quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet zo helpen die kutlampjes ophangen
Ik voel me weer kiplekker...quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:57 schreef Manias het volgende:
[..]
goed goedlekker uitgeslapen
jij? al wat uitgerust?
Ben jij weer nieuw of loop ik verdomme weer achter?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:34 schreef creno het volgende:
this is gonna be a very slowwwww topic
ik ben redelijk nieuw... vanaf topic 1091 doe ik meequote:Op zaterdag 4 december 2004 17:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ben jij weer nieuw of loop ik verdomme weer achter?
welkom dan nog. Ik ben old school shit die steeds minder postquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:08 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben redelijk nieuw... vanaf topic 1091 doe ik mee
*handje schud*
aangenaam
exactly!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
welkom dan nog. Ik ben old school shit die steeds minder post. Dus daar zal 't wel door komen. Veel plezier hier iig
quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, nu jij erin post niet nee.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:20 schreef Weemz het volgende:
Stephanie! Stephanie! (tvp)
ik ken tquote:Op zondag 5 december 2004 10:53 schreef Cybart het volgende:
gezellig, samen ontbijten....
vooral als je dan beneden komt en iedereen is al klaar met eten....
"fijn dat jullie op me gewacht hebben"
"we blijven wel zitten tot jij ook gegeten hebt"
"ik eet straks wel een keer wat"
(Oh, you touch my tralala, my dingdingdong...quote:Op zondag 5 december 2004 11:34 schreef G_E het volgende:
Ik wil een voordeurbel die met een zwoele stem "ding dong" zegt, net als bij QI..
Mogguh!quote:Op zondag 5 december 2004 12:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
stormlooptopiq..
mogguhik ben even sporten, fanatiek he
Ik vond het vrijdag heel grappig.quote:Op zondag 5 december 2004 12:23 schreef DennisMoore het volgende:
Q.I. wordt steeds minder leuk. Panelleden proberen nu steeds grappiger te doen, en geven vaker met opzet BS-antwoorden.
bartjuh!!!!quote:Op zondag 5 december 2004 17:18 schreef Cybart het volgende:
en wat doe je tegen een sjachie bui....
idd je gaat shoppen
DVD: Will & Grace (seizoen 1)
CD & DVD: 538 Dance Smash Hits Mix 2004
CD Grandmix 90's Edition (misex by ben liebrand)
3 hemden
en een jasje
En je kijkt met Grote Verwachtingen uit naar de website.quote:Op zondag 5 december 2004 17:40 schreef G_E het volgende:
Het nieuwe boekje van Maaike Hartjes is heel.
ik heb zoooon toffe avond gehad! en jij zo te lezen ook!quote:
was leuk jaquote:Op zondag 5 december 2004 19:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb zoooon toffe avond gehad! en jij zo te lezen ook!. hoe ist voor de rest?
jean ( ;r ) marco bailey, sander kleineberg, sven vath, ellen allien (ook gesproken), ritchy hawtin, anthony rotherquote:Op zondag 5 december 2004 19:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
was leuk ja
alleen vanmorgen was ik tering sjachie...
welke dj's heb je gezien?
quote:Op zondag 5 december 2004 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jean ( ;r ) marco bailey, sander kleineberg, sven vath, ellen allien (ook gesproken), ritchy hawtin, anthony rother.
hij was zoooo goedquote:Op zondag 5 december 2004 19:27 schreef Cybart het volgende:
[..]Sander kleinenberg
(althans zn remixen)
Jaaaaquote:Op zondag 5 december 2004 20:09 schreef Manias het volgende:
heerbbb! wastleuk
beterrrrrquote:Op zondag 5 december 2004 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jaaaa
Heb het weer naar m'n zin gehad. heb me hele de tering gedanst
huisgenoot.. de 3e is al een jaar weg..quote:Op zondag 5 december 2004 20:14 schreef Manias het volgende:
[..]
beterrrrr![]()
wie waren er nog meer behalve joey en huisgenoten?
oh jah.. gezellig es een klein clubje!quote:Op zondag 5 december 2004 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
huisgenoot.. de 3e is al een jaar weg..
Serial was er verder alleen. En wel wat bekenden in 't Bolke zelf...
Leuk zitten kleppen...quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef Manias het volgende:
[..]
oh jah.. gezellig es een klein clubje!
nope... hetero met alleen oog voor mannenquote:
Ah! moek es naar kieken dan.. Nog gesjanst?quote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Leuk zitten kleppen...
en film gekeken, White ChicksHij's geweldig!
'k vind het liedje een beetje saai eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef creno het volgende:
[..]
nope... hetero met alleen oog voor mannen
en luisterend naar een blij liedje
Wel gesjanst ja, maar d'r is niks gebeurdquote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef Manias het volgende:
[..]
Ah! moek es naar kieken dan.. Nog gesjanst?
Nou ja het sjansen an sich is al erg leuk om te doen vinnikquote:Op zondag 5 december 2004 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel gesjanst ja, maar d'r is niks gebeurd
klopt wel jaquote:Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef Manias het volgende:
[..]
Nou ja het sjansen an sich is al erg leuk om te doen vinnik![]()
Nu pas?quote:Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zal 's panne(n)koeken gaan bakken..
saai ?? vinnik wel meevallen, maar dat komt ook omdat we er vorige week een leip dansje op deden !!quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k vind het liedje een beetje saai eigenlijk
Nah, 't is niet helemaal mijn soort liedje zegmaarquote:Op zondag 5 december 2004 20:34 schreef creno het volgende:
[..]
saai ?? vinnik wel meevallen, maar dat komt ook omdat we er vorige week een leip dansje op deden !!ops
Hmm.. ga jij anders met mij mee naar Innercity?quote:Op zondag 5 december 2004 20:40 schreef Manias het volgende:
geefmijmaarhiphopenr&bNIETSLAAN!Nou ja hardhouse ook welkom
hoe duur'sda?quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. ga jij anders met mij mee naar Innercity?
En sommige hiphip en r&b kan leuk zijn
52,50 voor 1 kaartje. En op 1 kaartje kunnen 2 mensen naar binnen. Dus 't kost eik. de helft maar..quote:
oh stoer! dan willik wel mee hoor denk ikquote:Op zondag 5 december 2004 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
52,50 voor 1 kaartje. En op 1 kaartje kunnen 2 mensen naar binnen. Dus 't kost eik. de helft maar..
als je dat zegt "volkomen terecht" dan weet ik al wie er gewonnen hebben.quote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef Cybart het volgende:
voor blokfans... niet klikken....
maar wel volkomen terecht:
[Spoilers!] Uitslag 'Het Blok' bekend
Inderdaad terecht.quote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef Cybart het volgende:
voor blokfans... niet klikken....
maar wel volkomen terecht:
[Spoilers!] Uitslag 'Het Blok' bekend
ik denk het ook nie.quote:
vond zijn zin (en tijdelijk mn nieuwe nickname) wel erg briljant gevondenquote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef G_E het volgende:
Hmmz.. Die Javier ziet er wel leuk uit en is soms wel leuk, maar over het algemeen vind ik 'm maar matig als caberetier..
Je nieuwe nickname?quote:Op zondag 5 december 2004 22:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
vond zijn zin (en tijdelijk mn nieuwe nickname) wel erg briljant gevonden
"een echte Van Gogh hoor je op te hangen"
msn nicknamequote:Op zondag 5 december 2004 22:24 schreef G_E het volgende:
[..]
Je nieuwe nickname?. Het lijkt me een beetje rare naam voor een kloon, maar ja.
.
schijnt ook beetje misleiding te zijn geweest... dat de zaal vol zat met vriendne en familie en dat die ene man die steeds naar voren liep ene opkoper is... het is namelijk heel raar dat de appartementen naast het blok kaal meer dan 280000 euro zijn...quote:Op zondag 5 december 2004 22:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Blijf je thuis om naar een, je denkt, spannende finale te kijken van het programma dat je al weken lang op de voet volgt, waar je je echt voor interesseert... blijkt het uiteindelijk een gruwelijke anticlimax te zijn waar je echt geen plezier aan beleeft.
t was terecht!quote:Op zondag 5 december 2004 22:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Blijf je thuis om naar een, je denkt, spannende finale te kijken van het programma dat je al weken lang op de voet volgt, waar je je echt voor interesseert... blijkt het uiteindelijk een gruwelijke anticlimax te zijn waar je echt geen plezier aan beleeft.
Hebben die dan niet stiekum al leidingen of zoiets liggen? Gestucte muren ofzo? Die van het blok waren echt helemaal leeg en kaal...quote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schijnt ook beetje misleiding te zijn geweest... dat de zaal vol zat met vriendne en familie en dat die ene man die steeds naar voren liep ene opkoper is... het is namelijk heel raar dat de appartementen naast het blok kaal meer dan 280000 euro zijn...
Er zit een verschil tussen terecht een winnaar zijn, en een ruk-finale afleveren die alles behalve eerlijk en spannend en leuk aanvoelt.quote:
de appartementen hebben nu, inclusief inboedel, veel minder waarde opgeleverd dan de kale appartementen ernaast....quote:Op zondag 5 december 2004 22:39 schreef Weemz het volgende:
[..]
Hebben die dan niet stiekum al leidingen of zoiets liggen? Gestucte muren ofzo? Die van het blok waren echt helemaal leeg en kaal...
Of de afwachting van de antibiotica kuur van een weekquote:Op zondag 5 december 2004 22:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd voor smerige drankjes in grootverpakking?
peniceline!!!!!!quote:Op zondag 5 december 2004 22:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd voor smerige drankjes in grootverpakking?
kan ookquote:Op zondag 5 december 2004 22:49 schreef Manias het volgende:
[..]
Of de afwachting van de antibiotica kuur van een week
dan vast met kerstquote:Op zondag 5 december 2004 22:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
peniceline!!!!!!!
maar het gaat wel beter!
ik heb geen sintbezoek gehad!
Geen amoxyciline meer?quote:Op zondag 5 december 2004 22:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
peniceline!!!!!!!
maar het gaat wel beter!
ik heb geen sintbezoek gehad!
Kheb geen flauw idee. Ik hoorde het in een soapoperaquote:Op zondag 5 december 2004 23:16 schreef Manias het volgende:
wizard wat is dat voor quote?
een egeltje dusquote:Op maandag 6 december 2004 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
een vreemd piepend beest in de tuin
Jij hebt wel iets met bosjes hequote:Op maandag 6 december 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
okay, ja ik had het natuurlijk meteen hier bij de homo's moeten vragen, qua bosjes
,,He, je prikt!!!"
,,Maar ik heb me net geschoren!?!"
,,Ow......"
naar de ... neuroloog? is het ZO erg dat je spontane hersenbloedingen krijgt van slakken?quote:Op maandag 6 december 2004 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Dan kunnen ze me met spoed naar de neuroloog afvoeren...... mijn zusje durfde op een keer het iglo-tentje niet meer uit omdat het er bezaaid lag metnaaktslakken
Och kind, ik loop met kladblok en al door spannende bosjes in Breedenbroekquote:Op maandag 6 december 2004 00:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met bosjes he?
die meneer doet veeeelll meer dan alleen hersenbloedingen hoorquote:Op maandag 6 december 2004 00:58 schreef Manias het volgende:
[..]
naar de ... neuroloog? is het ZO erg dat je spontane hersenbloedingen krijgt van slakken?
hij helpt je niet met fobienquote:Op maandag 6 december 2004 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
die meneer doet veeeelll meer dan alleen hersenbloedingen hoor
Geloof ik bestquote:Op maandag 6 december 2004 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och kind, ik loop met kladblok en al door spannende bosjes in Breedenbroek
Ik heb het ook niet over fobien, maar dat mijn hersens gewoon helemaal niet meer naar behoren gaan functioneren. Zenuwaanvallen enz..... of vergis ik me dan nog, qua welke dokter daar dan weer voor nodig is?quote:Op maandag 6 december 2004 01:00 schreef Manias het volgende:
[..]
hij helpt je niet met fobienI should know k heb neurologie gehad for ages
*schaam*sorrymoestevenopscheppen
Nog steeds psychiaterquote:Op maandag 6 december 2004 01:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over fobien, maar dat mijn hersens gewoon helemaal niet meer naar behoren gaan functioneren. Zenuwaanvallen enz..... of vergis ik me dan nog, qua welke dokter daar dan weer voor nodig is?
Psychiater schatquote:Op maandag 6 december 2004 01:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over fobien, maar dat mijn hersens gewoon helemaal niet meer naar behoren gaan functioneren. Zenuwaanvallen enz..... of vergis ik me dan nog, qua welke dokter daar dan weer voor nodig is?
hersenactiviteit?? uhm ja neurologie (?)quote:Op maandag 6 december 2004 01:08 schreef Waxxer het volgende:
jaaaaaaa neeeeeee als je opeens rare trekjes hebt, stuiptrekkingen enz, daar heb ik het over, motoriek die niet goed is door een hersenstoornis.......
ach whatever, het zalik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg uit de, talking about dieren, veren. Ciao
Ik vind van Angel City echt pure verkrachting van een middelmatige klassieker, namelijk Robert Miles - Children. Vond ik de vorige Touch Me & de eerste versie van Love Me Right van Angel City nog enigszins te doen.quote:Op maandag 6 december 2004 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
die 2 zijn leuk wizje!!
Ik vind alles van Angel City leuk(ondanks dat t allemaal covers zijn)
meld je, jezelf ziekquote:Op maandag 6 december 2004 07:24 schreef Idril-2 het volgende:
eerst maar even ontbijten en naar m'n werk toe.
wat héb ik een zin
och gossie.. zoek ander werk?quote:Op maandag 6 december 2004 07:47 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
zal ik maar niet doen, want ik ben maar een arme uitzendkracht![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 09:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Thank god for that.
Ach ik ben nu oud genoeg dat ik vind dat ik het wel verdien om zo nu en dan een kopje chocomelk te mogen....of een stukje chocolade letter....ofzow...quote:Op maandag 6 december 2004 09:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
wij hebben aanmaakchocolademelkmaar ik neem het nooit want als ik chocola eet zit ik gelijk onder de puiste
en als ik 1 stukje chocola eet moet ik gelijk kilo's ervan eten of drinken..
*herkenquote:Op maandag 6 december 2004 09:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
wij hebben aanmaakchocolademelkmaar ik neem het nooit want als ik chocola eet zit ik gelijk onder de puiste
en als ik 1 stukje chocola eet moet ik gelijk kilo's ervan eten of drinken..
heb je ook al zin in augurken?quote:Op maandag 6 december 2004 13:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een drama, er stond een bak zeebanket op de tafel maar ik heb me beheerstde negerzoenen ernaast deden me zowat kokhalzen, dat scheelde
houdt die kleur bij je icoontje je stemming in ofzo?quote:
kinderebolaquote:Op maandag 6 december 2004 18:38 schreef beaverhausen het volgende:
Hela hola dat is geen kindercola!.
wat is engels toch een geweldige taalquote:uit de dagboeken van kenneth williams, engelse acteur 10 april 1966
michael c. told me this story about lady dorothy ...saying to mme. de gaulle at a banquet at the elysee palace 'now that yr. husband has achieved so much, is there any particular wish, any desire yo have for the future?' and madame replied 'yes - a penis.' whereupon gen. de gaulle leaned over and said 'no my dear, in english it is pronounced happiness.'
geen cola...wat is dit voor bar?quote:Op maandag 6 december 2004 18:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
neen
alcohol!quote:
In welke film wordt dat ook alweer gebruikt?quote:Op maandag 6 december 2004 18:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is engels toch een geweldige taal![]()
en het blijft mijn favoriete taalgrap aller tijden![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga zo naar Almereee.. Sarah Michelle Gellar
Ja kreeg vanmiddag via via 4 kaartjes voor nopquote:
ik dacht zelf in de britse komedie "carry on beaverhausen" met G_E als De Gaulle en beafje als een bezopen Lady Dorothyquote:Op maandag 6 december 2004 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In welke film wordt dat ook alweer gebruikt?
Met zo'n frans accentje en zoDammit... kan d'r niet opkomen
Doet maar doorsturenquote:Op maandag 6 december 2004 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja kreeg vanmiddag via via 4 kaartjes voor nop
Je ne parle pas français.quote:Op maandag 6 december 2004 19:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik dacht zelf in de britse komedie "carry on beaverhausen" met G_E als De Gaulle en beafje als een bezopen Lady Dorothy
Waarom krijg ik altijd dezelfde soort rollen?quote:Op maandag 6 december 2004 19:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik dacht zelf in de britse komedie "carry on beaverhausen" met G_E als De Gaulle en beafje als een bezopen Lady Dorothy
beste Ikkequote:Op maandag 6 december 2004 19:10 schreef Cybart het volgende:
beste Tina,
* Cybart vind sarah michelle gellar niet knap.... (trouwens ook niet interesant of leuk)
ben ik nu wel homo?
groeten,
Ikke
maar lady dorothy's paleis vliegt aan het eind van de film in de fik, waarbij ze spontaan vwordt gered door een frans brandweerjongen in uniform...look, madam, a penis! a penis!quote:Op maandag 6 december 2004 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom krijg ik altijd dezelfde soort rollen?.
No my dear, that's happiness.quote:Op maandag 6 december 2004 19:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar lady dorothy's paleis vliegt aan het eind van de film in de fik, waarbij ze spontaan vwordt gered door een frans brandweerjongen in uniform...look, madam, a penis! a penis!![]()
pompier pompier hadsjekidee!quote:Op maandag 6 december 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
No my dear, that's happiness..
and so was Iquote:op vrijdag 3 mei 1966 schreeef kenneth williams in zijn dagboek:
at one point while rehearsing with joan, I farted very loudly & she got up crying out 'pooh! it's disgusting, I can't sit here with this going on - the dirty sod.' I said aggressively "rudolph valentino used to blow off' and gerald t. said 'yes, but they were silent films' and everybody laughed.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik dacht al...waar blijft ie.
Nare dag op het werk?quote:Op maandag 6 december 2004 20:44 schreef Vlarp het volgende:
Gatverdegadver ...
Ik ben zooooo blij dat ik thuis ben..
Nare dagen....quote:
Nare dagen? In welk opzicht?quote:Op maandag 6 december 2004 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nare dagen....
Maar ik heb gisteren m'n CV op monsterboard weer opnieuw opgeslagen, en had vanmorgen meteen Careermaker op m'n voicemail staan of ik terug wilde bellen./..
*kuch*quote:Op maandag 6 december 2004 20:52 schreef Jerruh het volgende:
vlarp! saj!
*overmorgen weer naar school gaat*
hoest hier\?
Gewoon, ik heb het gehad daar. Alleen maar gezeik, het werk bevalt niet meer. Ik moet straks de hele week met het OV naar m'n werk omdat m'n collega hier uit Numansdorp ergerns anders gaat werken, en met OV is de reistijd gewoon te lang.quote:Op maandag 6 december 2004 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nare dagen? In welk opzicht?
Euj!quote:Op maandag 6 december 2004 20:52 schreef Jerruh het volgende:
vlarp! saj!
*overmorgen weer naar school gaat*
hoest hier\?
jawel! ik kan weer slikkenquote:
't kan een stuk beter... maar dat kan vooral als ik een nieuwe baan zou hebbenquote:Op maandag 6 december 2004 20:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jawel! ik kan weer slikken.
alleen t doet nog veul zeer.
voor de rest meej jou alles goe?
({) kan je dan echt niks anders gaan zoeken?quote:Op maandag 6 december 2004 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't kan een stuk beter... maar dat kan vooral als ik een nieuwe baan zou hebben
Ben al bezig met zoeken..quote:Op maandag 6 december 2004 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
({) kan je dan echt niks anders gaan zoeken?.
technisch, support, commercieel..quote:Op maandag 6 december 2004 21:22 schreef Jerruh het volgende:
beterschap mark!!!.
@vlarp: in welke richting?
cool! hopelijk komt hetsnel goed man!quote:Op maandag 6 december 2004 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
technisch, support, commercieel..
M'n CV staat gewoon op monsterboard.nl en krijg ik zo nu en dan reacties op...
Leukste zou ik vinden om iets van store manager ofzo te worden.. of een leidinggevend iets ergensquote:Op maandag 6 december 2004 21:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cool! hopelijk komt hetsnel goed man!.
komt vast goed, alleen denk je dat dat reeel is, of is het een groeimogelijkheid?quote:Op maandag 6 december 2004 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Leukste zou ik vinden om iets van store manager ofzo te worden.. of een leidinggevend iets ergens
Heb via monsterboard al wel een keertje aanbioeding gehad voor assistent storemanager bij een landelijke keten...quote:Op maandag 6 december 2004 21:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt vast goed, alleen denk je dat dat reeel is, of is het een groeimogelijkheid?
It must be the bunnies.quote:
dat bleek ja...quote:Op maandag 6 december 2004 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is trouwens ook niet slim om rond te lopen met jas op dit uur van de dag.
Jij en fris?quote:Op maandag 6 december 2004 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat bleek ja...
maar goed, tijd om met een warme kruik en pepermuntolie een nachtje door te brengen om morgen toch weer fris te zijn
Slaap lekker werkvolk. Morgen moet je weer vroeg op om de aardappels te oogsten voor de betere klasse in de randstad.quote:
Ik ruik dire straits.quote:Op maandag 6 december 2004 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
It's a mystery to me, the game commences....
*luchtgitaar speel*
luchtgitaar is like SOOO yesterdayyquote:Op maandag 6 december 2004 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
It's a mystery to me, the game commences....
*luchtgitaar speel*
No, I'm not.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:16 schreef Manias het volgende:
You my child are the Dawn of Tomorrow.. the One of the Future
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |