uit de "opbouw"quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
Het gaat wel goed de laatste tijd. Leeft op Bratwurst und Bier.
Ken jij hem nog uit de bouw?
Maak er een soort minitoernooi van in de winterstop, dat trekt supporters van verschillende teams, dus meer inkomsten. Goed idee pekel, ik vind dat we er wat mee kunnenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:05 schreef pekel het volgende:
Ideetje om een benefietwedstrijd te spelen tegen RTL Boulevard?
Natuurlijk voor de slachtoffers in Azie.
wat te denken van een wedstrijd tegen buitenlanders uit de HCE ?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef AirRaid het volgende:
pekel je leest mijn gedachten
we zullen verschillende clubs aanschrijven voor een minitoernooi
een toernooi met een beetje tegenstand lijkt me in de aanloop naar de 2e seizoenshelft wenselijker !quote:Op woensdag 29 december 2004 23:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zeg: wij nodigen op ons sportpark uit:
Een wereldelftal Europeanen
Een wereldelftal Niet-Europeanen
Een team van buitenlandse sterren uit de HCE
in een minitoernooi met ACFU! Is dat wat?
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef pekel het volgende:
AIVD (2de klasse amateurs)
SpongeBob aanwezig in de Kuip op 7 januari
En da's belangrijker dan het delen van de kleedkamer met Doquote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef Woutertje het volgende:
belangrijker, doen de jonge fokkers niet mee ???er was immers ook veel belangstelling vanuit het tweede team....
miss kunnen die in het tussen programma ook een wedstrijd spelen tegen bijv. een leuk (sterk) buitenlands team ....
Prioriteiten stellen is niet je sterkste punt hequote:Op donderdag 30 december 2004 22:29 schreef Woutertje het volgende:
gaat het nou om voetbal, of om de kleedkamer van DO??
in eerste instantie om het voetballen
kijk ik zie ook wel in dat vrouwelijk schoon bewonderd moet worden, maar het gaat mij in ieder geval om het voetbal... en in de tweede plaats om het vrouwelijk schoon
het team van ACFU zal bestaan uit spelers van ACFU en Jong ACFUquote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef Woutertje het volgende:
belangrijker, doen de jonge fokkers niet mee ???er was immers ook veel belangstelling vanuit het tweede team....
miss kunnen die in het tussen programma ook een wedstrijd spelen tegen bijv. een leuk (sterk) buitenlands team ....
Is het al bekend welke spelers uit Jong ACFU?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:48 schreef AirRaid het volgende:
[..]
het team van ACFU zal bestaan uit spelers van ACFU en Jong ACFU
naja, dat lijkt mij dus een duidelijke zaak. Ik ben iig bereid het te verhogenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:46 schreef AirRaid het volgende:
de opbrengst van het benefiet toernooi bedraagt 1.384.563 euro en 11 eurocent
indien de spelers bereid zijn het bedrag te verhogen tot 2 miljoen zal de club het bedrag nog eens verhogen naar 5 miljoen euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |