Het gaat niet om leeftijd, het gaat om dreiging. Anastasiou geeft helemaal geen dreiging, die heeft geen eigen actie en geen snelheid, is bovendien niet wendbaar en z'n schot valt ook bitter tegen. Ik heb 'm nog niet van buiten de 16 zien scoren in elk geval. Anastasiou kan kaatsen en koppen. Dan heb ik liever een 17-jarig broekie met 0,0 ervaring die veel meer mogelijkheden heeft.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:22 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Ja, dat ventje van 17 met 0,0 ervaring is bepalend voor Ajax en schiet er 3 in.
Het gaat er niet om hoe opgehemeld hij wordt, "zoals altijd bij de talentjes". Het gaat erom of 'ie beter is dan Anastasiou. 't Antwoord daarop is "ja". Want iedereen is beter dan Anastasiou.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:11 schreef Cart_man het volgende:
Waarom wel? Die gast wordt alleen maar opgehemeld, zoals altijd gebeurd met alle 'talentjes' van ajax. Zo goed is hij niet.
Sonckquote:Op woensdag 8 december 2004 10:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe opgehemeld hij wordt, "zoals altijd bij de talentjes". Het gaat erom of 'ie beter is dan Anastasiou. 't Antwoord daarop is "ja". Want iedereen is beter dan Anastasiou.
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:24 schreef Cheiron het volgende:
Jullie horen alleen wat jullie willen horen. Wat mij betreft is Babel beter dan Anastasiou voor vanavond omdat:
- Hij wil erg graag - Je maakt mij niet wijs dat Yannis niet graag wil en er eigenlijk niet zo'n zin in heeft
- Heeft een puike pot tegen Juve gespeeld, ondanks dat hij alleen stond - Dat is waar
- Hij is nog jong en kan de ervaring goed gebruiken. - Dit is niet echt de wedstrijd om ervaring op te doen, er moeten punten gepakt worden. En Yannis heeft wel de nodige ervaring
- De kans dat we verliezen is redelijk aanwezig, dus waarom niet Babel een kans geven - Maar er moeten punten gepakt worden, het is niet zomaar een wedstrijdje
- Het is niet zo dat de kans groter is op winst met Anastasiou dan met Babel - Andersom wel?
- Mensen uit de Ajax-opleiding hebben wat mij betreft een streepje voor. - Wat mij betreft speelt de beste speler of iig geval de meest bruikbare speler
Yannis komt gewoon kwaliteiten tekort, met name door zijn gebrek aan snelheid, waardoor hij die zin eigenlijk nooit uit kan stralen. Kijk naar zo'n bal als die Paauwe teruglegde tegen NEC. Anastasiou zou daar niet eens bij in de buurt komen. Paauwe had naar het doel van NEC kunnen rennen, en terug, en hij had nog eerder bij die verkeerde terugspeelbal kunnen zijn dan Yannis.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:24 schreef Cheiron het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat Yannis niet graag wil en er eigenlijk niet zo'n zin in heeft
Nouja, punten gepakt moeten worden. 't Is UEFA cup hoor, daar hoef je echt niet harder voor te hollen. Bovendien zie ik die kans op punten met Babel hoger in dan met Yannis. Yannis heeft niet meer ervaring tegen internationale toppers dan Babel.quote:Dit is niet echt de wedstrijd om ervaring op te doen, er moeten punten gepakt worden. En Yannis heeft wel de nodige ervaring
Voor mij en veel Ajacieden wel. De enige drijfveer om vanavond goed te spelen is om die kutmoffen te verslaan.quote:Maar er moeten punten gepakt worden, het is niet zomaar een wedstrijdje
Je had het over ervaring. Een Champions League wedstrijd tegen Bayern is toch weer een stukje ervaring wat je in de zak van een 17-jarige stopt, dat neem je 'm niet meer af en wordt 'ie alleen maar beter van. In tegenstelling tot Yannis kun je die ervaring later misschien nog gebruiken. Het is maar 1 wedstrijdje, maar hij zal er toch van leren. Waarom zou je dan de 43-jarige de voorkeur geven boven de 17-jarige waar je nog jaren lang van kunt profiteren? Opleiden heet zoiets.quote:Andersom wel?
Dat is dus Babel.quote:Wat mij betreft speelt de beste speler of iig geval de meest bruikbare speler
Volgens mij doet Anastasiou het helemaal niet super slecht: in de meeste wedstrijden waarin hij een kans krijgt, heeft ie wel een assist of een goal. Met dat Babel moet spelen ben ik het wel eens, maar zeggen dat Anastasiou niets kan, slaat neregns opquote:Op woensdag 8 december 2004 10:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe opgehemeld hij wordt, "zoals altijd bij de talentjes". Het gaat erom of 'ie beter is dan Anastasiou. 't Antwoord daarop is "ja". Want iedereen is beter dan Anastasiou.
Ach, hij heeft zo z'n kwaliteiten, maar die zijn zo vreselijk beperkt dat ik me er aan stoor. Al sinds het begin. Hij kan koppen, hij kan soms kaatsen en af en toe komt er een leuke assist uit. Maar 9 van de 10 keer zijn er situaties als Yannis met een verdediger in de rug waarbij 'ie gaat liggen en zelden een vrije trap krijgt, of een bal waar 'ie niet bij komt omdat 'ie gewoon geen snelheid is heeft.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Volgens mij doet Anastasiou het helemaal niet super slecht: in de meeste wedstrijden waarin hij een kans krijgt, heeft ie wel een assist of een goal. Met dat Babel moet spelen ben ik het wel eens, maar zeggen dat Anastasiou niets kan, slaat neregns op
Nou lijkt het net of ik Ananas-groupie benquote:Op woensdag 8 december 2004 10:49 schreef twi het volgende:
Zonder het rot te bedoelen, zou je willen leren hoe je moet quoten? Het is namelijk niet echt de meest makkelijke manier om te lezen en te beantwoorden.
prima opstelling alleen jammer van Yannesquote:Op woensdag 8 december 2004 09:57 schreef Arikay het volgende:
Ik weet niet of ze al langsgekomen zijn maar dit zijn de vermoedelijke opstellingen volgens de Bayern-site:
Ajax Amsterdam: Vonk - Trabelsi, Grygera, Escudé, Maxwell - de Jong, Sneijder, Galasek - Rosales, Anastasiou, van der Vaart
FC Bayern: Kahn - Kuffour, Kovac, Lucio (Demichelis), Rau - Hargreaves, Ballack, Frings - Deisler - Pizarro, Makaay
de Jong dus terug in de basis en geen Babel. Maar misschien houdt Koeman ons in spanning en staat vanavond Babel er toch![]()
Ik denk 2-1 voor Ajax
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:12 schreef Spideyman het volgende:
ps. iemand liever de 4e plek dan meedoen aan een 'troosttoernooi' ?
Die UEFA Cup kan mij idd gestolen wordenquote:Op woensdag 8 december 2004 12:12 schreef Spideyman het volgende:
ps. iemand liever de 4e plek dan meedoen aan een 'troosttoernooi' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |