quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:26 schreef Bond het volgende:
Nou op aandringen van Bas maar ff een verhaal dat ikgisteren heb beleefd![]()
Ik moest gisteren maar sinterklaas inkopen doen, en d8 dat kan ik ook wel ff (voor dat even) in utrecht doen (zit ik toch op school).
Dus ik loop de kruidvat in, en ga er maar eens kijken. Komt er vet lief (lees mooi) meisje naast me staan en kijkt ook beetje moeilijk naar die zooi. Ik zo ook sinterklaas aan het spelen, ze zegt dus ja, ik weet nooit wat ik nou zal kopen. Uiteindelijk maar met zo'n tweeëm aan het zoeken geslagen daarzo. we haddenw at en gingen afrekenen. En blijven lekker kletsen, de rest van de sinterklaas inkopen hebben we ook maar samen gedaan. Was erg gezellig, en het was niet meer ff wat kopen. Zijn paar uur daar rond wezen zoeken, zei vooral. Maar was erg gezellig en aan eind allebij naar huis gegaan, zij naar a'dam ik naar mijn gehucht.
Zo goed Bas?![]()
wat is het adres dan ga ik wel ff keurenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:28 schreef Bond het volgende:
[..]
Hele ratteplan, weet zelf haar twee woonadressen![]()
zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt neequote:Op zaterdag 4 december 2004 15:29 schreef Bond het volgende:
Maar ja zoiest maak ik niet iedere dag mee, dat je een leuk ieamdn in de winkel ontmoet, bij stappen wel, maar zo nog nooit![]()
LOL ja, die gast zal helemaal dubbel liggen, inclusief vrienden om hem heenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
ik heb in een lamme bui mijn gedicht geschren... toch bas??
Heb vanmiddag cadeau gekocht... kom ik een vriend van me tegen in de stad (doet ook mee vanavond) hebben we het zelfde cadeau gekocht
Was ookw el erg toevallig, maar daarom niet minder leuk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt nee
Vertel ff, dan heb ik er ook 1quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
LOL ja, die gast zal helemaal dubbel liggen, inclusief vrienden om hem heen
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:29 schreef Bond het volgende:
[..]
Zodra ik op vakantie ben en zij droog staat![]()
Vertelquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
ik heb in een lamme bui mijn gedicht geschren... toch bas??
Heb vanmiddag cadeau gekocht... kom ik een vriend van me tegen in de stad (doet ook mee vanavond) hebben we het zelfde cadeau gekocht
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:36 schreef Youp het volgende:
maar dat vind mn mams niet zo'n strak plan
Ik heb ze nu nodigquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
ik zal morgen de gedichten van iedereen posten...
van mij mag je ze zo meenemen... 2 splinternieuwe 'retro' gazelles (dus imitatie materiaal van 40 jaar geleden) en nog een echte gammele 40 jaar oude gazelle (die van mijquote:
zie je dat zwarte vlekje onder Utrecht op de kaart... daar wonen mijn ouders dus preciesquote:Op zaterdag 4 december 2004 11:56 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
zoals velen van jullie weten woon ik in roermond
is weer zo'n roteind.. wacht maar tot de volgende meetingquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:41 schreef BazzoS het volgende:
Mijn fiets dondert zo in elkaar
Breng er ff 1 langs, kan ik gelijk je auto zien
Blunder topic enzoquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, de mafste keer dat ik echt sjans had:
Ik fietste door Utrecht (Voorstraat) ik had keihard muziek op, en ik had behoorlijk haast. Ik moet afslaan, en dat doe ik zonder te kijken... Wordt ik tegelijk ingehaald door een meisje, dat kennelijk nog meer haast had. Gevolg mag duidelijk zijn, ik fiets haar volkomen onderste boven en ga zelf keihard over de kop.
Ik sta half-bewusteloos op, trek haar overeind: "sorry, sorry, sorry, sorry gaat het sorry sorry" en zij kijkt echt zo terug met zo'n onmiskenbare 'giegel -verlegen-wegkijk-blik' "Geeft niet mijn schuld, ben jij wel ok enzo" Nog ruim tien minuten zo gepraat, toen bedacht dat we allebei nog haast hadden. Snel weg, en dan vergeten nummer te vragenZe was nog echt leuk ook
Gaafquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
ik wil die spinner doppen kopen voor een vriend van, voor onder z'n Hyundai H100
Waarom knal je gewoon niet winterbanden onder je velgen die je nu hebt?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:01 schreef Thermo het volgende:
Ik zoek nog steeds wintervelgen + banden.
Mijn pa zegt dat lichtmetaal 16" niet nodig is als winterset... Ik kan toch moeilijk met stalen velgen afkomen onder mijn bella???
Omdat ik die velgen niet wil beschadigen!quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom knal je gewoon niet winterbanden onder je velgen die je nu hebt?
Als ik me niet vergis zijn er bedrijven die dat elke keer tegen een laag bedrag verranderen.
Die velgen die je nu onder je bak hebt zijn echt de mooiste velgen voor je Alfa![]()
Whehe voor elke band is er wel een ketting te vinden. Alleen kosten die een gods vermogenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
Omdat ik die velgen niet wil beschadigen!
Daarom zoek ik een 2de set, ik heb gedacht over een set 18" versies en dan de 17" met winterbanden doen. Maar dat is me te duur.
Ik kan ook wintervelg + band huren, maar om dat elk jaar paar weken te doen vind ik te
Het is dus echt voor in de bergen, met sneeuwkettingen, en rond deze bandenmaat passen er geen kettingen
Dat zonder ketting heb ik vorig jaar meegemaakt ja, dat gaat dus niet altijd goedquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whehe voor elke band is er wel een ketting te vinden. Alleen kosten die een gods vermogen
M,n vader betaalt een paar honderd euro voor de kettingen voor onder z,n MLGelukkig mogen we ze altijd mee nemen en als we ze niet gebruiken morgen we ze weer inleveren en krijgen we onze geld terug. Gelukkig heeft m,n vader een al round band onder z,n auto. Dus die werken ook vrij goed in de sneeuw met als gevolg dat we nooit een ketting nodig hebben
![]()
Kan je niet met je dealer de deal maken dat je een soort van huur koop doet?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat zonder ketting heb ik vorig jaar meegemaakt ja, dat gaat dus niet altijd goed
Ow en zoals ik al zei, wat er past is godsgruwelijk duur.
Wij doen morgen sinterklaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |