quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:44 schreef Tijn het volgende:
Oh? *Knightrider liedje fluit (wat best moeilijk is)*
Ach,. natuurlijk wel, Tijn, want ik heb hem mp3's gezonden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:47 schreef Tijn het volgende:
Alsof je ook maar 1 ding van 'em kent, Mike
En nu op de blokfluit?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:47 schreef Seborik het volgende:
Vroeger speelde ik Rachmaninoff op de piano.
Papa don't preach (in de uitvoering van Huppelkutje Osbourne).quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:48 schreef Mike het volgende:
Ga eens slapen, stelletje mongolen...hebben jullie wel gezien hoe laat het is?
Ik denk dat nog een Seinfeld wel moet kunnenquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:48 schreef Mike het volgende:
hebben jullie wel gezien hoe laat het is?
Ach, de avonden ligt bij m/n ouders, dus die zie ik pas de 24e, en daarnaast kan ik me nog een passage herinneren waarin Frits vertelt dat hij wel veel gedronken heeft, maar niet té veel. En uiteindelijk vraagt ie vergevnig aan maria. Dat moet ik ook kunnen proberen. Is meteen goed, inlevingstechnisch.quote:Op woensdag 22 december 2004 03:22 schreef corc het volgende:
Maar baboon! Je moet om 5:45 weer opstaan! Hoe kun je het zo laat maken! Als je meer op tijd weer wakker bent!
Ik ga 't bikkel topic zoeken.quote:Op woensdag 22 december 2004 03:59 schreef corc het volgende:
Als je maar weet dat ik je in de gaten houd. (insert "niet onopgemerkt gebleven" grapje)
Dronken Frits:
"weet je wat het is, als ik veel gedronken heb klapwiek ik wel, maar ik kom niet van de grond"
Ik hoorde dat je nu ook de sleutel niet had. Dat is natuurlijk *wel* echt ergquote:Op vrijdag 24 december 2004 04:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Dat was deel 3 van mijn biertrilogie. Was gezelllig, maar weer met mij ex gezoend. Dat si nooitgoed.
Jeetje wat een avontuur Tijn!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:55 schreef Tijn het volgende:
Ja Identity is eeeeeng!!!!!
Ik heb 'em afgelopen zomer midden in de nacht in een hotel (!!!!) gekeken en halverwege de film, net toen het eng werd, stopte iemand een pizzafolder tussen de deur door. Ik schrok me echt dood!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |