Weet je best...quote:
Nee hoor, we hebben een aantal suggesties gedaan maar weten niet of dat is wat je bedoelt. Enlighten us!quote:
Dan ben je dus werkelijk geen haar beterquote:Op zondag 5 december 2004 13:11 schreef Riothippie het volgende:
wanneer is hun volgende concert? deur dichtspijkeren, mollotovs door de ramen naar binnen, en alles wat niet brandend naar buiten komt neerknuppelen, en terug gooien.![]()
Uhm, nee.quote:Op zondag 5 december 2004 13:41 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Weet je best...
En flikker op als je er niet van houdt... Ga lekker Metal muziek luisteren en Top 40kut br3Ez@h
Dat snappen ze niet..quote:Op zondag 5 december 2004 14:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan ben je dus werkelijk geen haar beter![]()
Zielepoten die nog steeds met Hitler dwepen kun je toch ook alleen maar uitlachen? Ik neem het niet eens serieus, het hele extreem-rechtse kliekje rond CP86, NNP, NVU etc. bestaat uit kansloze stumpers en leeghoofden die in de Nederlandse politiek toch nooit iets zullen voorstellen. Gelukkig maar.quote:Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef DeHeldjes het volgende:
Het feit dat ze hier komen lopen "zieken"... zegt al genoeg
Schrijf er een column over.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb het Horst Wessel lied op mijn pc staan. Ben ik nu een nazi?
Of is dit meer iets voor R&P ?
*herrinnert zich een liedje van de Zangeres Zonder Naam....quote:Op woensdag 8 december 2004 20:50 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Vader Abraham is anders ook niet fris als het om deze zaak gaat
Precies mijn gedachte bij het zien van die foto. Waarom trekken die wezenlozen allemaal hun kleren uit?quote:Op zondag 5 december 2004 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn idee van 'onze' cultuur is nou niet direct het gezamenlijk met kaalgeschoren homo's met ontbloot bovenlijf bezoeken van concerten
Ehm... omdat ze het warm hebben mischien?quote:Op zondag 12 december 2004 08:44 schreef Balthar het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte bij het zien van die foto. Waarom trekken die wezenlozen allemaal hun kleren uit?![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ehm... omdat ze het warm hebben mischien?
En tief nu op... stelletje kinderachtige nichten... open je eigen topic in Klaagbaak..
Optiefen? Alleen omdat wij niet net zulke neonazi's zijn als jij ?quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ehm... omdat ze het warm hebben mischien?
En tief nu op... stelletje kinderachtige nichten... open je eigen topic in Klaagbaak..
Ontopic: Zoek es op kazaa:Die zillentaler Turkenjägervette muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |