hahahaha alle U2-topic mensen ineens hierquote:
Oh jawel hoor!quote:Op maandag 6 december 2004 00:19 schreef Waxxer het volgende:
En enoooorrrme ratten hebben we, qua dieren dan, toch niet in Nederland?
okay, ook op de door mij beschreven manier? En zijn ze 's nachts en 's avonds heel actief opeens?quote:Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ja, egels piepen
Nog nooit een rat gezien dan?quote:Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
als ik er ooit achter zou komen en zeker zou weten dat het een rat was, dan krijg ik als nog achteraf een inzinking waar je u tegen zegt
Heb jij geen biologie gehad? Egels zijn nachtdieren.quote:Op maandag 6 december 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
okay, ook op de door mij beschreven manier? En zijn ze 's nachts en 's avonds heel actief opeens?
Heb wel eens een rat gezienquote:Op maandag 6 december 2004 00:27 schreef Murray het volgende:
[..]
Nog nooit een rat gezien dan?![]()
Ik zie ze nog geregeld in het wild. Echt van die dikke vette!![]()
Toen wij hier net woonden heb ik ze zelfs door de achtertuin zien lopen, hele bouw is nu allang volgebouwd, nu zie ik ze niet meer.
Heeeeellll, heeeelll lang geleden....... Weet wel dat ze nachtdieren zijn, alleen weet ik niet in welke mate ze actief zijn qua doen. En mijn biologie ging vooral over fotosynthese en dat soort dingenquote:Op maandag 6 december 2004 00:29 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Heb jij geen biologie gehad? Egels zijn nachtdieren.
quote:
uh uh uhquote:Op maandag 6 december 2004 00:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
wasn't it just a figment of your imagination.
De bruine rat (die het dan meest ws. is) komt overal voor. En hij kruipt overdag gewoon ergens in een riool, schuurtje of kelder of iets dergelijks.quote:Op maandag 6 december 2004 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Maar... ratten.... hier... kweetniet hoor, op wat vijvers na is hier in de buurt geen water ofzo...
cool mormel!quote:Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De bruine rat (die het dan meest ws. is) komt overal voor. En hij kruipt overdag gewoon ergens in een riool, schuurtje of kelder of iets dergelijks.
[afbeelding]
Rattus Norvegicus (de bruine rat)
Heeft een slechte reputatie maar doet eigenlijk geen vlieg kwaad, is schoon op zichzelf en ruimt een hoop rommel van de mensen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |