abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23789655

Sta ik buiten aan de zijkant van het huis even een peuk te roken, buiten. Hoor ik iemand aan komen lopen met een hondje, dus ik denk, ik loop even naar achteren omdat het natuurlijk wel verdacht staat als er opeens een schim daar staat (ik dus). Dus ik sta daar, zie ik opeens iets donkers over het gras hupsen. Het beest maakte een cavia-achtig gepiep. Dus ik scheet zeven kleuren. Gisteren ook al zo geshockeerd, knaagde er een muis ofzo aan het openhaard-hout waar ik pal naast stond. Bah!

Maargoed, ik dacht, wat raar, een redelijk groot beest dat piept als een cavia.... Wat kan dat geweest zijn?
pi_23789681
een cavia
pi_23789705
Was het geen rat?
pi_23789706
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Roellio het volgende:
een cavia
een cavia formaatje...... eehhh... haas?
pi_23789717
oh gatverdamme, een rat......... het was geen hoog gepiep trouwens, echt dat lage gepiep, alsof je een vuiltje van een raam boent. Ofzo...
  maandag 6 december 2004 @ 00:13:41 #6
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23789863
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:13 schreef Neva het volgende:
het was Bono verkleed als rat
hahahaha alle U2-topic mensen ineens hier

Maar nee, dan hoorde ik wel p-i-i-i-e-e-e-p-p-p........ het was geen rauw gepiep het was eng, cavia-achtig gepiep.

Ik heb laatst wel een tam konijn horen grommen - maken konijnen 's nachts nooit geluid ofzo? En enoooorrrme ratten hebben we, qua dieren dan, toch niet in Nederland?
  maandag 6 december 2004 @ 00:20:17 #8
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23789915
Het is een egel
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_23789928
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:19 schreef Waxxer het volgende:

En enoooorrrme ratten hebben we, qua dieren dan, toch niet in Nederland?
Oh jawel hoor!
pi_23789949
hmmm.... het is wel een grote tuin, met buren er omheen met ook grote tuinen, dus er lopen iig veel dieren rond..... Piepen egels?
pi_23789964
Ja, egels piepen
pi_23789967
als ik er ooit achter zou komen en zeker zou weten dat het een rat was, dan krijg ik als nog achteraf een inzinking waar je u tegen zegt
  maandag 6 december 2004 @ 00:26:37 #14
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23790003
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ja, egels piepen
okay, ook op de door mij beschreven manier? En zijn ze 's nachts en 's avonds heel actief opeens?
pi_23790006
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
als ik er ooit achter zou komen en zeker zou weten dat het een rat was, dan krijg ik als nog achteraf een inzinking waar je u tegen zegt
Nog nooit een rat gezien dan?

Ik zie ze nog geregeld in het wild. Echt van die dikke vette!

Toen wij hier net woonden heb ik ze zelfs door de achtertuin zien lopen , hele bouw is nu allang volgebouwd, nu zie ik ze niet meer.
pi_23790047
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:

[..]

okay, ook op de door mij beschreven manier? En zijn ze 's nachts en 's avonds heel actief opeens?
Heb jij geen biologie gehad? Egels zijn nachtdieren.
pi_23790052
muskusrat misschien?

pi_23790071
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:27 schreef Murray het volgende:

[..]

Nog nooit een rat gezien dan?

Ik zie ze nog geregeld in het wild. Echt van die dikke vette!

Toen wij hier net woonden heb ik ze zelfs door de achtertuin zien lopen , hele bouw is nu allang volgebouwd, nu zie ik ze niet meer.
Heb wel eens een rat gezien in een kooi

Een vette rat???? ik zou echt intern overstuur raken..... alle kieren dichtmaken enz enz. Oh, heb er wel eens eentje vlak voor mijn fiets gehad toen ik uit de stad kwam. Waren ze trouwens ook aan het bouwen Ik ben nooit meer zo snel thuisgekomen Twee beesten die ik vreselijk vind: slangen en ratten. Liever een vogelspin op mijn handpalm, dan een slang op een meter afstand.
pi_23790091
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:29 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Heb jij geen biologie gehad? Egels zijn nachtdieren.
Heeeeellll, heeeelll lang geleden....... Weet wel dat ze nachtdieren zijn, alleen weet ik niet in welke mate ze actief zijn qua doen. En mijn biologie ging vooral over fotosynthese en dat soort dingen
pi_23790121
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:29 schreef Swolly het volgende:
muskusrat misschien?

[afbeelding]
ik ruik hem door m'n beeldscherm heen

*adem in*

*adem uit*

Heeeuuujjj Zwolleeeehhh trouwens! ben er nu alleen niet. Maar... ratten.... hier... kweetniet hoor, op wat vijvers na is hier in de buurt geen water ofzo...
pi_23790387
wasn't it just a figment of your imagination.
<hr>
pi_23790405
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
wasn't it just a figment of your imagination.
uh uh uh
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 00:48:36 #24
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23790425
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:33 schreef Waxxer het volgende:

Maar... ratten.... hier... kweetniet hoor, op wat vijvers na is hier in de buurt geen water ofzo...
De bruine rat (die het dan meest ws. is) komt overal voor. En hij kruipt overdag gewoon ergens in een riool, schuurtje of kelder of iets dergelijks.

Rattus Norvegicus (de bruine rat)

Heeft een slechte reputatie maar doet eigenlijk geen vlieg kwaad, is schoon op zichzelf en ruimt een hoop rommel van de mensen op.
pi_23790641
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De bruine rat (die het dan meest ws. is) komt overal voor. En hij kruipt overdag gewoon ergens in een riool, schuurtje of kelder of iets dergelijks.

[afbeelding]

Rattus Norvegicus (de bruine rat)

Heeft een slechte reputatie maar doet eigenlijk geen vlieg kwaad, is schoon op zichzelf en ruimt een hoop rommel van de mensen op.
cool mormel!
<hr>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')