automatisch valt alleen te doen als je een plaatje neerzet in de OP bv.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef MrAli het volgende:
eey Niels...als je niets te doen heb...maak dan ff een scriptje waarmee dit lijstje
http://mrali.mine.nu/~mrali/fok/topicstart.txt
constant automatisch geüpdate word als er een nieuw topic gemaakt word..
wat is de OP?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
automatisch valt alleen te doen als je een plaatje neerzet in de OP bv.
Openings Post.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat is de OP?
en het was Ruben's idee trouwens..
aha..maar een plaatje in je OP zetten kan wel..dat kunnen we dan wel als 'verplicht' instellen..quote:Op woensdag 1 december 2004 14:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Openings Post.
En ik bedoelde meer handmatig,.
braaf hondje..als je het voor vanavond af heb krijg je een paar extra hondebrokken..quote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben nu al bezig
ik neem genoegen met pepernotenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
braaf hondje..als je het voor vanavond af heb krijg je een paar extra hondebrokken..
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:57 schreef MrAli het volgende:
damn..nou heb ik al die bepaalde filmpjes á 65 GB weg gegooit.. (jammer voor Niels..![]()
)..heb ik nog steeds een behoorlijk ruimtegebrek..in totaal toch 180 gieg alhier..
dat zei ik net..omdat ik meer ruimte op mijn harde schijf nodig had..maar je kan altijd bij Marcus terrecht..die zal nu wel tegen de 100 gieg zitten..incl. die 65 gieg die ik had..quote:Op woensdag 1 december 2004 16:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
WAAROM???
maar maar... ik heb nieteens 50gig meer vrijquote:Op woensdag 1 december 2004 16:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat zei ik net..omdat ik meer ruimte op mijn harde schijf nodig had..maar je kan altijd bij Marcus terrecht..die zal nu wel tegen de 100 gieg zitten..incl. die 65 gieg die ik had..
ach gut..misschien moet je eens vragen aan je vader of moeder of die nog wat ruimte over hebben op hun pc..quote:Op woensdag 1 december 2004 16:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
maar maar... ik heb nieteens 50gig meer vrij
Niet meer dan 35, aldus mijn moederquote:Op woensdag 1 december 2004 16:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
ach gut..misschien moet je eens vragen aan je vader of moeder of die nog wat ruimte over hebben op hun pc..
daar mag het vast wel bij..
record staat in uren hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 16:38 schreef DearPrudence het volgende:
kom ik wrs een beetje laat mee;
snowboarden!
enniwais, hebben we de vorige topic nou in 5 dagen volgespammed??
Hoe ging jou Bio?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:38 schreef DearPrudence het volgende:
kom ik wrs een beetje laat mee;
snowboarden!
enniwais, hebben we de vorige topic nou in 5 dagen volgespammed??
Heeeeel goed! zo goed, dat ik m gewoon niet gemaakt heb!quote:Op woensdag 1 december 2004 16:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hoe ging jou Bio?
En volspammen gaat snel tegenwoordig
Weet ik niet meer, toen stond het aantal posts per topic nog op 255 ofzo, maar idd in een paar uurtjes.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:41 schreef DearPrudence het volgende:
serieus? welke is dat dan?
damn.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, toen stond het aantal posts per topic nog op 255 ofzo, maar idd in een paar uurtjes.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik distantieer mij overigens bij deze van eerder gedane uitspraken.
Was je daarom niet naar bio? Ik heb je wel op school gezien... Of heb je bio2 laten vallen ofzo?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
'snif' ik ben ziekjes
(suizende oren, rode ogen, keelpijn, en hoofdpijn als ik hard loop)
Nee! NIET VOOR BERLIJN!!!
Ik sleep me er wel door.
allereerst beterschap..alleen lijkt het me niet verstand te gaan hardlopen als je je toch al niet helemaal lekker voelt..quote:Op woensdag 1 december 2004 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
'snif' ik ben ziekjes
(suizende oren, rode ogen, keelpijn, en hoofdpijn als ik hard loop)
Nee! NIET VOOR BERLIJN!!!
Ik sleep me er wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |