Yup was 4 min laterquote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja, net geupdate.......dan maar wachten op een MCS ergens in juni........ saaie bedoeling is het maar weer.
Nou reken er maar niet op. Het Azorenhoog wordt al maar sterker in de modelen van de laatste dagen, zolang dat ding niet kantelt of minder sterk wordt, is winterweer uitgesloten. Het is hard en ik had het ook liever anders gehad, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yup was 4 min later
In deze winter kan nog alles gebeurenmaak je niet druk.
Ik verheug me nu liever op een witte kerst
Ik weet het maar jaquote:Op donderdag 16 december 2004 20:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou reken er maar niet op. Het Azorenhoog wordt al maar sterker in de modelen van de laatste dagen, zolang dat ding niet kantelt of minder sterk wordt, is winterweer uitgesloten. Het is hard en ik had het ook liever anders gehad, maar het is niet anders.![]()
![]()
![]()
Die kans is alleen in het noordenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:35 schreef Draaitafeltje het volgende:
Verd*mme het wordt eens hoog tijd voor een flink portie onweer, heb alweer veel te lang zonder gezeten
* boos op moeder natuur is*
Het waait inderdaad stevig daarquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:56 schreef Steijn het volgende:
Ik eis windkracht 11.Net als bij Bretagne. Jammer dat de straalstroom niet wat noordelijker ligt. De linker jetuitgang wil nog wel eens voor spectakel zorgen na de passage van een koufront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |