1 tm 12 jah rightquote:Op woensdag 15 december 2004 16:33 schreef nozem het volgende:
"Kans op Witte Kerst en strenge winter!!!!!!"
De komende dagen is het nog regenachtig en zacht, het kan misschien wel 10 graden worden, maar misschien ook wel niet. Morgen middagtemperaturen van 5 tot 15 graden en kans op zon, regen, wind en wolken.
Het ziet er naar uit dat we in het weekend guur weer krijgen met eerst natte- maar later ook droge sneeuwbuien. Ik verwacht toch zeker 95% kans op een Witte Kerst. Daarna duiken we echt de winter in met een straffe Noordoosten wind en overdag strenge vorst. Dat komt omdat de mollen wat dieper zitten dan normaal, de knotsganzen reeds overvliegen en de bontgevlekte knuitsnavelspecht zijn nesten deze maand wat hoger bouwt dan normaal.
Houdt u dus vast voor een strenge winter, met , misschien wel een heuse Elfstedentocht!
Tip van de Weerman, neem morgen een dag vrij en ga lekker uitwaaien op het strand! Er is namelijk kans op een windkracht 1 tm 12!
Nozem Paulusma
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1 tm 12 jah right![]()
Geef de bron eens omdat er op de paulusma website heel anders staat aangegeven, of is dit van een ander haar.
Die Friezen toch, totaal geen gevoel voor humor of sarcasme. Overigens, neem jij Piet Paulusma serieus dan? Hij gebruikt voor zijn voorspellingen slechts 1 model en heeft vroeger eens een cursusje weer- en klimaat gevolgd.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1 tm 12 jah right![]()
Geef de bron eens omdat er op de paulusma website heel anders staat aangegeven, of is dit van een ander haar.
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Omg sorryik zag de grap even niet in
Ik heb vanmiddag nog wat zon gezien, dat was voor mij ook lang geleden. Maar met een buiig weerbeeld aan het eind van de week en in het weekend zullen we hem overal wel wat vaker zien. Na een bui klaart het bijna altijd wel even op, in afwachting van de volgende.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:37 schreef 61neorej het volgende:
[..]
![]()
Pff nog steeds geen zon gehad hier,
3 december heb ik voor het laatst zon gezien, volgens mij is die uit
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:33 schreef nozem het volgende:
"Kans op Witte Kerst en strenge winter!!!!!!"
De komende dagen is het nog regenachtig en zacht, het kan misschien wel 10 graden worden, maar misschien ook wel niet. Morgen middagtemperaturen van 5 tot 15 graden en kans op zon, regen, wind en wolken.
Het ziet er naar uit dat we in het weekend guur weer krijgen met eerst natte- maar later ook droge sneeuwbuien. Ik verwacht toch zeker 95% kans op een Witte Kerst. Daarna duiken we echt de winter in met een straffe Noordoosten wind en overdag strenge vorst. Dat komt omdat de mollen wat dieper zitten dan normaal, de knotsganzen reeds overvliegen en de bontgevlekte knuitsnavelspecht zijn nesten deze maand wat hoger bouwt dan normaal.
Houdt u dus vast voor een strenge winter, met , misschien wel een heuse Elfstedentocht!
Tip van de Weerman, neem morgen een dag vrij en ga lekker uitwaaien op het strand! Er is namelijk kans op een windkracht 1 tm 12!
Nozem Paulusma
Sandratjuhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 09:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier is het alweer een graad of 5, beetje wind (3, gok ik), droog en grijs. Hoe ziet de zon er ook alweer uit?
dat is wel een week te vroeg andersquote:Op woensdag 15 december 2004 17:43 schreef nozem het volgende:
Overigens komende zondag wel degelijk kans op sneeuw, die her en der zorgt voor een wit landschap. Dat verwacht ik op basis van de huidige modellen, en zondag is niet al te ver meer. Vooral in de nacht en ochtend kans op sneeuw die blijft liggen.
Pin me er niet op vast, maar er zijn er meer die dat zo zien. Herrtee misschien?
ik zag hem gistermorgen nog en vanmorgen ook nog opkomenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:37 schreef 61neorej het volgende:
[..]
![]()
Pff nog steeds geen zon gehad hier,
3 december heb ik voor het laatst zon gezien, volgens mij is die uit
Wat voor blauw? Babietjes blauw of dieppaars/blauw/groen achtig.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef JoeKurr het volgende:
De lucht heeft hier ineens een vreemde blauwe kleur gekregen.
Is dit normaal?![]()
Jemig, jij duikt ook altijd overal op.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:35 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Sandratjuhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi
Sorry moest er eventjes uit
jah ik ben ook fulltime fokker hé ;-)quote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Jemig, jij duikt ook altijd overal op.
Maareuh, hoi terug.![]()
En dan kom je me nú pas tegen? Dude....quote:Op donderdag 16 december 2004 15:14 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
jah ik ben ook fulltime fokker hé ;-)
Ik weet wel dat je hier zit, maar dat was idd de 1e reply die ik zag na heel veel tijdquote:Op donderdag 16 december 2004 15:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En dan kom je me nú pas tegen? Dude....
Enneuh, ontopic; hier regent het al vanaf 12 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |