De dag dat jij stopt met baggeren hier en geen Iris-topics meer opentquote:Op woensdag 8 december 2004 05:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: wanneer komt er de dag dat jij over ONM tevreden bent? Er is altijd wel iets.
Hoor ik daar een kangoeroe schijten?quote:Op woensdag 8 december 2004 05:50 schreef Svensational het volgende:
De dag dat jij stopt met baggeren hier en geen Iris-topics meer opent
Hoop dat die dag snel komt, bedoel niet dat ik het irritant vind dat Wup altijd iets vind, maar meer omdat ik dat zelf ook altijd vind en toch hoop dat er binnenkort nog weer eens afleveringen komen waar niet meer over te klagen valt! Tot die tijd ga ik vrolijk met Wup mee!quote:Op woensdag 8 december 2004 05:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: wanneer komt er de dag dat jij over ONM tevreden bent? Er is altijd wel iets.
quote:Op woensdag 8 december 2004 00:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als we dan toch met de grote schoonmaak bezig zijn... Iris en Shirina d'r ook maar bij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:59 schreef Orginial het volgende:Nou met die buik en tieten van Joost zou je eerder denken dat hij zwanger is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
kan er volkomen inkomen dat jij Niels helemaal beschermt ik zie Iris ook liever niet met onze sandalen man, dat zou inderdaaf gewoon zwaar afgezaagd zijn...quote:Op dinsdag 7 december 2004 18:37 schreef Wup het volgende:
[..]
btw: remember die laatste knul die Iris leuk vond... dat was zo een viezig Feyenoord supportertype met een paars glimjack & een baseballpetje.....
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:59 schreef Orginial het volgende:*kotssmiley*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis een paar smileys...![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:07 schreef pberends het volgende:
Nou met die buik en tieten van Joost zou je eerder denken dat hij zwanger is.
shirina wel Iris mag blijven maar dan wel alleen als beeld vullingquote:Op woensdag 8 december 2004 00:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als we dan toch met de grote schoonmaak bezig zijn... Iris en Shirina d'r ook maar bij.![]()
misschien moet hij met lizzy naar boven verhuizen krijgt hij tenminste nog lichaamsbeweing door trap te gaan lopen...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Deal... van mij mag ze zelfs een relatie krijgen met Niels, maar voordat ze trouwen moet Hillard haar een bezoekje brengen.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:11 schreef haagse_elfje het volgende:
shirina wel Iris mag blijven maar dan wel alleen als beeld vulling
hihiquote:Op woensdag 8 december 2004 15:07 schreef pberends het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Deal... van mij mag ze zelfs een relatie krijgen met Niels, maar voordat ze trouwen moet Hillard haar een bezoekje brengen.
aaaahhh ja afscheid is pijnelijk he, dat had je kunnen verwachten....quote:Op woensdag 8 december 2004 15:18 schreef Orginial het volgende:
Ik had een email gestuurd naar de website van ONM ze zeiden dat de biografien van Claire,Ellen en Bram deze week van de site afgaan.![]()
* Wup fluit deze deal terugquote:Op woensdag 8 december 2004 15:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Deal... van mij mag ze zelfs een relatie krijgen met Niels, maar voordat ze trouwen moet Hillard haar een bezoekje brengen.
La Claire.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
aaaahhh ja afscheid is pijnelijk he, dat had je kunnen verwachten....
stuur ze gelijk een mailtje om te vragen waarom ze die site aan gort hebben geholpen....quote:Op woensdag 8 december 2004 15:18 schreef Orginial het volgende:
Ik had een email gestuurd naar de website van ONM ze zeiden dat de biografien van Claire,Ellen en Bram deze week van de site afgaan.![]()
niet mee eens? Met wie moet niels dan zijn leven gaan delen? blijft weinig over....quote:
Ik vind die verhaallijn ook totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:24 schreef Airelle het volgende:
Niels & Iris beginnen echt behoorlijkaan het worden.
Niels reargeert al ongeveer 2 weken precies hetzelfde.
Jij kon niet meer op de PC zei je.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
niet mee eens? Met wie moet niels dan zijn leven gaan delen? blijft weinig over....
of hij gaat in de voetsporen van jezus treden , is hij al gaan oefenen met sandalen uit te testen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |