quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:49 schreef Elation het volgende:
1: Offy (5 punten) Een kaarsje van water(ijs) dat brand, leuk gedaan (wel benieuwd wat dan de voeding van het kaarsje was, alleen lont is zo op.)
ze had alleen een tussenstand geteld.quote:Op woensdag 1 december 2004 22:32 schreef fr.oosje het volgende:
ik wacht ook, ik dacht dat ze alles al geteld had?
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:39 schreef Ouwesok het volgende:
Dienstmededeling
Wij buigen ons thans over de uitslag. Zodra die is goedgekeurd gooien we hem in de lucht
/Dienstmededeling
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik meen me te herinneren dat die al eens meegedaan heeft in een stemtopic, toch?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik meen me te herinneren dat die al eens meegedaan heeft in een stemtopic, toch?
Dat getuigt nou niet van veel creativiteit.quote:Op donderdag 2 december 2004 00:00 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kan zo nog een keer mee, anders zijn we wel erg snel door de onderwerpen heen.....
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:29 schreef ArjanB het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!
Toch betwist ik de uitslag, er staat dat ik 4 punten heb maar het zijn er toch echt 9!. Zo slecht was ie ook weer niet![]()
En apestartje bijv. heeft ook meer punten, 19 ipv 13. Of heeft de jury sommige stemmen als ongeldig verklaard
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:01 schreef Elation het volgende:
Bedankt Wheeeeei heb gewonnen
Als ik nu Ymke geen punten had gegegeven![]()
Mn nieuwe onderwerpen stuur ik vanavond in.
Wist trouwens niet dat fr.oosje en Ymke zusjes waren
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:47 schreef Offy het volgende:
Elation, Ymke en fr.oosje: Gefeliciteerd!
Nou, hup hup met die onderwerpen
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...12 onderwerpen. Kunnen we het voor een keer niet beperken tot ieder 1 onderwerp? Dan zijn er vier om uit te kiezen. Lijkt me meer dan genoeg
en dubbellu natuurlijk ook gefeli
Is het trouwens niet zo dat er een gedeelde TWEEDE plek is? En dat Bowiefan dus eigenlijk derde is geworden?
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Okee, ik wil best 1 onderwerp nemen per winnaar, als iedereen het daarmee eens isLaat maar horen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Is het trouwens niet zo dat er een gedeelde TWEEDE plek is? En dat Bowiefan dus eigenlijk derde is geworden?
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*Eensch is* of wilde jij dat alleen van de winnaars horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |