Als Ierlandgek én U2-fan kan ik je dat zeker aanradenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:53 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat zal best.... Maar ik ga geen vakantie houden daar, Just het concert
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:53 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat zal best.... Maar ik ga geen vakantie houden daar, Just het concert
je loopt te "betweteren" kan je verwachten dan..quote:Op donderdag 16 december 2004 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[
[..]
Zal voortaan de jaartallen weglaten, dan kan niemand daar over vallen...
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:48 schreef ArmaniMania het volgende:
U2 is vandaag bezig met het produceren van de video "Sometimes You Can't Make It On Your Own" BEn benieuwd wanneer ie gaat draaien
Krijg newsletters binnenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:52 schreef Neva het volgende:
[..]
hoe weet jij dat
ik loop echt gigantisch achter
lid worden van u2.comquote:Op donderdag 16 december 2004 20:52 schreef Neva het volgende:
[..]
hoe weet jij dat
ik loop echt gigantisch achter
dat hoeft natuurlijk niet per sé, nu de videoclip is opgenomen ...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:58 schreef Murray het volgende:
Sometimes You Can't Make It On Your Own (Zelfde versie als op de HTDAAB DVD??)
Als ik dit lees dan weet ik het wel zeker:quote:Op donderdag 16 december 2004 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat hoeft natuurlijk niet per sé, nu de videoclip is opgenomen ...
Haha, als de members van u2.com het nu pas kregen te weten, ben ik liever geen member.quote:
en waarom deed jij dat niet braaf meldenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:25 schreef m021 het volgende:
[..]
Haha, als de members van u2.com het nu pas kregen te weten, ben ik liever geen member.
Het stond namelijk 2 dagen geleden al op internet.![]()
En ons er niks van vertellen...quote:Op donderdag 16 december 2004 21:25 schreef m021 het volgende:
[..]
Haha, als de members van u2.com het nu pas kregen te weten, ben ik liever geen member.
Op u2.com ook hoor. Een heel mooi lang verslag van de opnames.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:25 schreef m021 het volgende:
[..]
Misschien een wannabe U2-Fanquote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op u2.com ook hoor. Een heel mooi lang verslag van de opnames.
Tsjonge, zijn jullie lui ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:26 schreef Neva het volgende:
en waarom deed jij dat niet braaf melden![]()
![]()
![]()
mwah....quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:33 schreef Neva het volgende:
pfff keep your shirt on.. ochtend humeurtje![]()
Is een poging tot juiste informatie verschaffen 'betweteren'? Zo ja, dan kan je vele discussies hier wel sluiten....quote:Op donderdag 16 december 2004 10:42 schreef Neva het volgende:
[..]
je loopt te "betweteren" kan je verwachten dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |