het schijnen toch goede cameraatjes te zijn die canonsquote:Op maandag 13 december 2004 20:53 schreef Nirak het volgende:
Ik heb net een canon gehad die de geest gaf na 13maanden
Ben even niet zo'n fan meer van canon..
Je kunt idd op tweakers kijken maar ik zie het echt niet meer.. al die camera's.. prijzen maar ik weet niet wat ze doen. Dan staat er 5.1 megapixels maar lees je weer een recensie dat ie niks kan wanneer het donker is..quote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef piere het volgende:
Sony heeft dan toch ook aardig leuke cameraatjes? heb je al een beetje op bv tweakers gekeken wat er zoal is voor die prijs?
in welke consumentengids kan ik dat lezen? (ze zitten nu allemaal even in de verhuisdozen.. sommige zelfs ongelezen..) Dan kan ik na de verhuizing daar eens in gaan struinenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Las is de consumentengids dat de Konica-Minolta Dimage Z1 uitgeroepen is tot beste koop. In verschillende reviews heb ik echter gelezen dat de camera niet erg robuust is (slappe klepjes en knopjes) en dat sommige mensen problemen ondervinden bij het op de computer zetten van foto's. Heeft er iemand ervaring met dit toestel, zo ja, wegen de voordelen ervan (o.a. 10x optische zoom) op tegen de nadelen? En wat zou anders een goed alternatief zijn?
Heb het zelf op internet gelezen, maar volgens mij staat er in het decembernr. weer een test...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
in welke consumentengids kan ik dat lezen? (ze zitten nu allemaal even in de verhuisdozen.. sommige zelfs ongelezen..) Dan kan ik na de verhuizing daar eens in gaan struinen
Ja, zover ben ik ook gekomen...ben alleen benieuwd naar de mening en ervaringen van de mensen hier.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:40 schreef Faithz het volgende:
Konica-Minolta Dimage Z1 :
http://www.vergelijk.nl/cgi-bin/review.cgi?cat=camera&p_id=296
Okequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:54 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ja, zover ben ik ook gekomen...ben alleen benieuwd naar de mening en ervaringen van de mensen hier.
Zeker leuk én nuttig, tis alleen jammer dat je na wat positieve reacties weer iemand hebt die met minpuntjes komt. Ben je bijna tot een besluit gekomen, krijg je dat weer...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:55 schreef Faithz het volgende:
[..]
OkeKon zijn. Er staat nml veel info, leuk om te lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |