Mooi zo , we komen er wel uit , neem je tijdquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, hier heb zeker wat aan.
Ik zal eens rustig kijken
Dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mooi zo , we komen er wel uit , neem je tijd![]()
Ok dan , succes ermeequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen
Als ik wat heb dan post ik em wel eens
Thnx.quote:
Ik heb al heel veel ideeen , ga er ook een hoop van uitwerken , leer daar weer een hoop van , ik heb in deze opdracht nu al net zoveel plezier als toen met de opdracht : kleurquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Ha, jij hier!!
Ik heb al een ideetje, iets met een harmonica-effect of zoiets
Je kan zo'n wedstrijd ook als een verkapt "kijk-mij-nou-patsen-met-mijn-hardware" zienquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:06 schreef Xilantof het volgende:![]()
kijk, veel dingen zijn producten, dus ik ga me niet vast klampen aan dat ene idee...
die 80-400 VR is toch ook een product?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je kan zo'n wedstrijd ook als een verkapt "kijk-mij-nou-patsen-met-mijn-hardware" zien
Preciesquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:32 schreef Xilantof het volgende:
die 80-400 VR is toch ook een product?
Die is best niet verkeerdquote:Op zondag 5 december 2004 00:46 schreef dubbellu het volgende:
Nu mijn onderwerp gekozen is mag ik natuurlijk geen archieffoto insturen, dus zet ik hem hier maar neer:
[afbeelding]
Nee hoor, ik werk gewoon in de havenquote:Op zondag 5 december 2004 01:58 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
toch niet stiekum foodfotograaf toch
Een of andere user???quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zie dit topic, waar een of andere user wat leuke producten gefotografeerd heeft
serie fotografie
quote:
1 tip: zorg dat er schaduwen te zien zijn, of verschillende contrasten op het onderwerp. Zo suggereer je dieptewerking, en das veel mooier dan geen schaduw, en dus een platte afbeelding.quote:Op zondag 5 december 2004 13:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]kan je me je les over productfotografie niet even influisteren?
binnenkort dickensnight op brandevoort, heb je nog een opdracht avond/nachtfotografie?
Dank voor de tips. Ik zal eerst eens een leuk product zoeken, en dan met opstelling en lampen aan de gangquote:Op zondag 5 december 2004 14:02 schreef dawg het volgende:
[..]
1 tip: zorg dat er schaduwen te zien zijn, of verschillende contrasten op het onderwerp. Zo suggereer je dieptewerking, en das veel mooier dan geen schaduw, en dus een platte afbeelding.
Wat is dickensnight?
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 5 december 2004 14:18 schreef huiz het volgende:
[..]
Dus met archiefwerk krijg je geen punten?
Uh geen idee?quote:Op zondag 5 december 2004 14:18 schreef huiz het volgende:
[..]
Dus met archiefwerk krijg je geen punten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |