quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je response doet aanvankelijk overkomen alsof Ayaantje een vrouw is die staat voor haar principes, echter niets is minder waar, helaas heeft ook zij last van het Geert Wilders-effect, ze staat alleen voor haar mening als ze in de nabijheid is van diverse heetgebakerde bodybuilders die haar beschermen, zonder bescherming verwordt zij tot een vrouw die heel genuanceerd overkomt
Iedereen mag wat mij betreft hier een mening over hebben, maar diegenen die dit niet hypocriet vinden van Hirsi "huilen met de pet op"Ali kan en wil ik eventueel niet beggrijpen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:26 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk niet dat de lat lager gelegd is (of ik mis de context even?) en dat verwacht ik ook niet. Angst is een slechte raadgever maar die komt van 2 kanten, uiteindelijk zal het wel leiden tot veranderingen
ah, maar ze heeft het doel of de inhoud van de film wel al duidelijk gemaakt. Ze heeft het alleen nog niet uitgevoerd, maar dat geldt even zo goed voor partijen die (op zich terecht, tenzij je de vrijheid van meningsuiting op z'n breedst wilt toepssen) verboden zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:31 schreef scanman01 het volgende:
geen partij verbieden die nog helemaal geen standpunten kenbaar heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht en dan kun je ervoor kiezen de film niet te kijken en een eventuele discussie erover te negeren.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:35 schreef ranja het volgende:
[..]
ah, maar ze heeft het doel of de inhoud van de film wel al duidelijk gemaakt. Ze heeft het alleen nog niet uitgevoerd, maar dat geldt even zo goed voor partijen die (op zich terecht, tenzij je de vrijheid van meningsuiting op z'n breedst wilt toepssen) verboden zijn.
Bovendien wordt een demonstratie van een Nieuw rechts ook op voorhand verboden, niet achteraf. Dat moet dan ook niet meer kunnen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:42 schreef sizzler het volgende:
Jammer overigens dat er niet verder wordt gekeken dan een belediging. Laatst was de voorzitter van Milli Gürus die zei dat de politiek niet goed met de spanningen in NL omging en noemde het voorbeeld van Zalm die de oorlog had verklaard aan de Islam!![]()
quote:Dus ofwel ziet hij alle Islamieten als terroristen, ofwel heeft hij niet begrepen dat Zalm het over de letterlijke vertaling van Bush had: The War on Terror. De oorlog tegen terrorisme dus, niet de Islam.... Maar dat zie je helaas vaker bij moslims die er bijvoorbeeld ook vanuit gaan dat Van Gogh ALLE moslims als geitenneukers bestempelde.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:35 schreef ranja het volgende:
[..]
ah, maar ze heeft het doel of de inhoud van de film wel al duidelijk gemaakt.
Was jij een van de schreeuwers?quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik negeer de discussie niet. Ik was laatst bij Rondom 10, puur omdat ik vind dat mensen de mening van mijn achterban moeten weten. Het zou dan van lafheid getuigen om de discours uit de weg te gaan
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, je weet toch dat ik me daar verre van houdt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze veel voorkeuze stemmen heeft gehad. En zo niet, dan is het de vvd-leiding die haar aan de zetel heeft geholpen door haar zo hoog op de lijst te zetten, niet de stemmer. En zo zal dat de volgende verkiezingen ook gaan. Zet de vvd haar bv op 5 dan komt ze ook zonder 1 enkele voorkeuzestem wel in de kamer.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:49 schreef Cosma-Shiva het volgende:
... ik [vind] het op zich geen verkeerde zaak dat mensen de discussie of er wel een part II moet komen aanzwengelen middels deze rechtszaak ipv in de vorm van bedreigingen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:52 schreef schatje het volgende:
Op welke zender zal het worden uitgezonden?? Ik neem aan opnieuw de VPRO. Echt de doelgroep die je wil bereiken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:06 schreef MarcellusW het volgende:
Laten we eerst fijn afwachten wat de Rechter hier over te vertellen heeft voor we gaan speculeren over mogelijke uitkomsten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:18 schreef milagro het volgende:
Dadelijk heeft Moszkovicz die clienten gewoon verzonnen
WIlde gewoon zijn naam ook in de kijker werken, zoals broer en pa dat doen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:57 schreef Lithion het volgende:
Dus a priori al iemand de mond snoeren.
Ik vind het maar een rare gedachte.
quote:ik vind het op zich geen verkeerde zaak dat mensen de discussie of er wel een part II moet komen aanzwengelen middels deze rechtszaak ipv in de vorm van bedreigingen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:26 schreef MarcellusW het volgende:
Deze mensen hebben gang naar de Rechter gekozen, vind ik een bewonderingswaardige geweldloze actie.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:30 schreef Lithion het volgende:
[..]
Iets als een gang naar de rechter is nu per definitie al bewonderenswaardig?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:26 schreef MarcellusW het volgende:
Deze mensen hebben gang naar de Rechter gekozen, vind ik een bewonderingswaardige geweldloze actie.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:30 schreef Lithion het volgende:
Iets als een gang naar de rechter is nu per definitie al bewonderenswaardig?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het zal niet bij "geweldsloos" blijven als ze ongelijk krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |