quote:Op woensdag 8 december 2004 21:53 schreef dubbellu het volgende:
BTW: Rewimo, ik kan haast niet wachten op jou eerste foto's met je nieuwe EOS 300D
voor mij is het een foto van een consumer good, eentje waar je reclame voor maakt bijvoorbeeld... ofzoquote:Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef Bowiefan het volgende:
kan iemand mij nou nog 1 x proberen uit te leggen wat het onderwerp van deze maand nou eigenlijk inhoud
Ik heb namelijk geen flauw idee waar ik mijn camera op moet richten.
Ik vind de belichting niet zo mooiquote:Op woensdag 8 december 2004 22:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet. Over mijn Ixus-foto's wordt in alle talen gezwegenMisschien hebben ze over mijn Eos-foto's wel iets te zeggen
Dus ik moet gewoon reclame gaan zitten maken... tofquote:Op woensdag 8 december 2004 23:01 schreef Re het volgende:
[..]
voor mij is het een foto van een consumer good, eentje waar je reclame voor maakt bijvoorbeeld... ofzo
nee, je moet een te gek gave niet te versmaden product neerzettenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:31 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon reclame gaan zitten maken... tof
Riep iemand mijquote:Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef Re het volgende:
nee, je moet een te gek gave niet te versmaden product neerzetten, of een boom
Ik heb helemaal geen belichting gebruiktquote:Op woensdag 8 december 2004 23:01 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ik vind de belichting niet zo mooi![]()
Misschien een spotje of een ander spotje?
En een andere kleur achtergrond deze is een beetje flets...
Rewimo,quote:Op donderdag 9 december 2004 07:02 schreef Rewimo het volgende:
De achtergrond moet water verbeelden... ik geloof dat ik ook nog wat donkerder blauw heb, zal eens kijken of dat beter werkt.
... dat ligt helaas niet echt naast de deurquote:Op donderdag 9 december 2004 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
en ff overnieuw doen in een warm vakantieland
School... wat wàs dat ook alweer?quote:Op donderdag 9 december 2004 08:35 schreef De_Warme_bakker het volgende:
óf je 'leent' die vellen gewoon van school
weetjewel, zo'n instelling waar ze je iets willen leren dmv het zgn. 'TweedeFase-Systeem'.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
School... wat wàs dat ook alweer?
School was toch iets anders? Dat was toch het instituut wat jou begeleider van een stel brugpiepers maakt waardoor jij zeg maar NOG MEER feestjes mag vieren?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
weetjewel, zo'n instelling waar ze je iets willen leren dmv het zgn. 'TweedeFase-Systeem'.
als er iets níet werkt, is dat het wel. het hele jaar nog geen drol gedaan
Ik zie het aspect 'product' er eerlijk gezegd niet zo in terug. Afgezien daarvan is het een leuke foto. Maar ik denk niet dat ik er punten aan zou geven...quote:Op donderdag 9 december 2004 09:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
maar, wat vind je van mijn foto?
Hier kan je wel een leuk 1-2-tje van maken DWBquote:Op donderdag 9 december 2004 08:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
mijn ideetje...
sorry voor het vieze glas..
[afbeelding]
verslagen door de alcohol
* Puckzzz gaat die waarschijnlijk voor kerst van haar vriendje krijgenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:53 schreef dubbellu het volgende:
[..]
BTW: Rewimo, ik kan haast niet wachten op jou eerste foto's met je nieuwe EOS 300D
Vanavondquote:Op woensdag 8 december 2004 21:53 schreef dubbellu het volgende:
Toch is het een leuk idee, alleen knalt in de eerste foto de roze stift eruit.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef dubbellu het volgende:
Jij hebt wat met scheef héhij is idd scheef maar ook iets te licht en onscherp.
Ik had (iets daar onder) al gezegd dat dit proeffoto's zijn die ik niet ga gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |