quote:

quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is mijn ex-telefoontje! Geweldig ding maar ik heb hem gister vervangen voor deze;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De 6260 met camera, voicerecorder, radio, MP3 opslagruimte, spelletjes en nog veel meer geile dingetjes!
!

quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Godver! Dat is ook mijn volgende telefoon..
En nu ben IK natuurlijk weer de na-apert..

quote:
quote:En hij bevalt heeeeeeeeel goed! Vergeleken met onze vorige telefoon valt hij wat zwaar en groot in de hand, maar mên! Alle opties die je daar voor terug krijgt!!
Ik ben er echt heel blij mee!!

Wat is dat voor ding ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:53 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Morgen even kijken of ik die linker kan scoren

Ik heb die ook.quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dezeErg fijne telefoon!

tof een goude nokia.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:13 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee I wish...
patst met: Nokia 6610
[afbeelding]

van een paar duizen dollar....quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:02 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Wat een pau-per-tele-foon! Echt voor oliesjeiks en rappers

Ik weet dat ze duur zijn. Als iets duur is, betekent dat nog niet dat het mooi is!quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:52 schreef Breemz het volgende:
[..]
van een paar duizen dollar....
www.vertu.com

quote:Op donderdag 2 december 2004 20:53 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze sinds een week, maar ik snap er nog geen hol van.

Zo die zien er nog netjes uit!quote:Op zondag 5 december 2004 15:34 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Vlnr: Sony CMD-C1, Nokia 3310, Motorola V525 en Motorola MPx 200.
*pats*
Al mijn GSM's. Ze doen het ook nog allemaal, maar ik wil gewoon elk jaar gratis een kleinere met nóg meer overbodige snufjes.

Kan je er ook mee bellen eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:24 schreef Insomaniac het volgende:
Dat is mijn ex-telefoontje! Geweldig ding maar ik heb hem gister vervangen voor deze;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De 6260 met camera, voicerecorder, radio, MP3 opslagruimte, spelletjes en nog veel meer geile dingetjes!
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |