Ja, Bush is een wacko en een wanker jaquote:Op zondag 5 december 2004 23:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
is het niet Bush-wacko of Bush-wanker?
Oja. Gelukkig deed ik voor spek en bonen mee.quote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het is Layo & Bushwacka...
Zonder geluk vaart niemand welquote:Op zondag 5 december 2004 23:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Oja. Gelukkig deed ik voor spek en bonen mee.
Sinterklaascadeautjequote:Op zondag 5 december 2004 23:51 schreef bukgeit het volgende:
Black Eyed Peas toch?
Eigenlijk is het Audio Karate, maar ik reken het goed, gezien het artwork op de laatste CD.quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef GLO het volgende:
Radiohead
Aereogramme morgen in Paradiso
Audiokarate
Dialogue
Spearhead of telt dat niet, 2x dezelfde klinkercombi?
quote:Zelf:
Deerhoof
Keelhaul
Airiel
Seefeel
Bauhaus
quote:Op maandag 6 december 2004 00:17 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Audio Karate, maar ik reken het goed, gezien het artwork op de laatste CD.
Spearhead is prima.
GLO +1
Weet ik, maar moest iets doen voor een 5equote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef bukgeit het volgende:
De 'y' is geen klinker, shadow.
Doe maar vast dan. Wie de vier antwoorden volmaakt, krijgt het punt. Moeten er al hints komen? Eigenlijk ff afwachten of er nog meer antwoorden komen.quote:Op maandag 6 december 2004 00:35 schreef bukgeit het volgende:
Alleen op vraag 4 heb ik een antwoord.
Da's alvastquote:Op maandag 6 december 2004 00:55 schreef bukgeit het volgende:
Blanche
quote:Op maandag 6 december 2004 09:39 schreef Z het volgende:
Jack White heet "in 't echt" Jack Gillis.
Ook goed!quote:Op maandag 6 december 2004 10:07 schreef bartrid het volgende:
en misschien was ie wel de drummer...
Zeg... zit ik voor niks een rebus te maken...quote:Op maandag 6 december 2004 10:10 schreef DaisyDuke het volgende:
goober & the peas (of bedoel je two star tabernacle?), jack was drummer...
Ach, jij bent ook altijd zo'n 'het glas is half leeg' type..quote:Op maandag 6 december 2004 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
ik denk niet dat die rebus enig licht zou werpen, eerder verduistering
ich danke dir vielmalsquote:Op maandag 6 december 2004 10:18 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook altijd zo'n 'het glas is half leeg' type..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |