Neuken valt volgens mij niet onder de definitie van 'kinderspelletjes', de leeftijd van de ander was rond de 17..quote:Op maandag 6 december 2004 02:03 schreef Tarak het volgende:
[..]
Hoeveel ouder? Zeven jaar is ook een beetje de leeftijd van doktertje spelen, om iedereen die "doktertje" heeft gespeeld met leeftijdgenoten nu gelijk een slachtoffer van sexueel misbruik te noemen, vind ik wat ver gaan.
Nu je dit zegt trouwens.. dat veranderd dan wel heel het verhaal. Dan moeten we toch dat idee van een groep jongens die een meisje bruut ontvoerd en verkracht op straat of in een huis uit ons hoofd halen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet blijkt uit de onderzoeken; de onderzoekster omschreef zo'n beetje hoe het ging;
Hé ik heb zin in sex, zullen we Marietje effe bellen ? Marietje wordt gebeld en opgetrommeld en krijgt bij aankomst te horen dat de aanwezige jongens haar zullen gaan neuken. Haar instemming is niet echt relevant verder.
dat zou kunnen, maar volgens mij is het gewoon groepsgedrag.quote:Op maandag 6 december 2004 00:59 schreef HiZ het volgende:
Ik zou er ook niet al te raar van opkijken als die jongens zelf ook slachtoffer van misbruik zijn geweest (nee, dit is geen excuus). Ik heb een antilliaanse jongen in mijn kennissenkring die me ooit heeft toevertrouwd op 7 jarige leeftijd al regelmatig sex te hebben gehad met een oudere jongen.
Eh ja, zoiets. En dan moet je dus niet vergeten dat het alleen als verkrachting wordt geregistreerd als 'marietje' eigenlijk niet wilde én er aangifte over heeft gedaan.quote:Op maandag 6 december 2004 07:59 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Nu je dit zegt trouwens.. dat veranderd dan wel heel het verhaal. Dan moeten we toch dat idee van een groep jongens die een meisje bruut ontvoerd en verkracht op straat of in een huis uit ons hoofd halen.
Dan is het meer de psyhcologische druk die ervoor zorgt dat het meisje mee doet. Want 'het moet', en ze doet het gewoon. Dat hoor je ook in verschillende rapliedjesDus dat valt dan onder het kopje 'neuken met tegenzin'. En voor de rest is het een 'vriendendienstje'. Netzoals er vrouwen worden verkracht door hun man
Ik denk dat dit zeker geen "gewoon" groepsgedrag is.quote:Op maandag 6 december 2004 08:04 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar volgens mij is het gewoon groepsgedrag.
ze jutten elkaar op mee te doen, de een wilt niet voor de ander onderdoen.
en achteraf houden ze zich stoer, ook weer om niet voor de ander onder te doen.
idd maar hoe kan het dat chinezen het b.v. wel prima doen ? die hebben het qua taal en cultuur denk ik net zo moeilijk misschien wel moeilijker zelfs.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En weer een bewijs dat in RELATIEF veel allochtone gezinnen de ouders er niet in slagen hun kroost wat normen, waarden en een geweten mee te geven.
Hoe kan het ook anders als je als jandoedel in de samenleving staat waarin je kind moet opgroeien.
Vind je dat lekker dan al die lullen achtermekaar in je hol?quote:
Nieuwe definitie van de Bokkenrijders.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:00 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Vind je dat lekker dan al die lullen achtermekaar in je hol?![]()
Natuurlijk, de nieuwsgierigheid naar seksualiteit begint al vroeg - en het experimenteren ook -, vaak vroeger dan men denkt maar wat mij vooral verbaast is dat ze in hun 'nieuwsgierigheid' (terwijl ze zichzelf nog maar net aan het ontdekken zijn) al tot verkrachtingen over gaan. Dat geeft toch ergens aan dat ze niet 'normaal' met seks om kunnen gaan - wat ik mij afvraag, waar halen ze hun voorbeeld vandaan? Hoe komen ze op het idee te verkrachten i.p.v. 'gewoon' hun seksualiteit te verkennen?quote:Op maandag 6 december 2004 00:14 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nouja, 14 is zo ongeveer de leeftijd waarop de hypersexualiteit begint bij jongens terwijl ze psychisch noch sociaal er wat mee aan kunnen (geld voor hoeren hebben ze niet en zichzelf in de hand houden hebben ze nog nooit geleerd).
De ouders van tegenwoordig verwennen kinderen gewoon ontzettend. En als ik dan van latijn-amerikaanse vrouwen hoor dat hun mannen zelfs als ze allang volwassen zijn eerst door hun moeder en daarna door hun vrouw bemoederd worden, dan zou me dat niet verbazen als dat bij antilliaanse jongens ook het geval is. Als er nooit nee tegen ze is gezegd, dan kunnen ze het ook niet accepteren.
je verbindt gewooon ( in de zin van normaal) aan groepsgedrag en zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 6 december 2004 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zeker geen "gewoon" groepsgedrag is.
Dat onderlinge opjutten, dat snap ik, maar hoe komt het dat zo'n hele groep op zo'n idee komt en het uitvoert? Dat er niet eentje tussenzit die zegt "zeg ho eens jongens, dit kun je niet maken".
Dit is dus omdat het niet eens in ze omkomt dat je zoiets niet kunt maken. Hoe komt het dat complete groepen moreel zo arm zijn dat ze dit als normaal gedrag kunnen zien?
Dat viel me in Rusland ook al zo ontzettend op, daar zijn tegenwoordig ook heel veel chinezen sinds de grens met China is vrijgegooid, en dat is toch een heel ander land. De Chinezen daar leren binnen een jaar de taal haast foutloos te spreken en gebruiken ook meteen spreektaal, niet alleen grammaticaal juiste taal, en niemand, niemand heb ik ooit horen zeggen dat ze ooit last hebben gehad van een chinees. Ze vallen vrouwen niet lastig, ze bezorgen geen burenoverlast, ze werken allemaal, in bendes zie je ze nooit. 't Schijnt zelfs dat in het oosten van het land vrouwen liever met chinezen trouwen dan met russen, omdat de chinezen aardiger tegen ze doen thuis, mishandelen en drinken minder.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:57 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
idd maar hoe kan het dat chinezen het b.v. wel prima doen ? die hebben het qua taal en cultuur denk ik net zo moeilijk misschien wel moeilijker zelfs.
Ja, dat heb ik ook gelezen, kon me alleen de bron niet meer goed herinneren.quote:Op maandag 6 december 2004 11:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb afgelopen uren de verschillende dagbladen eens rustig doorgelezen. Wat opvalt, is een nuance aangebracht in De Volkskrant waarin staat dat de onderzoeksgegevens verouderd zijn en dat inmiddels ook het grootste deel van de slachtoffers allochtoon is.
nou gelukkig maar...quote:Op woensdag 8 december 2004 00:00 schreef fayle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gelezen, kon me alleen de bron niet meer goed herinneren.
Geloof dat Surinaamse, Antilliaanse en Turkse meisjes nu de hoofdmoot onder de slachtoffers uitmaakten...
Dus... kruip maar weer onder je steen.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef Tobbes het volgende:
200 per jaar...dat is nog geen 4 per week. Als je vervolgens bedenkt dat de doelgroep van de jongens waarschijnlijk uit een half miljoen mensen bestaat is de kans dat een van die half miljoen meisjes deze week slachtoffer wordt 4:500000=0.000008% Als je het zo bekijkt, waar hebben we het dan in Godsnaam over. Bovendien heb ik vaak het idee dat meisjes het er naar maken. UItdagen en de zwakheden van het mannelijke geslacht niet kennen. Dus.
ja de kans dat je de loterij wint is nog kleiner wat is je punt ? het zijn VRESELIJKE dingen, het zal GVD je dochter zijn ofzoquote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef Tobbes het volgende:
200 per jaar...dat is nog geen 4 per week. Als je vervolgens bedenkt dat de doelgroep van de jongens waarschijnlijk uit een half miljoen mensen bestaat is de kans dat een van die half miljoen meisjes deze week slachtoffer wordt 4:500000=0.000008% Als je het zo bekijkt, waar hebben we het dan in Godsnaam over. Bovendien heb ik vaak het idee dat meisjes het er naar maken. UItdagen en de zwakheden van het mannelijke geslacht niet kennen. Dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |