abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23822788
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Maar je kan op zich wel je onvrede uiten toch?
Precies. Het Legioen hoeft het niet te pikken dat we 4e staan omdat enkele spelers het verpesten.
pi_23822978
Feyenoord in verband gebracht met middenvelder uit Zimbabwe
Volgens de voetbalwebsite Sky Sports zou Feyenoord geinteresseerd zijn in een international van Zimbabwe, de 22 jarige Honour Gombani. De centrale middenvelder zou ook in de belangstelling staan van Racing Genk en enkele Engelse clubs. Hij zou binnenkort voor stages naar Europa komen.
pi_23827243
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Irie!
Pass the dutchie on the left-hand side
  woensdag 8 december 2004 @ 09:24:15 #144
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23827344
ik weet niet of het al in dit topic stond, maar jullie gaan niet naar Saoedi-Arabië
quote:
Feyenoord mijdt Saoedi-Arabië
Feyenoord reist in de winterstop niet naar het voorgenomen trainingskamp in Saoedi-Arabië. Na de aanslag op het Amerikaanse consulaat in Jeddah, waarbij twaalf mensen omkwamen, besloot de club uit te wijken naar Gran Canaria. Feyenoord doet daar tussen 5 en 12 januari mee aan het toernooi van Maspalomas.

In 2003 wonnen de Rotterdammers het toernooi en mochten zij de grote trofee, een vuurtoren, mee naar de Kuip nemen. Bij de aanstaande editie zijn Bayer Leverkusen, Rosenborg en Sparta Praag de overige deelnemers.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23827375
Zimbabwe? Jamaica? We zitten ook echt in elke bananenrepubliek te zoeken voor talent
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 8 december 2004 @ 09:35:38 #146
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23827500
Begint idd een beetje uit de klauwen te lopen met het zoeken naar 'talenten'.
A.M.A.B
pi_23827647
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Maar je kan op zich wel je onvrede uiten toch?
Een spandoek met een boodschap. Wanneer je massaal een speler gaat uitfluiten benadeel je het hele elftal vanwege de grauwe sfeer die kan ontstaan in het stadion.
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:35 schreef Cart_man het volgende:
Er valt niet over te oordelen tot hij in actie is gezien.
Viper 4 life
  woensdag 8 december 2004 @ 09:57:42 #148
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23827741
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:50 schreef Showtime het volgende:

[..]

Een spandoek met een boodschap. Wanneer je massaal een speler gaat uitfluiten benadeel je het hele elftal vanwege de grauwe sfeer die kan ontstaan in het stadion.
Grauwe sfeer is goed, wanneer het gericht is tegen de tegenstander. Een spandoek is voor mij ook de creatiefste manier om duidelijk te maken dat het anders moet. Spreekkoren kunnen ook, dat gefluit kan ik niet hebben.
quote:
Er valt niet over te oordelen tot hij in actie is gezien.
Heb je helemaal gelijk in, maar ik kan niet geloven dat er hier in Nederland geen betere of soortgelijke spelers te halen zijn. Een centrale middenvelder hebben we ook helemaal niet nodig nu we met Ono, Buffel, de Graaf, Pardo, van den Ouweland, Ghaly en Bosschaart zitten.
A.M.A.B
pi_23827954
quote:
Ho ho, met een Jamaicaan is niks mis hè! IRIE!!!!!!!
pi_23827985
quote:
Maar je hebt inderdaad gelijk, en er is nog geen verdediger langs gekomen en dat heeft toch absoluut de hoogste prioriteit.
pi_23828019
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:17 schreef Luni het volgende:
er is nog geen verdediger langs gekomen en dat heeft toch absoluut de hoogste prioriteit.
Dat is een ding wat zeker is.
Viper 4 life
  woensdag 8 december 2004 @ 10:23:07 #152
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23828053
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Ho ho, met een Jamaicaan is niks mis hè! IRIE!!!!!!!
Nee man, dat is natuurlijk onmin lauw.

Zijn nu al twee verdedigers aangetrokken naar mijn weten. Die Bandolovski en Bahia, respectievelijk een rechtsback en een linker centrale verdediger. Mogen er natuurlijk altijd meer bijkomen.

We zitten echter al met Song, Gyan, Collen, Zuiverloon, Saidi, Loovens, Paauwe, Basto, van Haaren en Mtiliga en dan heb je nog wat jeugdspelers rondlopen natuurlijk, Artz etc.

Denk dat er eerst wat mensen moeten vertrekken voordat er ook maar eentje aangetrokken gaat worden. Van dat lijstje hierboven kunnen er iig al 5 vertrekken.

Hoop dat ze Kruiswijk halen, maar daar zullen ze wel niet in kunnen slagen, te duur.

[ Bericht 41% gewijzigd door Cart_man op 08-12-2004 10:32:07 ]
A.M.A.B
pi_23828516
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee man, dat is natuurlijk onmin lauw.

Zijn nu al twee verdedigers aangetrokken naar mijn weten. Die Bandolovski en Bahia, respectievelijk een rechtsback en een linker centrale verdediger. Mogen er natuurlijk altijd meer bijkomen.

We zitten echter al met Song, Gyan, Collen, Zuiverloon, Saidi, Loovens, Paauwe, Basto, van Haaren en Mtiliga en dan heb je nog wat jeugdspelers rondlopen natuurlijk, Artz etc.

Denk dat er eerst wat mensen moeten vertrekken voordat er ook maar eentje aangetrokken gaat worden. Van dat lijstje hierboven kunnen er iig al 5 vertrekken.

Hoop dat ze Kruiswijk halen, maar daar zullen ze wel niet in kunnen slagen, te duur.
En dat laatste stoort mij toch behoorlijk. Als je toch ziet watvoor malloten de afgelopen jaar de deur in de Kuip hebben platgelopen uit alle windstreken van de wereld, dan is het toch te gek voor woorden dat we Nederlandse voetballers niet eens aan kunnen trekken?
Neem alleen al Lazovic...je duurste aankoop allertijden, weliswaar in termijnen betaalt, maar toch..

Al die buitenlandse projecten, spelers, en scouts, halen bij lange-na niet het rendement wat ze zouden moeten halen. En ondertussen mogen we blij zijn als we eens in de 5 jaar een speler van Varkenoord mogen begroeten in Feijenoord 1.

Of ben ik nu te negatief?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_23828744
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:23 schreef Cart_man het volgende:
Denk dat er eerst wat mensen moeten vertrekken voordat er ook maar eentje aangetrokken gaat worden.
Beetje zonde zo een brede selectie met te hoge salarissen die betaald moeten worden. Zou zeker mooi zijn als ze een grote opruiming houden dit jaar.
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:55 schreef Staanplaats het volgende:
En ondertussen mogen we blij zijn als we eens in de 5 jaar een speler van Varkenoord mogen begroeten in Feijenoord 1.

Of ben ik nu te negatief?
Het siert een club wanneer ze met hun eigen jeugd in het eerste pronken. Het mogen er altijd meer zijn.
Viper 4 life
  woensdag 8 december 2004 @ 12:00:06 #155
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23829627
Moeten we niet ook eens met een kritisch oog naar Gullit kijken?

Volgens mij hebben we toch een behoorlijk sterke selectie met misschien 1 of 2 zwakkere punten in het elftal en we staan onderhand weer ver achter de koploper. Ik zie er dit jaar weer geen titel inzitten.

Als ik naar de spelers kijk (en ook die op de bank: Smolarek, Buffel, Basto, Ghaly) vind ik toch wel dat we zeker boven Ajax hadden moeten staan. Is bij Gullit dan alles goed of is die als Coach gewoon niet helemaal top? Of hebben we gewoon wat pech de laatste weken?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 8 december 2004 @ 12:41:40 #156
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23830420
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:00 schreef jojomen4 het volgende:
Moeten we niet ook eens met een kritisch oog naar Gullit kijken?

Volgens mij hebben we toch een behoorlijk sterke selectie met misschien 1 of 2 zwakkere punten in het elftal en we staan onderhand weer ver achter de koploper. Ik zie er dit jaar weer geen titel inzitten.

Als ik naar de spelers kijk (en ook die op de bank: Smolarek, Buffel, Basto, Ghaly) vind ik toch wel dat we zeker boven Ajax hadden moeten staan. Is bij Gullit dan alles goed of is die als Coach gewoon niet helemaal top? Of hebben we gewoon wat pech de laatste weken?
Er zijn zeker wel dingen die je Gullit kan aanrekenen, vooral zijn keuze van spelers op bepaalde posities. Met de manier waarop hij wil spelen heb ik geen problemen, het zijn immers de spelers die zijn 'beleid' moeten invullen op het veld. Verder zijn er bepaalde spelers die als een natte krant spelen, terwijl ze aan het begin van het seizoen vrij goed waren.

De verdediging is nog steeds het zwakste punt van Feijenoord. Zolang dat niet verbeterd, kan het weinig worden met Feijenoord. Zolang je mensen als Paauwe, Mtiliga en Song achterin hebt lopen wordt het niks. Daarnaast mis ik de passie in het spel. Spelers moeten vechten voor de bal en niet alles te makkelijk of te mooi willen oplossen. Meer agressie.

Voorin vind ik de spelers, op Kuijt na te licht. Zet er wat fysiekere spelers op en je kan de aanval lamleggen.

Het elftal dat in 1999 kampioen werd, was ook geen superelftal met alleen maar goede spelers. Dat was een elftal dat op wilskracht een wedstrijd kon winnen. Dat wil ik terugzien in het spel van Feijenoord.
A.M.A.B
pi_23830613
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:41 schreef Cart_man het volgende:
Verder zijn er bepaalde spelers die als een natte krant spelen, terwijl ze aan het begin van het seizoen vrij goed waren.
Op welke spelers doel je allemaal?

Ono zijn vormcrisis duurt wel akelig lang nou.
Castelen zat ook even in een dip maar begint weer beetje bij beetje wat beter terug in vorm te komen heb ik het idee.
Kalou speelde een wedstrijd of drie even wat minder maar is weer aan het scoren.
Bosschaart speelt een beetje wisselvallig.
Basto lijkt van de aardkloot verdwenen, ruzie met Gullit schijnt.
Viper 4 life
pi_23831086
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:41 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Er zijn zeker wel dingen die je Gullit kan aanrekenen, vooral zijn keuze van spelers op bepaalde posities. Met de manier waarop hij wil spelen heb ik geen problemen, het zijn immers de spelers die zijn 'beleid' moeten invullen op het veld. Verder zijn er bepaalde spelers die als een natte krant spelen, terwijl ze aan het begin van het seizoen vrij goed waren.

De verdediging is nog steeds het zwakste punt van Feijenoord. Zolang dat niet verbeterd, kan het weinig worden met Feijenoord. Zolang je mensen als Paauwe, Mtiliga en Song achterin hebt lopen wordt het niks. Daarnaast mis ik de passie in het spel. Spelers moeten vechten voor de bal en niet alles te makkelijk of te mooi willen oplossen. Meer agressie.

Voorin vind ik de spelers, op Kuijt na te licht. Zet er wat fysiekere spelers op en je kan de aanval lamleggen.

Het elftal dat in 1999 kampioen werd, was ook geen superelftal met alleen maar goede spelers. Dat was een elftal dat op wilskracht een wedstrijd kon winnen. Dat wil ik terugzien in het spel van Feijenoord.
Verdediging is inderdaad het grootste probleem, we krijgen veel te veel doelpunten tegen, en bijna allemaal, ik denk zo'n 80 % uit dode spelmomenten, als je goede afspraken maakt, en deze ook nakomt mag dit niet gebeuren!

2 middenvelders is leuk, maar we worden veel te gemakkelijk overlopen en ze raken wel erg gemakkelijk de bal kwijt.

Voorin de spelers te licht Ik vind Kalou fysiek vrij sterk vorm zijn postuur, hij laat zich niet echt gemakkelijk wegzetten, alleen Castelen is fysiek niet echt sterk, maar dat waren Blinker en Taument ook niet.
pi_23831217
Ono lijkt me juist een beetje aan het terugkomen
Castelen vind ik sowieso matig
Kalou zat al de wedstrijd voor joden uit in een dipje en lijkt aan het terugkomen.
Ghaly had volgens mij ook ruzie met Gullit (zag m ook 20 min na Hearts pissig wegscheuren bij het stadion) en dat is ook weer goedgekomen.

Sowieso zijn er te veel spelers die tekort komen voor Feyenoord. Ben al lang blij dat we nu ff van Song zijn verlost.

Die Bulgaarse vriend van me had het weer over Gorgorov. Ze zitten steeds dichter bij een akkoord. Weet iemand (methodmich) meer van die gast? Hij schijnt laatst nog te hebben gescoord in de interland met Italie
  woensdag 8 december 2004 @ 13:29:37 #160
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23831322
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:51 schreef Showtime het volgende:

[..]

Op welke spelers doel je allemaal?

Ono zijn vormcrisis duurt wel akelig lang nou.
Castelen zat ook even in een dip maar begint weer beetje bij beetje wat beter terug in vorm te komen heb ik het idee.
Kalou speelde een wedstrijd of drie even wat minder maar is weer aan het scoren.
Bosschaart speelt een beetje wisselvallig.
Basto lijkt van de aardkloot verdwenen, ruzie met Gullit schijnt.
Degene die jij dus noemt. Dan heb je met Song, Mtiliga en Paauwe die nooit in het eerste mogen staan. Het spel van Kuijt kan denk ik effectiever als hij wat minder zou rondrennen en de aanwezigheid van Goor mag nog wel wat dwingender worden. Vind dat hij een van de spelers moet zijn die Feijenoord gaat leiden samen met een goede verdediger (nu Paauwe, liever iemand anders) en middenvelder (Ono, maar die gaat weg).

Bosschaart had nooit hoeven komen, natuurlijk hij is Feijenoorder in hart en nieren, maar om nu te stellen dat hij van toegevoegde waarde is in dit elftal.

Was ik trainer geweest van dit Feijenoord, dan had het er nu anders uitgezien:

1
2
3
4
5
------------------------------Babos------------------------------
Gyan---------------Saidi----------------Loovens-----------Basto
Smolarek-------------Ono---------------Ghaly---------------Goor
----------------------------Kuijt (Buffel)-------------------
-------------------------------Kalou--------------------

Nu vind ik zelfs dit niet geweldig. Loovens hoort op de plek van Saidi. Centraal links moet dus een vervanger komen (Bahia?). Smolarek, omdat we niet beter hebben. Castelen zeg je dan, mwoah, niet geweldig. Ono gaat weg, dus ook daar moet een vervanger voor komen. Pardo heeft veel blessureleed, dus het is maar afwachten of hij nog op zijn oude niveau komt, want hij was goed bezig voordat hij geblesseerd raakte. Voorin laat je Kuijt rondom Kalou spelen, gebeurd nu ook al volgens mij. Die vullen elkaar perfect aan, moeten ze wel allebei in vorm zijn.

Dit is een mix tussen spelers die ervoor knokken en spelers met wat kwaliteiten. Zo moet het ook altijd zijn. Niet alleen kwaliteite of alleen vechtlust.
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')