

Ja en driekwart vd moslims gillen dat ze gewoon haar bek moet houden.
Dat er maar drie families naar de rechter stappen, zegt enkel dat er drie families naar de rechter stappen.

Er zijn negers die aanstoot nemen aan Boys 'n The Hood ja, maar die stappen niet vooraf naar de rechter (ook niet achteraf, maar goed).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')