Lijkt me duidelijk. Pak een produkt in een rood/groen papiertje, hang er een leuke verlichting omheen, en gaan met die tomaatquote:
Rewimo kan die deegroller aanprijzenquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:05 schreef Ouwesok het volgende:
Lijkt me duidelijk. Pak een produkt in een rood/groen papiertje, hang er een leuke verlichting omheen, en gaan met die tomaat
Een foto van je drol bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:14 schreef Ymke het volgende:
Wat moet ik onder productfotografie verstaan?![]()
Zie dit topic, waar een of andere user wat leuke producten gefotografeerd heeftquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:14 schreef Ymke het volgende:
Wat moet ik onder productfotografie verstaan?![]()
Ik denk iets reclameachtigs ja, maar dat kan natuurlijk vanalles zijnquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:21 schreef Ymke het volgende:
Dus een foto van *iets* ? Een ding , voorwerp ofzo? Of meer reclameachtig?
Ik ben vast wat aan het denken , de mogelijkheden zijn talrijkquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:25 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik denk iets reclameachtigs ja, maar dat kan natuurlijk vanalles zijn
*mond houdt*quote:
Nou, volgens mij doen de stemmers datquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:36 schreef De_Warme_bakker het volgende:
iedereen bepaalt toch zelf wat hij/zij onder productfotografie rekent?
Altijd dat gezeur over de onderwerpen , waarom dat nou toch?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Shit onderwerp zeg![]()
Ik weet niks te verzinnen![]()
Nou ja we hebben nog alle tijd
kloptquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:36 schreef De_Warme_bakker het volgende:
iedereen bepaalt toch zelf wat hij/zij onder productfotografie rekent?
Ha, jij hier!!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt
bovendien is volgens mij ongeveer precies alles in huis een product
Jah oke das waarquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Altijd dat gezeur over de onderwerpen , waarom dat nou toch?
Zeg dan waarom je ze shit vindt
Productfotografie: kijk nu gewoon eens om je heen in je kamer , er staan allemaal producten waar je wat bij kan verzinnen ......
Het onderwerp is niet kut ,,, het gebrek aan fantasie is dat
Het hoeft niet gelijk morgen, maar kijk eens bewust om je heen , pak een product en bedenk waarom jij het gekocht hebt , of waarom jji vindt waarom een ander het moet kopen , wat is er goed aan , wat mooi of lekker ,?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah oke das waar
Sorryyyyyyyyyyyyyyyyy
Ik kijk morgen wel even wat ik kan vinden
rood en blauw vond ik toch beiden shitonderwerpen. Ook al is het een erg breed (en erg abstract) te interpreteren onderwerp, toch is het veelal hetzelfde, omdat de kleur al vaststaat.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Altijd dat gezeur over de onderwerpen , waarom dat nou toch?
Zeg dan waarom je ze shit vindt
Productfotografie: kijk nu gewoon eens om je heen in je kamer , er staan allemaal producten waar je wat bij kan verzinnen ......
Het onderwerp is niet kut ,,, het gebrek aan fantasie is dat
Bedankt voor de info, hier heb zeker wat aan.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het hoeft niet gelijk morgen, maar kijk eens bewust om je heen , pak een product en bedenk waarom jij het gekocht hebt , of waarom jji vindt waarom een ander het moet kopen , wat is er goed aan , wat mooi of lekker ,?
Probeer dat treffende voor een product op de foto te zetten .
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |