Daar ben ik ook helemaal niet bang voorquote:Op maandag 13 december 2004 14:50 schreef PimpD het volgende:
Feyenoord ... komt weer in een stijgende lijn ... Mark My Words
dat kampioen worden zie ik niet meer gebeuren, daarvoor is de psv-defensie gewoon te sterk (bezig)quote:Op maandag 13 december 2004 14:46 schreef DivineJester het volgende:
Ach, eigenlijk valt het nog wel mee, de afgelopen periode drie lastige wedstrijden gelijk (Ajax, Heerenveen en PSV) en gewonnen tegen Schalke. Hopelijk kunnen de stomme foutjes (lees Song en, in mindere mate Paauwe) er in de winterstop uitgehaald worden, en we worden gewoon nog kampioen. Of weer de Uefa-cup natuurlijk.
Een beetje realiteitszin is blijkbaar in dit geval geen overbodige luxe.............quote:Op maandag 13 december 2004 14:55 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
en ajax kunnen we gewoon hebben.
wat is hier zo raar aan dan ze speelden gelijk tegen elkaar dus als ze een stapje extra hadden gelope dan hadden ze ook kenne winnen toen.quote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een beetje realiteitszin is blijkbaar in dit geval geen overbodige luxe.............
Ajax kunnen we best hebben hoor, alleen zal het zeker niet gemakkelijk gaan.quote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een beetje realiteitszin is blijkbaar in dit geval geen overbodige luxe.............
Ik neem aan dat je Feyenoord wel een beetje kent, als die hard supporter...... Dan weet je dat het probleem bij Feyenoord nooit is dat ze nog een stapje extra moeten doen.quote:Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
wat is hier zo raar aan dan ze speelden gelijk tegen elkaar dus als ze een stapje extra hadden gelope dan hadden ze ook kenne winnen toen.![]()
dream on, dream on...quote:Op maandag 13 december 2004 15:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Feyenoord wel een beetje kent, als die hard supporter...... Dan weet je dat het probleem bij Feyenoord nooit is dat ze nog een stapje extra moeten doen.
Bij Ajax-Feyenoord was er maar een ploeg die de drie punten verdiende, en dat was Ajax; de door jullie verguisde Babos heeft daar een punt gered voor jullie.
Ajax heeft simpelweg meer kwaliteit in de ploeg, dus over een heel seizoen kan je Ajax niet hebben.
Damn, met deze argumenten heb je me overtuigd.....quote:
Idd, zo slecht is Castelen nou ook weer niet. Hij gaf geloof ik zelfs de assist voor de 3-3 toch?quote:Op maandag 13 december 2004 15:08 schreef rotskibo het volgende:
Pfff, Ono schiet alles over. Moet je maar eens opletten.
Verder vind ik dat Feyenoord blij moet zijn dat ze Castelen in huis hebben, er wordt op hem gezeurd dat ie soms zn man niet voorbij komt, maar als er achterin geen mannen staan die zijn balverlies goed kunnen maken is dat niet Castelen zijn fout.
In de winter hopen dat we Kuyt niet kwijtraken, want aardig wat clubs willen em hebben.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 13 december 2004 15:49 schreef PimpD het volgende:
Wat wil je met die argumeneten bereiken dan Aldostuta .. dat Ajax een topclub is ... bij Ajax lopen ze allemaal naast hun schoenen en met hun neus in de lucht... allemaal schijn in dat Amsterdam ...
dus...
en ze rennen altijd wegquote:Op maandag 13 december 2004 15:38 schreef PimpD het volgende:
Sommige mensen hebben geen verstand van voetbal.... en ze komen heel toevallig allemaal uit Amsterdam
wil je zeggen dat Ajax geen topclub is? Waarom zijn jullie zo jaloers danquote:Op maandag 13 december 2004 15:49 schreef PimpD het volgende:
Wat wil je met die argumeneten bereiken dan Aldostuta .. dat Ajax een topclub is ... bij Ajax lopen ze allemaal naast hun schoenen en met hun neus in de lucht... allemaal schijn in dat Amsterdam ...
dus...
hij heeft een keer wat gehoordquote:
Ga toch niet in op die jongenquote:Op maandag 13 december 2004 15:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je zeggen dat Ajax geen topclub is? Waarom zijn jullie zo jaloers dan
wist je dat je door het gebruiken van leestekens en andere grammaticale truukjes het lezen van je teksten voor andere users kunt vergemakkelijken zoals jij nu typt is vrij onduidelijk en onbegrijpbaar ik heb al begrepen dat je niet de slimste bent maar schrijven kan iedere strontvlieg met het IQ van Tatjana Simic nog dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om vanaf nu wat duidelijker te typen zal ik je eeuwig dankbaar zijnquote:Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef gangsta-mario het volgende:
nee wij zijn niet jaloers jullie komen hier zeiken snap wel dat jullie er spijt van hebbe da je de verkeerde club heb gekozen jullie zijn zelf jaloers jullie willen graag in het feyenoord topic pratennatuurlijk is ajax wel een tobclub maar dan gaan jullie daar maar lekker in een eigen topic over praten en anders moet je niet gaan lopen zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |