Bron www.nu.nlquote:Amerikaan speelt Half-Life 2 uit in krap 3 uur
Uitgegeven: 9 december 2004 10:11
Laatst gewijzigd: 9 december 2004 10:11
AMSTERDAM - Een Amerikaanse speler genaamd David Gibbons heeft het populaire spel Half-Life 2 uitgespeeld in een recordtijd van 2 uur, 57 minuten en 35 seconden. De meeste gamers doen een paar dagen over om het spel uit te spelen.
Gibbons heeft een video van zijn prestatie gemaakt als bewijs. Het bestand is maar liefst 663 megabyte groot en laat zien hoe hij in recordtijd het spel doorloopt.
Klik hier voor de downloadpagina.
Dinsdag 16 november 2004 werd het spel Half-Life 2 voor de pc gelanceerd. Zes jaar geleden werd het eerste deel op de markt gebracht. De 3D Shooter werd een van de best verkochte spellen aller tijden. In Half-Life speel je een wetenschapper (Gordon Freeman) die de strijd aangaat met buitenaardse wezens.
Tijdens de spellenbeurs E3, de grootste gamebeurs ter wereld in juni van dit jaar, werd Half-Life 2 uitgeroepen tot 'beste spel van 2004'.
hier bne ik ook, hoe kom ik hier verder?quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:46 schreef Reneuh het volgende:
Hmm, ik zit nu ook vast.
Ik ben in Nova Prospect. Ik kan nu de gevangenis uit komen, omdat er zo'n ubergrote shredder half het gebouw in steekt. Ik kan naar buiten maar dan plet die shredder me. En ik zie nergens een uitwegAnyone?
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hier bne ik ook, hoe kom ik hier verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
je wil een 3D FPS met een controller spelen, en niet met muis en toetsenbord?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:06 schreef MikeV het volgende:
kan je dit spel niet eens fatsoenlijk met een controller spelen of wordt het gewoon via de keyboard aan lopen kloten???![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:06 schreef MikeV het volgende:
kan je dit spel niet eens fatsoenlijk met een controller spelen of wordt het gewoon via de keyboard aan lopen kloten???![]()
FPS-ers speel je met AWSD en je muis; dát, of NIET! Barbaar, een controllerquote:Op donderdag 9 december 2004 17:06 schreef MikeV het volgende:
Nah, op een console kan het best. Al is het lang niet zo lekker als met keyboard en muis.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:16 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
FPS-ers speel je met AWSD en je muis; dát, of NIET! Barbaar, een controller![]()
Als je alleen maar links en rechts hoeft te mikken en niet naar boven en onder. Dat is eik al gruwelijk kut met een controller.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:30 schreef Markster het volgende:
[..]
Nah, op een console kan het best. Al is het lang niet zo lekker als met keyboard en muis.
Wat houdt source nou eignelijk in?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
Hey, ik heb nu ook Half-Life 2 (Collector's Edition). Hij is echt gruwelijk.
Vind alleen jammer dat HL:Source weinig boeiends is. De graphics zijn nagenoeg hetzelfde.
zoek op: black mesa: sourcequote:Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
er is trouwens geen enkele legale methode om aan Half-life;Source te komen als je de retail versie al gekocht hebt, merk ik net....
erg matig, ik wil het toch echt spelen
Half-Life 1 nagebouwd op de Source engine (dus de engine die HL2 gebruikt).quote:Op donderdag 9 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat houdt source nou eignelijk in?
aha kijk eens aanquote:Op donderdag 9 december 2004 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Half-Life 1 nagebouwd op de Source engine (dus de engine die HL2 gebruikt).
Was het maar waar...nagebouwd...nee het is DOOR de source engine gehaald, geconverteerd om te laten zien dat oude mods met de half life 1 engine ook door source gehaald konden worden.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Half-Life 1 nagebouwd op de Source engine (dus de engine die HL2 gebruikt).
max payne 2?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:11 schreef Rio het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat het spel veel overeenkomsten met Max Payne 2 vertoont?
Ik vind het dus helemaal niet zo opzienbarend allemaal
weet niet of dit juiste topic is om kritiek te uiten
Max Payne 2?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:11 schreef Rio het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat het spel veel overeenkomsten met Max Payne 2 vertoont?
Eh, ja dat ben je.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:11 schreef Rio het volgende:
viel mij eigenlijk ook wel een beetje tegen,quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:13 schreef Rio het volgende:
Nee, ik meen het, niet boos worden mensen
Het zou toch zou opzienbarend moeten zijn dat je alles omver kunt schoppen, op kunt pakken etc? Dat kon bij Max Payne 2 ook als ik me niet vergis. Ik weet in ieder geval nog dat ik bij het spelen van dat spel wél aangenaam verrast was.
Laat ik het anders zeggen: wat is er nu precies zo ontzettend cool aan HL2 dat je nog nooit hebt gezien? (de gravity gun daargelaten...)
Begrijp me niet verkeerd hoor; ik vind HL2 wel erg mooi, maar lang niet zo vernieuwend als ik had gedacht. Leek me interessant om het daar eens over te hebben.
Boe fucking hoe, het is nog steeds dezelfde enginequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:19 schreef Markster het volgende:
bij max payne kan je helemaal niets oppakken, alleen omvergooien door er tegenaan te lopen.
ai_disable 0quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:41 schreef HomerJ het volgende:
Ik speel hem dus sinds gister ook, nou ja echt coole game. Gisteravond gesaved, wil ik doorspelen net, blijven alle vijanden stil staan en doen niks. Ze staan daar gewoon, ook de NPC's doen helemaal niks. Ik heb geen cheat of iets dergelijks gebruikt, weet iemand wat er aan de hand is?
Alsof dat op de verpakking staatquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Misschien omdat Max Payne 2 de HAVOK-Engine heeft draaien voor realistische physics, en Half-Life 2 heel toevallig ook? Oh ja!
Snuggertjes.
Hoevaak ga je dat nog zeggen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
of koop m, dan heb je dat probleem niet
Heb ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
of koop m, dan heb je dat probleem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |