schaduw... meer of minder?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:45 schreef Oceanonix het volgende:
Mooie foto maar misschien kun je nog wat met de schaduw doen?
![]()
het moet ook een foto zijn die eruitknalt (vind ik). , meer schaduw ziet er wat minder impactvol uit. Scherpstellen heb ik ook wel wat mee gespeeld, zal ik nog over nadenkenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:32 schreef Oceanonix het volgende:
Nu doet het pijn aan mijn ogen![]()
De scherpstelling van de eerste (dus op het derde? blikje) vind ik leuker.
Ik zou op het tweede blikje focussen, dat kijkt denk ik iets plezieriger. We zijn immers gewend om van links naar rechts te werken/lezen/schrijven.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:36 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik zou op het tweede blikje focussen, dat kijkt denk ik iets plezieriger. We zijn immers gewend om van links naar rechts te werken/lezen/schrijven.
[edit]
ik zie nu dat je die al hebt gepostik vind het wel beter.
[/edit]
Leuk licht en schaduw. Ik vind het stekkertje iets minder mooi zo vaag op de voorgrond (beetje zonde eigenlijk) Als je die er eens afcropt?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit was ook weer een probeerseltje van mij
[afbeelding]
Eigenlijk deed ik dat expressquote:Op woensdag 8 december 2004 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk licht en schaduw. Ik vind het stekkertje iets minder mooi zo vaag op de voorgrond (beetje zonde eigenlijk) Als je die er eens afcropt?
thnxquote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef dubbellu het volgende:
Ik vind het een mooie foto maar de achtergrond stoord mij een beetje, zelf zou ik de plug er zo op houden maar dan iets meer gecropt.
Hieronder mijn idee, hier is de achtergrond in PS zwart gemaakt (wat natuurlijk niet mag), ik zou dus zwart papier nemen:
[afbeelding]
Ehm tsja dat neemt de dimensie wel weer een beetje weg. Ik zou proberen tot een soort middenweg te komen. Ik kan er nix aan doen dat vage stekkertje stoort me in de foto. Misschien iets minder scherpte diepte dan ofzoquote:Op woensdag 8 december 2004 17:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Eigenlijk deed ik dat express, gaf wat extra's...
maar ok zo dus![]()
[afbeelding]
ik ben ook pas begonnenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ehm tsja dat neemt de dimensie wel weer een beetje weg. Ik zou proberen tot een soort middenweg te komen. Ik kan er nix aan doen dat vage stekkertje stoort me in de foto. Misschien iets minder scherpte diepte dan ofzoIk vind het een hele mooie compositie, maar dat stekkertje he....
ach ja wat weet ik er van....ik ben maar een beginnelingetje hoor.....
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:48 schreef Xilantof het volgende:
hm.. ik mis ineens een reacite van me
iig: ik zie dat de foto van dubbellu erg mooi was en nu ook al punten waard was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |