abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23736143
Amber goed hoor

Danyel super dat je weer bijna terug naar huis mag

Anitra sterkte ik hoop dat het huilen snel ophoud
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:38:18 #52
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23736731
Goed zo Ambertje!!! Maar zeg es eerlijk, ze hebben je toch niet weer lekker gemaakt met een speeltje voor je ging rollen

M@x lekker is dat he, pronken benner gek op
pi_23736820
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:41 schreef poemojn het volgende:
Amber, wat goed!

Danyel, fijn dat je weer bijna naar huis mag!

Anitra, komt dat huilen nog door zijn koemelkallergie denk je?
Gisteren was ik wat aan het surfen en om info over allergie te zoeken en kwam toen iets tegen over producten die verwerkt worden in luiers en babydoekjes etc die ook allergie kunnen veroorzaken. Als hij zoveel huilt kun je misschien een paar dagen katoenen luiers gebruiken en water met een washandje ipv doekjes om te proberen of dat werkt? Is wel een hoop werk..

Katoenen luiers is hier geen optie, dat gaat mij nooit lukken nl. Babydoekjes kunnen we wel kijken of het daarvan komt.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:50:08 #54
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23737022
Anitra meid jij doet het hartstikke goed als moeder niet aan twijvelen hoor .

Amber meissie wat goed van je
pi_23737211
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:50 schreef Rottdog het volgende:
Anitra meid jij doet het hartstikke goed als moeder niet aan twijvelen hoor .

Amber meissie wat goed van je

Thankssorry ben de laatste tijd nogal erg depri
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:09:29 #56
61800 Rottdog
pi_23737480
Niet sorry zeggen, hebben we allemaal wel eens van die dagen. Snappen we allemaal best
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:32:20 #57
61800 Rottdog
pi_23738001
Gaan hier zo naar Sinterklaasfeest, zal me benieuwen of Zoë gaat schreeuwen stiekem hoop ik dat ze aan zijn baard trekt ofzo in en in slecht deze moeder

De laatste tijd is ze weer enorm eenkennig zelfs naar mensen toe waar ze dan 2 dagen ervoor met plezier op schoot heeft gezeten. Zo gauw als ze maar in haar gezichtsveld komen begint de onderlip al te trillen het staat best koddig maar vindt het wel sneu voor Zoë. Ze groeit volgens mij enorm als ik de berg met kleertjes weer is moet aanpassen, dat vind ik soms wel minder het mag van mij soms best wel eens langzamer gaan
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:46:28 #58
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23738303
Veel plezier bij het Sinterklaasfeest Rottdog

Amber gefeliciteerd !

Anitra, wisten we maar waarom ze huilden hé? . Konden ze het maar zeggen Die onzekerheid is moordend, maar het enige wat je kunt doen is afwachten op betere tijden. Succes

Kozakken wat lief
voor Jonne
... ♥ ik mis je ♥
pi_23739342
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:46 schreef phluphy het volgende:
Veel plezier bij het Sinterklaasfeest Rottdog

Amber gefeliciteerd !

Anitra, wisten we maar waarom ze huilden hé? . Konden ze het maar zeggen Die onzekerheid is moordend, maar het enige wat je kunt doen is afwachten op betere tijden. Succes

Kozakken wat lief
voor Jonne

Psies, je weet niet waarom en als je dan hoort hoe die ligt te babbelen en die ligt te lachen en die doet weer dat, dan vraag je jezelf af wat er dan bij jou misgaatgeloof nu dat ik een mini beetje van jou onmacht snapt Phluphy Djen is nu boven met hem en ik hoor hem niet dus dat is iig een goed teken. Ik ga snel ff wat eten en dan weer naar de kids toe.
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:43:47 #60
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23739595
Anitra, niet alleen voor Danyel, maar voor alle kindjes geldt: ieder op zijn eigen tempo. Dat werd ons gisteren op het hart gedrukt door de orthopedagoog: er zijn kindjes van 8 maanden die mamma roepen maar er zijn ook kindjes van 1,5 die het nog steeds niet doen, en dat wil allemaal niks zeggen, met die kindjes is het echt goed gekomen.
Je zorgen zijn begrijpelijk, maar probeer niet in paniek te raken, gun Djulian zijn tijd, zorg goed voor 'm, verwen 'm lekker, en je zal zien: alles sal reg kom !
... ♥ ik mis je ♥
pi_23740737
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:34 schreef Anitra het volgende:
Djulian heeft nog nooit gelachen als hij wakker werd of liggen babbelen. Dat slapen nu zou misschien idd iets van een regeldag/sprongetje kunnen zijn. Maar de rest weet ik niet.
Anitra, Lucas lacht en babbelt ook niet als hij wakker wordt. Meestal gaat hij gewoon huilen of soms meer een beetje een klaagroepje, misschien dat dat je een beetje geruststeld?
Balen dat Djulian zo vreselijk huilt Zou het inderdaad een regeldag kunnen zijn of is het altijd al zo geweest?

Ik heb trouwens een kind dat er op staat om de Oei, ik groei-sprongetjes inderdaad op het voorgeschreven moment te hebben En ik geloofde er niet eens in

Ambertje wat goed

m@x en terecht dat je trots was/bent! Kai is een lekker ding

phluphy ik hoop dat Danyel inderdaad binnenkort weer mee kan naar huis.
En was het gezellig met Merisse vandaag?
pi_23740846
Oei ik groei Ik zag een keer iets daarvan, je kon je aanmelden voor een soort van nieuwsbrief, die zou je dan krijgen als je kind een sprongetje zou maken. Krijg ik dat een tijdje terug, staat er ongeveer in:
"Uw kind maakt binnenkort een sprong, lees hoodstuk zoveel van Oei ik groei."
Leuke nieuwsbrief
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23740885
Hier ook hoor anitra. Ik mag dan wel 'mooi weer' spelen op foto's maar das maar een fractie van hoe hij op de dag is. Voor de rest is het hier ook gewoon gillen, krijsen en huilen. geemmer met de frequentie van voeden en het omgaan met hoe hij nu eenmaal is en wat wel en niet kan.

Maar ik denk telkens, mijn tijd komt nog wel. hij zal niet eeuwig zo blijven. En zo wel dan zie ik dat dan wel weer. Eerst deze dag weer doorkomen en morgen weer een dag.
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:54:09 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23741149
Ik vroeg me laatst al in dit topic af hoe het met Jayden was! Blijft nog lastig dus. Klote!
Sterkte ermee!

Oei, ik groei! heeft hier ook al 2 keer geklopt...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23742446
Anitra en Knorretje, het valt allemaal niet mee wat ik er zo van lees. Ik hoop dat er bij jullie snel verandering in komt. Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23742628
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:42 schreef Knorretje het volgende:
Hier ook hoor anitra. Ik mag dan wel 'mooi weer' spelen op foto's maar das maar een fractie van hoe hij op de dag is. Voor de rest is het hier ook gewoon gillen, krijsen en huilen. geemmer met de frequentie van voeden en het omgaan met hoe hij nu eenmaal is en wat wel en niet kan.

Maar ik denk telkens, mijn tijd komt nog wel. hij zal niet eeuwig zo blijven. En zo wel dan zie ik dat dan wel weer. Eerst deze dag weer doorkomen en morgen weer een dag.

Dat met de foto's mooi weer spelen ken ik Op de hele dag lacht hij dan 1 keer en dat is psies het lachje wat je dan op de foto hebt. Toen ik boven kwam zat meneer heerlijk te spelen met zijn zus. Ik neem hem over zodat Djen haar ding kan doenze mag best spelen met Djulian, maar ze moet geen verlengde van mij worden en hij begint gelijk weer te jammeren. Na een kwartier maar zijn slaapzak aan gedaanmisschien heeft hij het koud en toen is hij met veel moeite in slaap gevallen in mijn armentoen Rick thuis kwam was ik dus ook vertrokken Ik weet dat hij alles in zijn eigen tempo moet doen, maar toch....... Blegh wat kan je onzeker zijn van jezelf zeg en dat terwijl het niet mijn 1e is

Iedereen bedankt voor de steun en de tips
pi_23745111
Owww mijn Daantje is ook geen uitbundige: lachen, jaaaa glimlachen ja! Handjes klappen: nee. Met handjes in water spetteren: neen. (wel zo lekker) Uitbundig: never. Maar ze doet weer andere dingen: kusjes geven, tegen je aan zitten om te kroelen. Maar in het begin dacht ik wel dat ze hartstikke autistisch was. Alleen maar slapen en eten. hmmm.

En ik heb ook vreselijk de hefstbleus, tis het effe uitzitten hier. Succes dames en heren!

(Danielle is overigens bijna beter)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_23745277
Zie je hoe onzeker iedereen toch wordt van het idee dat je baby de hele dag moet lachen. Ik weet niet wie dat laatst schreef, maar wij zijn toch ook niet de hele dag vrolijk en gezellig
Dat heeft zo'n kind nou ook: chagerijnig als het 's ochtend wakker wordt en huilen als het honger heeft en dan ook nog het beruchte huiluurtje Niks mis met alle kindjes hier
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:09:51 #69
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23745360
Fijn dat Daniëlle weer bijna beter is

Anitra, het blijft lastig en helaas is er weinig aan te doen Het is slopend en frustrerend en je bent zo machteloos ! Afschuwelijk gevoel is dat Overigens huilt Danyel nu stukken minder dankzij de medicijnen. Maar ja, ideaal is dat natuurlijk ook niet, het was kiezen tussen 2 kwaden zeg maar.
Vandaag heb ik hem beide keren wakker in zijn bedje gelegd en hij ging niet huilen, ik wist gewoon niet wat me overkwam.
De eerste keer was natuurlijk om te slijmen bij (Digi)Peettante Merisse dus ja Piglet het was erg gezellig!
... ♥ ik mis je ♥
pi_23745566
Medicijnen is ook niet alles nee, maar hopelijk voor Danyel de oplossing. Dat is raar als hij op de momenten dat hij normaal huilt ineens stil is. Wat leuk dat Merisse er was

Ik moet de 14e weer met Djulian naar het CB en dan word de provocatie besproken, misschien dat ik dat uitstel tot na de kerstdagen ligt eraan hoelang ze de provocatie willen doenwant diezelfde week heeft Djulian weer een echo voor zijn heupen en ik moet die dag erna.
pi_23745680
Medicijnen zijn niet leuk Phluph. Maar misschien geven ze hem een zetje in de goede richting zodat hij wat relaxter wordt en het straks zelf weer aankan.
Danyel, mooi is dat, je een beetje uitsloven voor tante Merisse

Anitra, lijkt me heel verstandig om het iets uit te stellen.
Anders heb je alles tegelijk en dat is helemaal geen pretje

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 03-12-2004 20:26:17 ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:23:29 #72
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23745738
Ach ja, die achterlijke provocatie Kun je die niet saboteren? Gewoon zeggen dat je die melk gaat gebruiken/hebt gebruikt maar ondertussen gewoon de "goeie" geven?

Wat je met Djulian zou kunnen uitproberen: ik weet niet of hij in bad altijd lekker ontspant? Zo ja, dan zou je op een typisch huilmoment van hem (bijvoorbeeld x minuten na een voeding) hem in badje kunnen doen. Stopt het huilen, dan ligt het dus niet specifiek aan de voeding (want als hij echt pijn heeft zou hij blijven doorhuilen). Het zou een hulpmiddeltje kunnen zijn om te blijven proberen ontdekken wat hem scheelt?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:26:47 #73
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23745825
Oh ja, Danyel is wel een beschaafd heerschap !! Toen hij gezellig bij Merisse zat werd hij "een beetje onwel" en spuugde wat. Maar.... hij deed het wel met het hoofdje de goede kant op, anders had hij recht in haar decolleté gemikt
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:47:16 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23746286
Go Danyel!

Anitra en Knor, door het vele geklets hier vergeet ik nog wel eens dat jullie het behoorlijk zwaar hebben. Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe het voor jullie is. Maar ik wens jullie wel heel veel sterkte toe en hoop dat Knor gelijk krijgt. Dat het niet zo blijft.
Vast niet..
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23749052
Wat goed van Danyel
Denk je dat hij die goede manieren misschien aan Lucas zou kunnen leren? Die spuugt bij mij nog regelmatig raak zeg maar
fijn dat het gezellig was phluph en merisje

Sugar, Maria houdt zich dus ook aan het schema ?
Zul je ook altijd zien, besluit je kind eens een keertje iets volgens het boekje te doen, kiest ie dit boek
pi_23749207
We moeten onze kinderen eigenlijk leren zich nooooooit aan schemaatjes te houden en dan leren wij er nooooooit meer onzeker van te worden dat zij er zich niet aan houden !!

Danielle is ook niet wel opgevoed, die wacht met spugen tot ze mijn schone kleren int vizier heeft Eau de Nutrilon, zoals Rottdog dat geloof ik noemde Wel netjes weer van Danyel "excuseer *bllaaaaagh de andere kant op* vertelt u verder"
DANYEL EN THIJS
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:05:06 #77
1087 Merisse
broddeltante
pi_23749466
Danyel was erg lief net als zijn moeder. Ik heb zo'n drie kwartier met 'm op schoot gezeten tijdens de voeding en hij heeft niet een keer gehuild Nieuw record voor mij, meestal barsten babietjes in huilen uit bij mij op schoot. Erg fijn om hem nu zo rustig mee te maken.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23749577
Merisse om maar even een cliche uit de kast te halen : Wie goed doet, wie goed ontmoet, dus wie lief is ontmoet lieve mensen
pi_23749800
Thijs heeft nog wat last van de naweeen van zijn prikje en zijn pilletje, hij is al 2 dagen wat moeier als voorheen.
Morgen gaan we opzoek naar dat ene leuke stoere en warme winterjack helaas kan hij zijn winterjas die hij nu heeft niet meer aan, we waren gister al wezen kijken maar konden hier nergens iets leuks vinden nu hebben ze hier niet al te veel leuke winkels, las ik vandaag dat ze hier ook de Hema dicht gaan doen

Fijn dat Danyel zo gemannierd is, kan idd Thijs ook nog wat van leren
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_23750684
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:54 schreef Sugar het volgende:
Ik vroeg me laatst al in dit topic af hoe het met Jayden was! Blijft nog lastig dus. Klote!
Sterkte ermee!

Daar heb ik dan helemaal over heen gelezen, sorry.

Leuk is anders, je verwacht ook iets anders dan dit. Zo zitten we nu eenmaal in elkaar, we scheppen een hartstikke leuk beeld van een baby, trekken eventuele vergelijkingen met andere kindjes uit de omgeving en hoopt op zo'n gelijkenis ervaring. Maar ja gelukkig is dat niet zo, zou saai worden as iedereen hetzelfde is en doet en gelijk op gaat met alles in het leven.

Ik heb me voorgenomen en doe dat ook zoveel mogelijk door er niet bij stil te staan en gewoon door te gaan en we zien wel waar het schip strand. Mijn Dikkertje Dap doet gewoon lekker eigenwijs alles op zijn tempo en heeft gewoon wat moeite met wat dingen nu maar kan gewoon wel onwijs lekker eigenwijs lachen (als hij zin heb) en maffe pruillipjes trekken (en die kunnen andere babietjes misschien wel niet).

Verder sta ik er gewoon zo min mogelijk bij stil dus en heb er dus ook zo min mogelijk over. (niet omdat ik anderen er niet mee wil vermoeien, maar meer uit bescherming van mezelf dat ik er teveel mee bezig ga en het teveel een leven ga laten lijden)
pi_23751900
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:06 schreef Knorretje het volgende:
Ik heb me voorgenomen en doe dat ook zoveel mogelijk door er niet bij stil te staan en gewoon door te gaan en we zien wel waar het schip strand. Mijn Dikkertje Dap doet gewoon lekker eigenwijs alles op zijn tempo en heeft gewoon wat moeite met wat dingen nu maar kan gewoon wel onwijs lekker eigenwijs lachen (als hij zin heb) en maffe pruillipjes trekken (en die kunnen andere babietjes misschien wel niet).

Verder sta ik er gewoon zo min mogelijk bij stil dus en heb er dus ook zo min mogelijk over. (niet omdat ik anderen er niet mee wil vermoeien, maar meer uit bescherming van mezelf dat ik er teveel mee bezig ga en het teveel een leven ga laten lijden)

Djulian kan ook pruillipjes trekken Echt heel zielig kijken en dan ineens dat onderlipje naar buiten Zouden Jayden en Djulian op hetzelfde tempo zitten knorretje Ik moet idd leren om te stoppen met vergelijken, dat doe ik veels te veel.
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:11:08 #82
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23753571
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:43 schreef phluphy het volgende:
Anitra, niet alleen voor Danyel, maar voor alle kindjes geldt: ieder op zijn eigen tempo. Dat werd ons gisteren op het hart gedrukt door de orthopedagoog: er zijn kindjes van 8 maanden die mamma roepen maar er zijn ook kindjes van 1,5 die het nog steeds niet doen, en dat wil allemaal niks zeggen, met die kindjes is het echt goed gekomen.
Je zorgen zijn begrijpelijk, maar probeer niet in paniek te raken, gun Djulian zijn tijd, zorg goed voor 'm, verwen 'm lekker, en je zal zien: alles sal reg kom !
Dat geldt hier dus. Junah roept al bijna 1 maand heel bewust mama, Jessai is 2½ en praat amper.
Jessai kroop met 5 maanden, Junah heeft daar totaal geen zin in. Jessai liep met 1 jaar en Cheyenne met anderhalf, zo kan ik wel doorgaan. Verschillen zijn zo groot hier, terwijl ik ze toch allemaal hetzelfde behandel qua ontwikkelingsstimulatie dan.
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:11:52 #83
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23761614
Update-je van Danyel
Het gaat uitstekend, het lijkt haast te mooi om waar te zijn. Hij slaapt veel en goed, wordt alleen 's nachts 1 x tussendoor wakker en valt dan weer in slaap zodra het cd'tje weer opgezet wordt
Verder huilt hij alleen rondom de voedingen, vooraf door de honger, en tijdens een beetje omdat dan de darmpjes geactiveerd worden en hij last krijgt van windjes. Maar tegen het eind van de voeding is hij alweer een stuk rustiger. Vervolgens blijft hij wakker en alert, laat lekker met zich knuffelen en spelen, geeft aan dat hij moe-ig wordt (gapen, onrustig worden) en laat zich dan weer in bedje leggen Terwijl ik het typ kan ik het nog niet geloven, zo soepel als het gaat.
De voeding geven doen we nu in ca. 20 minuten/half uur. Voorheen deden we daar een uurtje over, dus dat is een flinke tijdwinst (6 x per dag)

Hij zou al naar huis kunnen en mogen, maar we stellen het nog een paar daagjes uit. Het ziekenhuis wil dat wij het rustig aan doen en wil zeker weten dat we het aan denken te kunnen. Als het met Danyel echt meerdere dagen steeds zo goed blijft gaan, zijn wij ervan overtuigd dat we het aankunnen.
Het enige waar ik nog een tikje bezorgd over ben is de ontlasting. Die blijft erg dun, erg geel en vooral erg zuur. Dit leggen we morgen voor aan de kinderarts (zijn "eigen" arts heeft weekenddienst, een supermens is het !).

[ Bericht 82% gewijzigd door phluphy op 04-12-2004 18:17:20 ]
... ♥ ik mis je ♥
pi_23761634
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:13:10 #85
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23761907
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:

Het enige waar ik nog een tikje bezorgd over ben is de ontlasting. Die blijft erg dun, erg geel en vooral erg zuur. Dit leggen we morgen voor aan de kinderarts (zijn "eigen" arts heeft weekenddienst, een supermens is het !).
Dat zijn goed berichten Phluph
Ik ben benieuwd naar het ontlastingverhaal want daar heeft Morris ook last van.
pi_23762050
Dat is goed nieuws Phluphy
En ik ben ook zeer benieuwd naar het ontlasting verhaal want hier ook erg dun, gelig en zeer zuur ruikend. Door de pap savonds lijkt het iets dikker te worden, maar dat is een kleine beetje en de rest is nog steeds zo waterdun.
  Jubileum moderator zaterdag 4 december 2004 @ 19:06:00 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23762762
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:12 schreef Marcel1984 het volgende:
[afbeelding]
Iets meer dan alleen een foto hebben we wel nodig hoor Dit is je dochter? Dit ben je zelf? Dit is je zoon? Wat wat wat?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23762911
Goed nieuws idd Phluphy!

Lois, het is syts als kleine baby. Kun je daar wat mee?
pi_23763407
Wow Pluphy wat een fantastisch nieuws ! Hopelijk kunnen ze uitvinden hoe het met de ontlasting zit en kan Danyel straks weer lekker naar huis toe !
pi_23765248
Phluph wat een goed nieuws
Ik ga duimen dat het zo blijft en dat Danyel snel naar huis kan.
Ben ook wel benieuwd naar dat ontlastingverhaal eigenlijk, maar met een beetje geluk is het niets ernstigs.
pi_23765336
Phluphy wat klinkt dat allemaal lekker en goed
pi_23765542
Phluphy wat goed nieuws !!!
Danyel Go Boy

ik heb het weer wel es eerder neergezet, dat Thijs zo nu en dan wel es last heeft van giga huil/krijsbuien, nu is het zo dat mannetje daar horredol van word zodat ik me maar met Thijs bezig houd tot het over gaat.
Alleen vanavond kon ik niet bij Thijs zijn toen het gehuil/gekrijs losbarste want ik stond te genieten van een douche,dus Papa stond daar met een Thijs in zijn armen, na het een paar minuten aangehoord te hebben en ik niet in de buurt was, kwam pa op het idee om Thijs dan maar in zijn bedje te leggen zo gezegd zo gedaan
Met als gevolg na een paar min verder werd het ineens stil boven, dus we gaan kijken (ik was ondertussen weer lekker fris en schoon) ligt Thijs prins heerlijk te slapen
Dus in het vervolg toch Thijs maar in zijn bedje leggen, waarschijnlijk was het al die tijd gewoon giga moe maar de slaap niet kunnen pakken (teveel prikkels beneden gok ik) en als hij in zijn bedje ligt, dus rustig en donker dat hij daar dan wel kan slapen.
en dat is wel fijn met dank aan papa

ow en vandaag wezen shoppen in belgie en kleertjes gehaald, nieuwe jas voor Thijs en nog wat kleertjes voor hem gehaald, begon Thijs na een paar min binnen te zijn te huilen, dus ik ruik aan Thijs zijn luier die niet stinkt dus dat kon het niet zijn, dus ik even pink in zijn mondje en jahoor sabbel de sabbel, dus wij ergens wat drinken en ik Thijs aanleggen 3 slokken en het was klaar dus ik pak hem bij me en Thijs houd op met huilen nadat we ons drinken ophebben pak ik Thijs op en leg hem terug weer die keel.... dus mar doet de kap naar beneden en haalt het bovenstuk ervanaf en Thijs is stil, wilde hij al die tijd gewoon lekker in de ronte kijken en dat was een feest met al die kerstversieringen overal
pi_23766480
hahaha thijs begint de ouderlijke knopjes te ontedekken (heej, ik kan ook iets wensen) goezzo Thijs!!

Zure ontlasting is wel vervelend voor de babybillen he Phluph..

En van wie is de kjoete baby??

Danielle is vanavond meegegaan naar een restaurant: wat heb ik toch een geweldig lief kind (is ze nog wel groggy vna de bornchitis) maar lief dat ze was!!!
DANYEL EN THIJS
pi_23766828
Djulian had dat vorige week ook Bar. Dus wij hebben de wagen al omgebouwd en hij vind het heerlijk om alle dingen te zien als we lopen
pi_23767028
Misschien kan ik dat morgen ook wel es doen, wil morgen namelijk een lekker eind weer wandelen met Thijs .

Wat doen jullie trouwens aan die ijskoude handjes van jullie kindertjes? (ben even nieuwschierig)
pi_23767089
Djulian stopt zijn handen altijd in zijn jas, dus wantjes heeft geen zin, want die gaan dan weer uit. En als hij binnen ijskoude handen heeft doe ik ze even lekker warm wrijven dat het bloed weer goed stroomt
pi_23767209
Thijs heeft altijd van die giga koude handjes als hij op bed ligt.... telkens als ik zijn handjes terug onder zijn dekentje stop graait hij ze er weer uit.

zolang Thijs in de kinderwagen ligt, deed ik hem geen handschoentjes aan want hij lag toch windstil, maar morgen als ik de wagen nog wil ombouwen lijken me handschoentjes wel handig want ik denk niet dat Thijs zijn handjes in de voetenzak houd
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:45:44 #99
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23767309
er bestaan toch van die baby sokjes voor de handjes waarin ze gewoon hun handjes kunnen strekken maar ook een vuistje kunnen maken..
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:53:37 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23768809
Ik heb voor Saskia gewoon wantjes Alleen ze weet ze altijd uit te krijgen En op de fiets is het niet altijd mogelijk om ze dan weer snel aan te doen..

Vanavond onder de douche ontdekte Saskia een mooi gekleurd plaatje op papa z'n bovenarm.. Ze besloot dat zij die gekleurde vogel wel wilde hebben en probeerde 'm er vervolgens af te pulken
Dat ging natuurlijk niet lukken, maar onverstoorbaar probeerde ze het elke keer weer opnieuw
Het was zo'n schattig gezicht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')