Bert is anders wel de beste trainer die we hebben gehad de laatste jaren.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:18 schreef rotskibo het volgende:
Trouwens het feit dat er op dit moment weinig spelers uit de eigen jeugd in staan, is naar mijn mening VOLLEDIG de schuld van Bert van Marwijk. Hij wou zogenaamd de jeugd een kans geven zei die, hij gaf ze wel een kans ja, maar meer ook niet.
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:43 schreef Cart_man het volgende:
Gek hè, hij was ook de enige trainer die we hadden de laatste jaren.
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]Punt voor jou
Beter dan Gullit vind ik 'm wel, en niet omdat 't de laatste tijd slechter gaat.
Tsja, dat voetbal zie ik niet zoveel aangezien ik op zondag werk. Als je het materiaal van toen bekijkt heeft Van Marwijk het heel aardig gedaan, zeker zijn laatste seizoen.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mwoah, statistisch is van Marwijk beter. Vind het voetbal onder Gullit, zoals aan het begin van dit seizoen, beter
Ja, dat Sprockel daar NU niet zeker is van een basisplaats klopt. Wat zou er zijn gebeurd als hij minstens een seizoen in de basis bij Feyenoord mocht spelen.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:21[/url] schreef TC03 het volgende:
Over Loovens heb je wel gelijk ja, alleen over Sprockel imo niet. Als je bij Excelsior niet zeker bent van een basisplaats, kan dat niet komen door een slechte trainer. Dan ligt dat gewoon aan gebrek aan kwaliteit.
Ja, zo kan je wel blijven praten. Maar hij wou toch met jonge spelers spelen, van Wonderen kon ook op het middenveld spelen toen. Feit is gewoon dat als je jong talent maar even laat spelen en ze voor de rest op de bank laat ze zich niet ontwikkelen.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:29[/url] schreef jpzegthallo het volgende:
En dan van Wonderen eruit halen? Dat was een vaste waarde op dat moment. Terecht ook.
Met belabberd bedoelen we dat je haast tegen elke ploeg uit het rechterrijtje puntverlies heb geleden...quote:Op woensdag 8 december 2004 17:09 schreef TC03 het volgende:
Sja, belabberd? We gingen aardig, op de laatste vier wedstrijden na. Mag niet gebeuren, maar daarvoor was het koek en ei, in weze.
Ok.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:55 schreef Cart_man het volgende:
Ik bekritiseer hem niet, ik geef alleen aan dat hij veel beter kan wanneer hij dat rondsleuren zou laten.
Alleen daar komt hij een jaar niet meer aan spelen toe ivm een schorsing.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:55 schreef Cart_man het volgende:
Komt hopelijk wel, hij is ook de aanvoerder bij de Rode Duivels en ook daar doet hij het niet onaardig. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer Leonardo weer 100% fit is. Goor naar het middenveld? Of Leonardo op de bank?
Daarbijgekomen vind ik dat Van Marwijk totaal niet kan communiceren met spelers, introvert gevalletje.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:57 schreef Cart_man het volgende:
Mwoah, statistisch is van Marwijk beter. Vind het voetbal onder Gullit, zoals aan het begin van dit seizoen, beter
Gullit zit er pas een half seizoen, veel te vroeg om te kunnen beoordelen en met Van Marwijk te vergelijken. Verder komen er nog meer spelers bij van het aankoopbeleid Wotte / Gullit. Ik vind dat ze eerst de kans moeten krijgen om het puin van de voorgangers (o.a. Baan) op te ruimen alvorens beoordeeld te worden over hun prestaties bij Feyenoord.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:59 schreef Sloggi het volgende:
Als je het materiaal van nu bekijkt doet Gullit het belabberd.
Ik was blij dat hij geschorst was. Heb hem echt niet gemist toen Ghaly (ook een verdedigende middenvelder!) zijn plaats innam. Ghaly is dan af en toe slordig, maar is in potentie beter dan Bosschaart.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:40 schreef RedGuy het volgende:
Kritiek op Bosschaart slaat nergens op. Hij is erg belangrijk voor dit Feyenoord, omdat Bosschaart de enige echte verdedigende middenvelder, en toen hij geschorst was zag je goed hij gemist werd.
Bovendien heeft hij na Kuyt ook een geweldige mentaliteit, hij trapt ook makkelijk iemand onderuit, in tegenstelling tot Paauwe.
zou graag gaan, maar een nog kanslozere wou niet gaan ...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Welke kanslozen hier gaan er eigenlijk nog naar Basel?
Viel me ook op thuis tegen Utrecht was er een opstootje en Kuijt en Bosschaart stonden vooraan, voor de rest was er niemand.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:40 schreef RedGuy het volgende:
Kritiek op Bosschaart slaat nergens op. Hij is erg belangrijk voor dit Feyenoord, omdat Bosschaart de enige echte verdedigende middenvelder, en toen hij geschorst was zag je goed hij gemist werd.
Bovendien heeft hij na Kuyt ook een geweldige mentaliteit, hij trapt ook makkelijk iemand onderuit, in tegenstelling tot Paauwe.
Die twee hebben enkele wedstrijden samengespeeld en wat toen opviel was, dat de aanvallers nauwelijks bereikt konden worden. Dat veranderde pas weer toen Ono speelde.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef RedGuy het volgende:
Ghaly is veel meer aanvallender in gesteld dan Bosschaart, wanneer die twee samen spelen heb je het beste middenveld wat we kunnen hebben.
Bosschaart onderschept heel veel ballen hoor, verdedigend doet hij zeer veel werk. Hij moet alleen aanvallender iets belangrijker worden. Bovendien heeft hij een Feyenoord hart en zal hij dat ook nooit kwijt raken.
quote:Nieuw contract voor Ebi Smolarek
Ebi Smolarek kan zich langer aan Feyenoord binden.
Feyenoord wil het contract met Ebi Smolarek dat tot medio 2006 loopt verlengen. De Rotterdammers zijn bang dat Smolarek anders over twee jaar transfervrij vertrekt. De 23-jarige Pool komt onder Ruud Gullit nauwelijks aan spelen toe.
Feyenoord wil kijken of Smolarek in de winterstop uitgeleend kan worden aan een andere club.
Bron: Sportnieuws RTV Rijnmond
En bedankt, 'supporters' waar dit aan te danken is! Zo steun je je club echtquote:Feyenoord accepteert boete
ZEIST/ROTTERDAM - Feyenoord heeft een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal aanvaard en zal een boete van 2500 betalen. Het is de straf voor de kwetsende spreekkoren van de Rotterdamse aanhang in de competitiewedstrijd van 31 oktober tegen AZ. De straf bevat ook nog een voorwaardelijke component; één nog aan te wijzen uitwedstrijd zonder eigen supporters
Idd. Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik was blij dat hij geschorst was. Heb hem echt niet gemist toen Ghaly (ook een verdedigende middenvelder!) zijn plaats innam. Ghaly is dan af en toe slordig, maar is in potentie beter dan Bosschaart.
Op zijn mentaliteit is inderdaad niks aan te merken, perfect.
Tomassonquote:Op woensdag 8 december 2004 17:56 schreef rotskibo het volgende:
3e seizoen met van Marwijk:
Zoetebier/Lodewijks, Emerton, Song (in vorm), van Wonderen, Bosvelt, Ono (in vorm), Bona Kalou, van Hooijdonk.
Dat seizoen had ie gewoon kampioen moeten worden met deze selectie, 1e jaar was selectie matig, 2e jaar ging competitie kut vanwege UEFA en 4e seizoen........tjah.........
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:59 schreef jerryx het volgende:
[..]
En bedankt, 'supporters' waar dit aan te danken is! Zo steun je je club echt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |