quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:41 schreef poemojn het volgende:
Amber, wat goed!
Danyel, fijn dat je weer bijna naar huis mag!
Anitra, komt dat huilen nog door zijn koemelkallergie denk je?
Gisteren was ik wat aan het surfen en om info over allergie te zoeken en kwam toen iets tegen over producten die verwerkt worden in luiers en babydoekjes etc die ook allergie kunnen veroorzaken. Als hij zoveel huilt kun je misschien een paar dagen katoenen luiers gebruiken en water met een washandje ipv doekjes om te proberen of dat werkt? Is wel een hoop werk..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:50 schreef Rottdog het volgende:
Anitra meid jij doet het hartstikke goed als moeder niet aan twijvelen hoor.
Amber meissie wat goed van je![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:46 schreef phluphy het volgende:
Veel plezier bij het Sinterklaasfeest Rottdog![]()
Amber gefeliciteerd !
Anitra, wisten we maar waarom ze huilden hé?. Konden ze het maar zeggen
Die onzekerheid is moordend, maar het enige wat je kunt doen is afwachten op betere tijden. Succes
Kozakken![]()
![]()
wat lief
![]()
![]()
![]()
voor Jonne
Anitra, Lucas lacht en babbelt ook niet als hij wakker wordt. Meestal gaat hij gewoon huilen of soms meer een beetje een klaagroepje, misschien dat dat je een beetje geruststeld?quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:34 schreef Anitra het volgende:
Djulian heeft nog nooit gelachen als hij wakker werd of liggen babbelen. Dat slapen nu zou misschien idd iets van een regeldag/sprongetje kunnen zijn. Maar de rest weet ik niet.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:42 schreef Knorretje het volgende:
Hier ook hoor anitra. Ik mag dan wel 'mooi weer' spelen op foto's maar das maar een fractie van hoe hij op de dag is. Voor de rest is het hier ook gewoon gillen, krijsen en huilen. geemmer met de frequentie van voeden en het omgaan met hoe hij nu eenmaal is en wat wel en niet kan.
Maar ik denk telkens, mijn tijd komt nog wel. hij zal niet eeuwig zo blijven. En zo wel dan zie ik dat dan wel weer. Eerst deze dag weer doorkomen en morgen weer een dag.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:54 schreef Sugar het volgende:
Ik vroeg me laatst al in dit topic af hoe het met Jayden was! Blijft nog lastig dus. Klote!
Sterkte ermee!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:06 schreef Knorretje het volgende:
Ik heb me voorgenomen en doe dat ook zoveel mogelijk door er niet bij stil te staan en gewoon door te gaan en we zien wel waar het schip strand. Mijn Dikkertje Dap doet gewoon lekker eigenwijs alles op zijn tempo en heeft gewoon wat moeite met wat dingen nu maar kan gewoon wel onwijs lekker eigenwijs lachen (als hij zin heb) en maffe pruillipjes trekken (en die kunnen andere babietjes misschien wel niet).
Verder sta ik er gewoon zo min mogelijk bij stil dus en heb er dus ook zo min mogelijk over. (niet omdat ik anderen er niet mee wil vermoeien, maar meer uit bescherming van mezelf dat ik er teveel mee bezig ga en het teveel een leven ga laten lijden)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:43 schreef phluphy het volgende:
Anitra, niet alleen voor Danyel, maar voor alle kindjes geldt: ieder op zijn eigen tempo. Dat werd ons gisteren op het hart gedrukt door de orthopedagoog: er zijn kindjes van 8 maanden die mamma roepen maar er zijn ook kindjes van 1,5 die het nog steeds niet doen, en dat wil allemaal niks zeggen, met die kindjes is het echt goed gekomen.
Je zorgen zijn begrijpelijk, maar probeer niet in paniek te raken, gun Djulian zijn tijd, zorg goed voor 'm, verwen 'm lekker, en je zal zien: alles sal reg kom !
Dat zijn goed berichten Phluphquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:
Het enige waar ik nog een tikje bezorgd over ben is de ontlasting. Die blijft erg dun, erg geel en vooral erg zuur. Dit leggen we morgen voor aan de kinderarts (zijn "eigen" arts heeft weekenddienst, een supermens is het !).
Iets meer dan alleen een foto hebben we wel nodig hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |