weet ik allemaal niet hoor...ik had gegoogled op kleine babyquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Iets meer dan alleen een foto hebben we wel nodig hoorDit is je dochter? Dit ben je zelf? Dit is je zoon? Wat wat wat?
![]()
Pleurt gauw op dan.quote:Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Marcel1984 het volgende:
[..]
weet ik allemaal niet hoor...ik had gegoogled op kleine baby
![]()
Voor op de fiets kan je even een stukje schilderstape om het wantje-polsje draaien.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:53 schreef E.T. het volgende:
Ik heb voor Saskia gewoon wantjesAlleen ze weet ze altijd uit te krijgen
En op de fiets is het niet altijd mogelijk om ze dan weer snel aan te doen..
Op de fiets gebruiken we als het koud is sokken van mij als wanten, die komen tot z'n oksels en het duurt wel even voor hij die uitgeprutst heeft. Anders zet hij het na een kwartier op een brullen omdat zijn handen zo koud worden (allicht, ze vriezen dan ook zowat af). En met sokken zit hij alleen een poosje te miepen omdat hij sokken om zijn handen heeftquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:53 schreef E.T. het volgende:
Ik heb voor Saskia gewoon wantjesAlleen ze weet ze altijd uit te krijgen
En op de fiets is het niet altijd mogelijk om ze dan weer snel aan te doen..
What's thatquote:Op maandag 6 december 2004 14:48 schreef beefcake het volgende:Dylan is draag-Maxi-Cosi-afHij heeft nu een Maxi-Cosi Priori met kroontjes.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:02 schreef phluphy het volgende:
Voor diegenen die nog wilden weten wat die gele, zure, dunne poep kon zijn: een buikgriepje, of een ander ronddwalend (onschuldig) virusje of zo.
Het gaat ook echt al beterquote:Op maandag 6 december 2004 20:15 schreef kozakken het volgende:
Ik hoop echt voor jullie dat het allemaal lekker gaat. Maar je hebt in ieder geval bij kunnen tanken!
Enne fotootje mag best van jullie knappe mannetje hoor![]()
Moet je nog even geduld hebben. Ben momenteel druk bezig met foto's van mijn neefjes te editten. Moet voor volg. week vrijdag klaar zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:02 schreef phluphy het volgende:
Dutchie, wat heerlijk dat Léon het babyzwemmen leuk vindt !! Ge moogt wel eens wat fotokes plaatsen !
Anitra, iets zegt me dat Djulian zwemmen ook leuk zal vindenWanner gaan jullie?
BeefcakeSorry, je schreef maxi-cosi, ik wist niet dat die term ook gebruikt werd voor autostoeltjes, daarom snapte ik het niet. Ook schreef je "kroontjes erop" ... maar je bedoelde de opdruk
![]()
We gaan 20 december. Ik moet nu al dingen in gaan pakken want na de 17e zou er niet veel van komen denk ik. Dus vandaag maar eens beginnen met lijstjes maken voor Djulian en Djen wat er mee moet.quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:02 schreef phluphy het volgende:
Dutchie, wat heerlijk dat Léon het babyzwemmen leuk vindt !! Ge moogt wel eens wat fotokes plaatsen !
Anitra, iets zegt me dat Djulian zwemmen ook leuk zal vindenWanner gaan jullie?
BeefcakeSorry, je schreef maxi-cosi, ik wist niet dat die term ook gebruikt werd voor autostoeltjes, daarom snapte ik het niet. Ook schreef je "kroontjes erop" ... maar je bedoelde de opdruk
![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:27 schreef Luchtbel het volgende:
Reminder voor je mama: Niet meteen in paniek raken als ie weer gaat huilen thuis, wennen enzo weet je nog?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |