abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23769417
en dan heb ik weer iets.

de nachten worden al lekker koud (ze zijn lekker koud) en aangezien dit een oud huisje is kan het boven nogal eens koud aanvoelen, maar als je dan naar de temp kijkt die we boven hebben hangen is het meestal tussen de 15 en de 19 graden, Thijs lijkt er geen last van te hebben als je in zijn nek voelt is dat lekker warm.
Hij slaapt in een slaapzak met daarover heen een lakentje ik zelf lig doordat ik samen ben met een enorme kauwkleun onder een winterdekbed (4seizoenen geval)
Kun je nu ook gewoon het lakentje vervangen door een dekentje?
ik heb er wel wat over gelezen dat meer mensen dat doen een dekentje over de slaapzak, maar word dat niet te warm, aangezien Thijs ook een winterslaapzak heeft...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 5 december 2004 @ 00:25:00 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23769516
Saskia ligt hier met het raam open en de verwarming uit. Ze heeft een romper en pyama-hesje aan in een winterslaapzak (van 't kruidvat, die zijn iets dikker dan andere) en dan onder een lakentje en een dun dekentje. D'r handjes zijn wel regelmatig koud, maar verder ligt ze heerlijk

Het is in haar kamertje zo'n 17 graden (zegt 't thermometertje)
edit: 's nachts op z'n koudst kan 't dus best iets kouder zijn.. die 17 graden is als ik op 't dingetje kijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 5 december 2004 @ 07:47:32 #103
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23773692
Bar, ik zou er gewoon een beetje mee experimenteren. Je kan altijd tussendoor even checken of hij het niet te warm/koud heeft door inderdaad in zijn nekje te voelen.
En vergeet niet dat handjes geen graadmeter zijn, koude handjes wil niet zeggen dat ze het koud hebben. Voetjes daarentegen wel.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 5 december 2004 @ 10:27:36 #104
103793 kozakken
Living the life
pi_23774172
Jonne is stuiterverkouden en gaat stralend met al zijn vingertjes zijn loopneus verdelen over gezicht, kleren, box en al zijn speelgoed
Hij klinkt als een soort dronken stoomlokomotief niet nog niet op gang gekomen is.
Vanmorgen heeft hij stralend een doosje onderzocht en daarna besloten dat hij een oude kniekous van mama (met knoop) ook wel machtig interessant vindt.
(en dan te bedenken dat hij twee dure cadeaus van de Sint krijgt die wel leuk zijn, maar het vast niet winnen van de kniekous of de prullenbak. )
  zondag 5 december 2004 @ 10:55:11 #105
3011 E.T.
pi_23774393
kozakken, heb je al ontdekt dat dat snot geweldige gel is?

tijdschriften/folders/boekjes zijn hier een geweldige hit, geen enkel (duur) speelgoed haalt bij een stuk papier. (wat ze vervolgens allemaal op wil eten en er dus ook echt stukjes af'bijt' en erop zit te kauwen.. en de muts slikt 't nog door ook.. Na een aantal keer papiersnippers in de luier, let ik nu dus maar goed op dat ze niks opeet)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23774692
Jonnetje beterschap.

Djulian besloot gisteravond laat even aan papa te laten zien dat je ook figuur kan spugen. Het boogje kan dus ook een boog worden en dan sloffen, t-shirts en vloer decoreren. Papa deed daar een beetje erg van schrikken. Wij denken dat Djulian nu het "griepje" heeft wat Djen vorige week had, want hij krijgt ook al zo'n naar hoestje
pi_23779336
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 19:06 schreef Lois het volgende:

[..]

Iets meer dan alleen een foto hebben we wel nodig hoor Dit is je dochter? Dit ben je zelf? Dit is je zoon? Wat wat wat?
weet ik allemaal niet hoor...ik had gegoogled op kleine baby
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
pi_23781706
Nou gister Thijs lekker met slaapzak en dekentje in zijn bedje gelegd en zo nu en dan ff checken maar hij heeft het zeker niet te koud gehad maar ook niet te warm, dus vanaf gister lekker slapen onder dekentje ipv alleen het lakentje.

Djulian: hahaha zo papa even laten schrikken, en alvast beterschap kerel
Jonne: hopelijk is je verkoudheid snel over
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_23781805
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Marcel1984 het volgende:

[..]

weet ik allemaal niet hoor...ik had gegoogled op kleine baby
Pleurt gauw op dan.

Jonnetje, beterschap!!! Snot is idde het meest gore spul dat ze werkelijk ooooooooveral kunnen smeren Niks lekkerders dan een babyhoofdje vol snot dat mama komt kussen
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_23781831
Danielle ligt op een koud kamertje en heeft een dekentje plus winterslaapzak.

Toevoeging: ze kan trouwens nu haai, mama en oma zeggen..tot groot verdriet van papa kon ze ook even papa zeggen, maar daar is ze mee opgehouden. en ze wordt wat eenkennig en wil dan alleen mama. Papa heeft het momenteel even watzwaar
DANYEL EN THIJS
  zondag 5 december 2004 @ 18:45:48 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_23782699
Oe, Catootje, herkenbaar hoor! Hier zit papa op het moment thuis en is dus erg populair en mama heeft het even moeilijk hiermee hoor! Daan is ook snel met praten he!
stormy waters...
sailin'
  zondag 5 december 2004 @ 19:28:39 #112
3011 E.T.
pi_23783404
hier eentje die alleen praat als het 'r zo uitkomt
ze heeft een week of twee heel bewust papa gezegd en 'happuh' .. toen kwam daar nog 'op' bij (als d'r bord leeg was).. en nu komt er vanalles uit dat bekkie, behalve iets verstaanbaars
pi_23785931
Daan is met niks snel...maar wel met praten, erg vermoeiend ook : kletsen dat kind!!! (maar idd moeilijk he Belana, ook ergens niet zo leuk ook al hoort het erbij)
DANYEL EN THIJS
pi_23786156
Ik heb een stomme stunt uit gehaald. Ik had nieuwe flesspenen gehaald. Ik had dus een mediumspeen gehaald en het bleek dus dat Djulian nog gewoon de small. Na 3 dagen meer huilen drong het nog niet tot me door. Vandaag was het alleen maar brullen en krijsen. Ik had eindelijk door dat door die grotere speen hij dus teveel lucht binnen krijgt en dus krampen. Het arme ventje heeft dus heel veel pijn. Ik kan mezelf wel voor me kop rammen. Een kind die al zo gevoelig is voor veranderingen een andere speen geven. Weer wat geleerd..........
pi_23788457
agossie Djulian dikke hopelijk gaan je krampies snel over
Anitra voor jou ook een zoiets kan helaas voorkomen, maar je bent en blijft een toffe mama hoor
pi_23794623
Anitra, fijn dat jullie nu de oorzaak weten.

Is al bekend wanneer Danyel weer thuis komt, Phluphy?

Sugar, ik zag een foto van Maria met een naamarmbandje. Leuk cadeautje! Er hangt een stukje los, maar je kunt daar een lusje van maken en dat ook met de sluiting vastzetten (snap je wat ik bedoel?) zodat ze zich niet met het losse uiteinde in haar ogen kan slaan (Myrthe heeft ook zo'n armbandje).
pi_23794650
aaah Anitra, wat moeilijk dan toch hoor..het zou mij ook zo kunnne overkomen. Niet te hard zijn voor jezelf hoor!
DANYEL EN THIJS
pi_23795004
Ik vond het gewoon erg dom dat ik pas 3 dagen later eindelijk een ga denken dat het wel eens die speen kon zijn. Gelukkig worden de krampen wat minder en ik ben heel blij dat ik die ouwe spenen nog niet weg gegooid had. Hij was vanmorgen redelijk vrolijk en viel tegen mij aan in slaap.
  maandag 6 december 2004 @ 11:11:23 #119
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23795042
Poemojn, idd, dat heb ik vandaag gedaan! Tip gaf de gever ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23795705
Amber was/is erg moe geloof ik.
Zaterdagavond etentje met peters familie ivm de 90e verjaardag va zijn oma .. daarna naar zandvoort rijden (5 kwartier), in een vreemd bed slapen, zondag overaal naar toe gesleept worden, naar opa en cadeautjes uitpakken, daarna weer terug naar oma, en toen gingen we Sinterklaas vieren bij mijn oma.... om 21.00 uur met de auto weer terug.
Gisteren is ze om 23.30 uur naae bed gegaan, om 8.45 uur heeft ze een grote papfles gegeten en om 09.15 uur is ze weer naar bed gegaan en nu slaapt ze nog

ik ben al een aantal keren wezen kijken of ze nog ademt
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 12:22:23 #121
7074 moussy
kuttekop
pi_23796446
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:53 schreef E.T. het volgende:
Ik heb voor Saskia gewoon wantjes Alleen ze weet ze altijd uit te krijgen En op de fiets is het niet altijd mogelijk om ze dan weer snel aan te doen..
Voor op de fiets kan je even een stukje schilderstape om het wantje-polsje draaien.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23798887
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:53 schreef E.T. het volgende:
Ik heb voor Saskia gewoon wantjes Alleen ze weet ze altijd uit te krijgen En op de fiets is het niet altijd mogelijk om ze dan weer snel aan te doen..
Op de fiets gebruiken we als het koud is sokken van mij als wanten, die komen tot z'n oksels en het duurt wel even voor hij die uitgeprutst heeft. Anders zet hij het na een kwartier op een brullen omdat zijn handen zo koud worden (allicht, ze vriezen dan ook zowat af). En met sokken zit hij alleen een poosje te miepen omdat hij sokken om zijn handen heeft
pi_23799467
Aggossie Djulian, gelukkig zijn de krampjes al weer minder
Reken je het niet aan Anitra, iedereen maakt 'foutjes'

Ik las een goed bericht van Danyel! Keep up the good work

Dylan is draag-Maxi-Cosi-af Hij heeft nu een Maxi-Cosi Priori met kroontjes. Hij zit er prinsheerlijk in Hij begon de laatste tijd te gillen als hij in de oude cosi moest en zijn voeten staken over de rand. Nu heeft hij alle ruimte
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 15:15:24 #124
43556 miss_dynastie
pi_23799997
Anitra, reken het jezelf niet te zwaar aan meid, iedereen kan zich vergissen

Dylan
  maandag 6 december 2004 @ 20:02:56 #125
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23805167
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:48 schreef beefcake het volgende:Dylan is draag-Maxi-Cosi-af Hij heeft nu een Maxi-Cosi Priori met kroontjes.
What's that

Anitra, balen van die spenen. Je moet maar zo denken: later lach je erom . Zijn de krampjes inmiddels over?

Danyel komt morgen thuis . Vandaag lekker zijn kamertje weer op orde gemaakt. Te kleine kleertjes opgeruimd, nieuwe maat kleertjes opgehangen, leuk om te doen!
In die 12 dagen ziekenhuis is hij bijna een pond aangekomen, 10% van zijn gewicht!!

Voor diegenen die nog wilden weten wat die gele, zure, dunne poep kon zijn: een buikgriepje, of een ander ronddwalend (onschuldig) virusje of zo.
... ♥ ik mis je ♥
pi_23805272
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:02 schreef phluphy het volgende:

Voor diegenen die nog wilden weten wat die gele, zure, dunne poep kon zijn: een buikgriepje, of een ander ronddwalend (onschuldig) virusje of zo.
Dat heeft Mr. Snoopy inmiddels overgenomen van Morris Hij was gisteren superberoerd met diarree en koorts. Ik ben toen alleen met Morris naar mijn moeder gegaan om sinterklaas te vieren.

Fijn dat de kleine man weer thuiskomt Phluph
12 dagen alweer, wat gaat de tijd hard zeg!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 6 december 2004 @ 20:15:49 #127
103793 kozakken
Living the life
pi_23805452
Fijn dat Danyel naar huis komt!!
Ik hoop echt voor jullie dat het allemaal lekker gaat. Maar je hebt in ieder geval bij kunnen tanken!

Enne fotootje mag best van jullie knappe mannetje hoor
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 20:16:23 #128
81992 Githa
pi_23805458
Phluphy wat goed dat Danyel weer naar huis mag
  maandag 6 december 2004 @ 20:25:21 #129
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23805693
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:15 schreef kozakken het volgende:
Ik hoop echt voor jullie dat het allemaal lekker gaat. Maar je hebt in ieder geval bij kunnen tanken!
Enne fotootje mag best van jullie knappe mannetje hoor
Het gaat ook echt al beter
en die foto staat al uren in het fototopic, slaapkop !
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 20:26:52 #130
43556 miss_dynastie
pi_23805740
Danyel, wat goed
  maandag 6 december 2004 @ 21:40:06 #131
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23807573
Danyel Kerel!

Léon is vandaag voor het eerst gaan babyzwemmen. Hij vond het prachtig!
Hij is zelfs 2x onder water geweest, daar moest ie wel even van proesten. Maar verder vond hij het helemaal leuk. En zijn zwembroekje stond 'm zo schattig.
Hij was totalloss nadien. Hij viel al voor hij in de maxicosi lag op schoot in slaap.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 6 december 2004 @ 22:47:18 #132
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23809051
Leuk he Léon zo'n groot bad met allemaal andere kindjes

Danyel geweldig kerel dat je weer in je eiegen bedje mag slapen

Dylan zijn maxi-cosi ontgroeid, gaat hard stoer kereltie
pi_23809831
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:02 schreef phluphy het volgende:
What's that

En wat fijn dat Danyel weer thuis komt
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23811355
Heerlijk dat Danyel weer thuis komt
Dylan al een grotere autostoel
Léon heerlijk gezwommen, ik ben benieuwd hoe Djulian dat gaat vinden als we in centerparcs zijn.

Met Djulian gaat het iets beter, vandaag weer boven gebleven en lekker op bed gespeeld. De krampen nemen langzaam af. Dus dat ziet er goed uit gelukkig. ontlasting gaat eindelijk na 4 weken wat dikker worden lijkt het
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 07:37:21 #135
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 7 december 2004 @ 07:55:19 #136
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23815019
Jippie, Danyel, je mag weer naar huis!
Alle goeds!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:02:53 #137
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23815053
Dutchie, wat heerlijk dat Léon het babyzwemmen leuk vindt !! Ge moogt wel eens wat fotokes plaatsen !

Anitra, iets zegt me dat Djulian zwemmen ook leuk zal vinden Wanner gaan jullie?

Beefcake Sorry, je schreef maxi-cosi, ik wist niet dat die term ook gebruikt werd voor autostoeltjes, daarom snapte ik het niet. Ook schreef je "kroontjes erop" ... maar je bedoelde de opdruk
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:08:29 #138
24361 Neva
Mania lovin'
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:34:02 #139
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23815242
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 08:02 schreef phluphy het volgende:
Dutchie, wat heerlijk dat Léon het babyzwemmen leuk vindt !! Ge moogt wel eens wat fotokes plaatsen !

Anitra, iets zegt me dat Djulian zwemmen ook leuk zal vinden Wanner gaan jullie?

Beefcake Sorry, je schreef maxi-cosi, ik wist niet dat die term ook gebruikt werd voor autostoeltjes, daarom snapte ik het niet. Ook schreef je "kroontjes erop" ... maar je bedoelde de opdruk
Moet je nog even geduld hebben. Ben momenteel druk bezig met foto's van mijn neefjes te editten. Moet voor volg. week vrijdag klaar zijn. Dus als ik niet werk moet ik eerst daar mee bezig.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23815666
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 08:02 schreef phluphy het volgende:

We gaan 20 december. Ik moet nu al dingen in gaan pakken want na de 17e zou er niet veel van komen denk ik. Dus vandaag maar eens beginnen met lijstjes maken voor Djulian en Djen wat er mee moet.
  dinsdag 7 december 2004 @ 09:50:11 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23815966
Danyel naar huis vandaag! En een pond aangekomen!
pi_23816021
Danyel Lekker naar huis vandaag! Geniet ervan familie Fluffie!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_23816128
Oe Danyel, geweldig...lekker naar huis!!! Top!

Danielle kan tijgeren en is wat eenkennig, gevolg: een huilend meissie die me overal naartoe volgt mamamamamamamamamama...... Of naar de hondenspeeltjes en de hondenmand toeschuiert en het liefst op zijn bot knaagt of naar zijn piemel grijpt
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:11:04 #144
62233 Jelief
ikke lief!
pi_23816208
voor alle beepjes hier! jullie doen het zo lekker! en een knuf voor de mama's!
en ik vind het super dat Danyel weer thuis is vandaag!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 10:20:36 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_23816340
Danyel grote knappe vent, op naar huis!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:27:37 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23816449
Danyel knap hoor lieve jongen.
Reminder voor je mama: Niet meteen in paniek raken als ie weer gaat huilen thuis, wennen enzo weet je nog?!
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:26:07 #147
3011 E.T.
pi_23817389
Hier een hele trotse moeder
Gister zijn we naar Oma geweest die we (helaas) niet zo veel zien omdat 't 1,5 uur in de auto is. (probeer wel elke maand ofzo). Oma werd 50 dus veel visite enzo.
En Saskia is op zulke momenten zo'n verschrikkelijk model-kind, toen we binnenkwamen even veilig bij mama alles in d'r opnemen en na 5 minuten is ze gaan lachen en ze is weer opgehouden met lachen toen we een half uur ind e auto zaten op de terugweg.
Ze weet iedereen te ontdooien (zelfs mensen die niet zo veel met kleine kindjes hebben gaan opeens met haar 'spelen') en ze pakt iedereen in. Ze kruipt lekker rond, ze speelt lekker.. (tussendoor ook nog even lekker geslapen in een vreemd bed)
En als dan 20 mensen zeggen dat je zo'n heerlijk kind hebt, groei je toch wel een beetje van trots

Danyel, lekker weer naar huis!
pi_23817673
Danyel weer thuis vandaag? Wat goed
En wat fijn om te horen dat hij flink is aangekomen en het een stuk beter met hem gaat!

Daniëlle vind de hond dat niet erg dan?

ET wat heerlijk dat Saskia zich zo voorbeeldig heeft gedragen! Ik zou ook glunderen van trots als ik jou was
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:51:40 #149
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23817779
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:27 schreef Luchtbel het volgende:
Reminder voor je mama: Niet meteen in paniek raken als ie weer gaat huilen thuis, wennen enzo weet je nog?!
Ja En ook omdat ie het zat wordt dat ik 'm blijf knuffelen Gut wat heb ik 'm gemist. Nog 2 uurtjes en dan kan ik 'm ophalen

Daniëlle, tijgeren nog wel

Lekker ET, zo'n voorbeelddochter
... ♥ ik mis je ♥
pi_23818305
heerlijk phluphy, geniet ervan!

Danielle, waaah het hondebot! die van ons (vroeger) zou dat niet pikken vrees ik.

ET wat een jonge oma! en grappig dat voorbeeeeeldige kleinkind-/bezoekgedrag. Piet kan er ook wat van. hier is 't zelfs zo dat de opa & oma's me gewoon echt niet geloven als ik zeg dat ie ook wel eens wat vervelend kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')