automatisch valt alleen te doen als je een plaatje neerzet in de OP bv.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef MrAli het volgende:
eey Niels...als je niets te doen heb...maak dan ff een scriptje waarmee dit lijstje
http://mrali.mine.nu/~mrali/fok/topicstart.txt
constant automatisch geüpdate word als er een nieuw topic gemaakt word..
wat is de OP?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
automatisch valt alleen te doen als je een plaatje neerzet in de OP bv.
Openings Post.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat is de OP?
en het was Ruben's idee trouwens..
aha..maar een plaatje in je OP zetten kan wel..dat kunnen we dan wel als 'verplicht' instellen..quote:Op woensdag 1 december 2004 14:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Openings Post.
En ik bedoelde meer handmatig,.
braaf hondje..als je het voor vanavond af heb krijg je een paar extra hondebrokken..quote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben nu al bezig
ik neem genoegen met pepernotenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
braaf hondje..als je het voor vanavond af heb krijg je een paar extra hondebrokken..
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:57 schreef MrAli het volgende:
damn..nou heb ik al die bepaalde filmpjes á 65 GB weg gegooit.. (jammer voor Niels..![]()
)..heb ik nog steeds een behoorlijk ruimtegebrek..in totaal toch 180 gieg alhier..
dat zei ik net..omdat ik meer ruimte op mijn harde schijf nodig had..maar je kan altijd bij Marcus terrecht..die zal nu wel tegen de 100 gieg zitten..incl. die 65 gieg die ik had..quote:Op woensdag 1 december 2004 16:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
WAAROM???
maar maar... ik heb nieteens 50gig meer vrijquote:Op woensdag 1 december 2004 16:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat zei ik net..omdat ik meer ruimte op mijn harde schijf nodig had..maar je kan altijd bij Marcus terrecht..die zal nu wel tegen de 100 gieg zitten..incl. die 65 gieg die ik had..
ach gut..misschien moet je eens vragen aan je vader of moeder of die nog wat ruimte over hebben op hun pc..quote:Op woensdag 1 december 2004 16:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
maar maar... ik heb nieteens 50gig meer vrij
Niet meer dan 35, aldus mijn moederquote:Op woensdag 1 december 2004 16:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
ach gut..misschien moet je eens vragen aan je vader of moeder of die nog wat ruimte over hebben op hun pc..
daar mag het vast wel bij..
record staat in uren hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 16:38 schreef DearPrudence het volgende:
kom ik wrs een beetje laat mee;
snowboarden!
enniwais, hebben we de vorige topic nou in 5 dagen volgespammed??
Hoe ging jou Bio?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:38 schreef DearPrudence het volgende:
kom ik wrs een beetje laat mee;
snowboarden!
enniwais, hebben we de vorige topic nou in 5 dagen volgespammed??
Heeeeel goed! zo goed, dat ik m gewoon niet gemaakt heb!quote:Op woensdag 1 december 2004 16:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hoe ging jou Bio?
En volspammen gaat snel tegenwoordig
Weet ik niet meer, toen stond het aantal posts per topic nog op 255 ofzo, maar idd in een paar uurtjes.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:41 schreef DearPrudence het volgende:
serieus? welke is dat dan?
damn.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, toen stond het aantal posts per topic nog op 255 ofzo, maar idd in een paar uurtjes.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik distantieer mij overigens bij deze van eerder gedane uitspraken.
Was je daarom niet naar bio? Ik heb je wel op school gezien... Of heb je bio2 laten vallen ofzo?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
'snif' ik ben ziekjes
(suizende oren, rode ogen, keelpijn, en hoofdpijn als ik hard loop)
Nee! NIET VOOR BERLIJN!!!
Ik sleep me er wel door.
allereerst beterschap..alleen lijkt het me niet verstand te gaan hardlopen als je je toch al niet helemaal lekker voelt..quote:Op woensdag 1 december 2004 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
'snif' ik ben ziekjes
(suizende oren, rode ogen, keelpijn, en hoofdpijn als ik hard loop)
Nee! NIET VOOR BERLIJN!!!
Ik sleep me er wel door.
hij staat nu bij mij ook aan..quote:Op woensdag 1 december 2004 16:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Net trouwens Transcendence gekeken. Damn, so far de beste.
Freestyle stukjes zijn niet zo speciaal, maar het zijn er gelukkig ook niet veel.
Freeride is het meer, echt prachtig. 1 Boarder een hele berg af te gaan. Chopperdrop style.
Paar echt te ziek mooie lijnen, helemaal soepel, in de meter hoge poeder, gaan. Je ziet ook nog 2 of 3 keer dat er echt een lawine ontstaat. Dan gaan ze pas snel zeg, damn
.
ik ben wel in om een keer een record te zetten hoor..zonder allemaal 50 keer 'blaat' te posten natuurlijk..quote:Op woensdag 1 december 2004 16:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, toen stond het aantal posts per topic nog op 255 ofzo, maar idd in een paar uurtjes.
Ach, zo erg was het ook weer niet. Beetje een wijsneus, geloof ik.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
je vroegere wilde jeugd maar eens achter je laten?
zozo..quote:Op woensdag 1 december 2004 17:50 schreef MAX_crazy het volgende:
ik heb 11 gb kunnen verwijderen hoor
Beetje maar hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 17:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, zo erg was het ook weer niet. Beetje een wijsneus, geloof ik.
Ja, het was erg fijn om met jullie op te groeienquote:/"Wij zijn slim" Hans van Franeker
\"Minstens" Kees Olthof
Jaja, dat was een mooie tijd, toen hadden we nog tijd voor dit soort (onzin) (ongein) (nutteloos maar toch leuk gedoe)quote:Kees: "Krijg nou de poupiehoepie"
Niels B: "Een drieletterig woord begint met PANG"
Mevr. van Ierland: "Dit is de wis- en zekerkunde"
Kees: "Hoe heet zo'n elektrisch apparaat? Ohja, een lamp!"
Lutz: "IJs zwemt"
Die vind ik zelf ook nog altijd leukquote:["No program or system can be made fool-proof, because fools are so damn ingeneous!"
["What a splendid head, yet no brain."
["Why use Windows since there is a door?"
Dat ging over de kortste grap over een maagd volgens mij, maar die was niet echt grappig ofzoquote:Niels B: "Een drieletterig woord begint met PANG"
Ja, maar daardoor is het niet de grappige uitspraakquote:Op woensdag 1 december 2004 19:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat ging over de kortste grap over een maagd volgens mij, maar die was niet echt grappig ofzo
-edit: ik moet echt leren typen....
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor is het niet de grappige uitspraak
Heb jij btw dat Iraq-firmpje van muziek ofzo nog? Die wil ik nog wel 's zien... ow was btw een 'radioshow' geloof ik, horen dus
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
bedoel je een van deze Irak filmpjes?
Irak 1
of
Irak 2
maar pas op, door sommige mensen word dit beeldmateriaal als schokkend ervaren, bekijken op eigen risico!!!
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Was je daarom niet naar bio? Ik heb je wel op school gezien... Of heb je bio2 laten vallen ofzo?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
allereerst beterschap..alleen lijkt het me niet verstand te gaan hardlopen als je je toch al niet helemaal lekker voelt..
en ik zag net volgen mij je moeder..ik ben niet helemaal voor 100% zeker..maar wel voor 99%
tsja..ik weet het niet..moet toch wat zeggen als je niets beters te doen heb..misschien vrolijkt het je wat op ofzow..
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:15 schreef errrrr het volgende:... Btw, beterschap idd... en voor Berlijn ben je vast wel beter (nog 5 dagen
) Heb er iig wel zin in
Net Austin Powers gekeken... heerlijk serieuze film... was wel leuk
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beetje maar hoor.
[..]
Ja, het was erg fijn om met jullie op te groeien.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om even te vermelden dat in die filmpjes mensen onthoofd worden.
Dus schokkend is het op z'n minst.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:39 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel achterlijk om te weten dat als je zegt: filmpje, irak, schokkend dat dat op z'n minst onthoofdingen kunnen zijn.
quote:
Idd. Blauw.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb bio2 laten vallen ja.
quote:
thanks, Austion Powers is echt zo cool, welke heb je gezien?
quote:
[..]
En nu niet meer zeker, Kees?
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
bedoel je een van deze Irak filmpjes?
Irak 1
of
Irak 2
maar pas op, door sommige mensen word dit beeldmateriaal als schokkend ervaren, bekijken op eigen risico!!!
edit: het betreft dus twee onthoofdingen..misschien dat Hans dus toch iets anders bedoelde..
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor is het niet de grappige uitspraak
Heb jij btw dat Iraq-firmpje van muziek ofzo nog? Die wil ik nog wel 's zien... ow was btw een 'radioshow' geloof ik, horen dus
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:25 schreef NerdoNielso het volgende:
maar uhm, niet meer op m'n pc, maar ik denk wel op een backup disk
hopelijk kan ik die nog vinden
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik voel mij nu een stuk beter nu jij mijn moeder ergens gespot hebt. Ik was dr al kwijt.
Maar bedankt.
quote:
[..]
thanks, Austion Powers is echt zo cool, welke heb je gezien?
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ok, maar ik bedoel, stél dat iemand zich dat even niet realiseerd, ik kan me heel goed voorstellen dat iemand absoluut geen zin heeft om zoiets te zien.
[..]
Vrolijk Blauw.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:11 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde idd wat anders... Met Niels / Rick / Niels W hadden we in de 3e ofzo voor muziek zo'n 'radioshow' gemaakt waarin we het over Iraq hadden
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
kijk..ben ik toch nog ergens goed voor..
quote:
[..]
niet helemaal mee eens,
de eerste International man of mystery en de tweede The spy who shagged me (kan ook andersom zijn..) zijn idd tof..de derde, Goldmember, vond ik een stuk minder..
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
(Toch) te moeilijk? Het is een beetje jammer dat dit eerste hoofdstuk gelijk het moeilijkste is, volgens mij krijgen veel mensen dan een overdreven moeilijke indruk van bio2. (Ik zeg niet dat het veel makkelijker wordt, maar dit hoofdstuk was wel heel absurd... ook al viel het proefwerk dus wel mee)
quote:
Kees blijft altijd Kees toch?
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die kan zelfs ik me wel herinneren. Toen vond ik jullie écht vreemd. Niet dat dat nu zo anders is, maar toen kende ik jullie niet én vond ik jullie vreemd.
quote:
[..]
oui.
quote:
[..]
Ja, ik beschouw de 3e ook niet als een Austin Powers film. De eerste 2 waren leuk, de 3e was afgezaagd. En ja, je had het geloof ik wel op de goede volgorde.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:42 schreef MrAli het volgende:
had ik al eens verteld dat ik heel erg zin heb in de wintersport en dat die nog 29 op zich zal laten wachten
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn Wiskunde B2 was makkelijk zeg..
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die kan zelfs ik me wel herinneren. Toen vond ik jullie écht vreemd. Niet dat dat nu zo anders is, maar toen kende ik jullie niet én vond ik jullie vreemd.
Same herequote:Op donderdag 2 december 2004 13:18 schreef DearPrudence het volgende:
quote:
Ja, ik beschouw de 3e ook niet als een Austin Powers film. De eerste 2 waren leuk, de 3e was afgezaagd. En ja, je had het geloof ik wel op de goede volgorde.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
zeker waar
alsof hij geen zin had om na te kijken
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..dat ik het net zei..
maar oki..bij deze dan nog een keer..
nog 29 dagen te veel..nog 29 dagen afzien..
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:10 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Precies, nog 29 dagen afzien....
Die week moeten we maar feesten hanske
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
als je dat waagt jonge..dan ben je aan het eind van die week geen man meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |