quote:Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord heeft mistermaniac (zie hierboven).
Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:Hoe kan het dat er opeens users zijn met een X aantal keystrokes,terwijl ze normaal veel minder hebben?
Daar loopt een topic over op het WP forum : http://forums.whatpulse.org/ftopic271.htmlWhatpulse.netmastering.nl doet vaag.Iemand met een lagere keycount staat hoger dan iemand met een hoger keycount.Ehm, Weuh?
Klopt, en is bekent. Dat is een bug van de site.Hij gooit users er niet af als ze weg zijn.Dat kun je zien omdat plek 15 dubbel in gebruik is.
Nut heeft het eigelijk niet echt.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:01 schreef boebiedoe het volgende:
Maar wat is het nut er nou helemaal van..
Sja, dat kun je je over zoveel dingen afvragenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:01 schreef boebiedoe het volgende:
Maar wat is het nut er nou helemaal van..
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:00 schreef Ixionn het volgende:
GoT![]()
Ja nee maar gewoon, een wedstrijdje keyaanslagen? Ik bedoel ...quote:Op woensdag 1 december 2004 13:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Sja, dat kun je je over zoveel dingen afvragen
Niks.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja nee maar gewoon, een wedstrijdje keyaanslagen? Ik bedoel ...
Wat kan?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eigelijk zijn we gewoon bezig om op de 1ste plaats te komen en GOT te laten zien dat FOK! het ook kan.
Jepquote:Op woensdag 1 december 2004 13:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat heeft idd geen enkel nutquote:Op woensdag 1 december 2004 13:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Aan de top te staan, en GOT te verslaanquote:Op woensdag 1 december 2004 13:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat kan?
Nerd zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat kan?
Dat boeit me dan weer niet zoquote:Op woensdag 1 december 2004 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aan de top te staan, en GOT te verslaan
Mij opzich ook niet, maar dat neemt niet weg dat het niet leuk is als we GOT verslaan. Toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat boeit me dan weer niet zo
Kom bij FOK! of tief opquote:Op woensdag 1 december 2004 13:07 schreef Koenz0r het volgende:
Team Patatje-Oorlog the best..
ow ja, maar ik ben meer van de categorie "sommige mensen vinden het leuk om te weten wat ze per jaar/ dag typen "quote:Op woensdag 1 december 2004 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mij opzich ook niet, maar dat neemt niet weg dat het niet leuk is als we GOT verslaan. Toch?
neeh, ik ben niet zo een team "Hopper"quote:Op woensdag 1 december 2004 13:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom bij FOK! of tief op
Dat kanquote:Op woensdag 1 december 2004 13:08 schreef Noca het volgende:
[..]
ow ja, maar ik ben meer van de categorie "sommige mensen vinden het leuk om te weten wat ze per jaar/ dag typen "
Mail mij maar.Lees eerst de op.Daar staat een link in met mail adressen.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:40 schreef LaZZ het volgende:
Hola! Ik wil ook wel graag meedoen om FOK! op de eerste plaats te brengen. Dus wat is het teamwachtwoord?
Kan iemand het dan ff mailen naar lazz2001@hotmail.com?
Aangepast.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:43 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand ( R-mon/Jump/oid ) ff de OP aub weer aanpassen?Heb de aanpassing van netmastering gedaan
Thnx and game on!
Succes iedereen!!
Edit : plus aanpassing waar het ww van WP is te halen
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef TheGHunter het volgende:
kon me niet inhouden, 550.001 keys gepulsed
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:02 schreef Jump het volgende:
ik vanavond een 40k ofzo
men laatste pulse is wel van maandag geledenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Doe ik 2 dagen overquote:Op woensdag 1 december 2004 18:30 schreef Jump het volgende:
[..]
men laatste pulse is wel van maandag geleden
* Renesite denkt dat de helft van die 40k in 1 en hetzelfde msn venstertje getypt zijn
maandagquote:Op woensdag 1 december 2004 18:34 schreef Jump het volgende:
maandag is wel maar 2 dagen geleden
Boeiequote:Op woensdag 1 december 2004 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zwarte is onleesbaar![]()
Ja nouhou!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:37 schreef Mattt het volgende:
[..]
Boeie.
dat paswoord klopt niet meerquote:Op woensdag 1 december 2004 18:36 schreef HuHu het volgende:
In de OP staat dat je moet mailen om het password te krijgen, dit om cheaters te weren. Maar het password van het Fok!-team staat ook gewoon op de site die in de OP staat: http://whatpulse.netmastering.nl/index.php . Of ben ik de de 100ste die dat zegt?
Dat is nog niet aangepast zo te zien, is te mailen voor het paswordquote:Op woensdag 1 december 2004 18:36 schreef HuHu het volgende:
In de OP staat dat je moet mailen om het password te krijgen, dit om cheaters te weren. Maar het password van het Fok!-team staat ook gewoon op de site die in de OP staat: http://whatpulse.netmastering.nl/index.php . Of ben ik de de 100ste die dat zegt?
waa rhaal jij die alatste dag ?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
maandag
dinsdag
woensdag = hele dag
een
plus
een
is
twee
plus
een
is
drie![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:38 schreef Jump het volgende:
[..]
dat paswoord klopt niet meer
maar ik zal het doorgeven
Zeg dat danquote:Op woensdag 1 december 2004 18:39 schreef Jump het volgende:
[..]
waa rhaal jij die alatste dag ?
laatste pulse was maandag avond. dinsdag gans de dag school en vandaag ook. dus veel tijd schiet er niet meer over hé
doe ik toch ?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg dat dan
Nu pas slet!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:43 schreef Jump het volgende:
[..]
doe ik toch ?
Ik heb het net tegen kixass456 gezegd.Wordt Z.S.M verandert!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is nog niet aangepast zo te zien, is te mailen voor het pasword
Ik zit nu op de 8k geloof ikquote:Op woensdag 1 december 2004 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het net tegen kixass456 gezegd.Wordt Z.S.M verandert!
Thnx voor de oplettendheid
10k
ik had al 4 gepulsedquote:Op woensdag 1 december 2004 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit nu op de 8k geloof ik![]()
Ik zit haast aan de 10k voor vandaag...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had al 4 gepulsed
Rechtsklik op Wtje, Settings, Program settings, Launch at Windows Startup.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:44 schreef GotC het volgende:
Ik vergeet elke keer WP aan te zetten alsk mijn laptop opstart..kom er half uur later pas achter (en veel getyp later..) dat het dus niet aanstaat
Kan WP niet automatisch opstarten ofzo?Weet iemand dat?
Start > uitvoeren > Ms config > tabblad Opstarten > Vinkje bij Whatpulse > oke.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:44 schreef GotC het volgende:
Ik vergeet elke keer WP aan te zetten alsk mijn laptop opstart..kom er half uur later pas achter (en veel getyp later..) dat het dus niet aanstaat
Kan WP niet automatisch opstarten ofzo?Weet iemand dat?
Ok thanksquote:Op woensdag 1 december 2004 19:48 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Rechtsklik op Wtje, Settings, Program settings, Launch at Windows Startup.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:42 schreef Mr-Z het volgende:
Hoi hoi!
Ik wil me even voorstellen als een nieuw whatpulse member! Ik zal niet al te vaak in dit topic te vinden zijn want ik ben nou eenmaal geen slowchatter, maar ik help fok natuurlijk wel met een hogere plaatsing in de lijst! Ik heb een voordeel dat ik tetrinet verslaafd ben en dit dus hele dagen doe.. dus veel toetsaanslagenIk hoop dat ik jullie hiermee voldoende mee geinformeerd heb en keep up the good work!
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:05 schreef masterr112 het volgende:
[..]
ehmz tetrinet???(zat al te denken dat het maybe internet betekent??)
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:12 schreef rwbrink het volgende:
ik sta eerste in het movieinc team :p
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:56 schreef Qwea het volgende:
*vandaag weer moet gaan devven, Dus vanaaf erg erg erg hoge pulse I asume
die staat gewoon op 2 hoorquote:
eens zien als ik ook ga joinen deze avondquote:Op maandag 6 december 2004 17:14 schreef Qwea het volgende:
Hmm, vanaaf in IRC op #fokradio zullen mn pulsen wel ff lekker oplopennormaal heb ik daar altijd 30k
dan zit ik al op 80 k
ik luister eigk alleen voor kixassquote:Op maandag 6 december 2004 17:16 schreef Jump het volgende:
[..]
eens zien als ik ook ga joinen deze avond
als het de moeite waard is
niet echt veel de moeite dusquote:Op maandag 6 december 2004 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik luister eigk alleen voor kixassik vind dr al een poos geen fuck aan. vanavond :
Fokkers bellen ( again ) naja, dat gaat dan nog.
Dat nieuwe gadget forum
En verkeersinfo. : Hoeveel GB verbruikte FOK! deze week.zo hey! Dat wil ik allemaal weten
erg erg nuttig en leuk
nope.Net zoals andere keren. Kweet niet, maar ik vind op de 1 of andere manier FOK!radio echt niet meer wat het geweest is. Jij wel?quote:
quote:
Hard hard hard meetikken!quote:Op maandag 6 december 2004 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]Heb je gezien wat voor een fucking tekst dat trekt? Tis net een buffer overflow men
Dat heb ik dus ook de laatste tijd hoorquote:Op maandag 6 december 2004 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik luister eigk alleen voor kixassik vind dr al een poos geen fuck aan. vanavond :
Fokkers bellen ( again ) naja, dat gaat dan nog.
Dat nieuwe gadget forum
En verkeersinfo. : Hoeveel GB verbruikte FOK! deze week.zo hey! Dat wil ik allemaal weten
erg erg nuttig en leuk
ik pulste nu pas na 6 dagen... vandaar die 2 x 200kquote:Op zondag 12 december 2004 00:30 schreef GotC het volgende:
24k hier.. straks effe pulsen
pulst iedereen om de dag, elke week, elke dag..?
ik eiglijk minstens 1x per dag..can't stop myself
Mja dat zuigt best welquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook de laatste tijd hoor
ALs in, de laatste twee maanden misschien al... Gelukkig zit mijn vriend er niet, anders had ik met hetzelfde probleem als jij gezeten
Dat ben ik nou helemaal met je eensquote:Op maandag 13 december 2004 15:18 schreef Troel het volgende:
Nou, dat vind ik ook.
Het wordt gewoon tijd dat wij meiden het eens een avondje overnemen
quote:Op maandag 13 december 2004 18:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer op de site gekeken...
ik sta 11egaat lekker hard door het programmeren, en verslagen schrijven
Mijquote:Op maandag 13 december 2004 19:17 schreef RikjanOetEnter het volgende:
en wie moet ik nu mailen ?? ik zoek me op WhatPulse kapot naar de juiste persoon MET een mailadres in z'n profiel ofzo...thx
makkelijker nog:
mail het me maar naar Rikjanoetenter apenstaartje nederlanders punt net
password is diabloquote:
Whehehehequote:Op maandag 13 december 2004 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ben ik nou helemaal met je eensDan zullen wij ze eens laten zien wat radio maken is!
Eigelijk helemaal geen slecht plan
dat was ikquote:Op woensdag 15 december 2004 11:05 schreef Qwea het volgende:
zeg, hadden we lightning niet gekicked toen als cheater? of verward ik hem nu met iemand anders?
Ow!!! Je bedoelt van die meerdere pc's met whatpulse erop waarvan er een voronamelijk gebruikt werd door anderenquote:
netjesquote:Op woensdag 15 december 2004 12:06 schreef Eronymus het volgende:
Fok! staat nu 13e![]()
159,095,565 toetsjes
716,647 klikjes![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow!!! Je bedoelt van die meerdere pc's met whatpulse erop waarvan er een voronamelijk gebruikt werd door anderen
Ja, dat weet ik nog wel...
Dat was na mij ja
ik las echt sexquote:Op woensdag 15 december 2004 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Dit is ergik ben heeeeeeeeeeeeelemaal in de kerst stemming. Kerst muts op, net een blog stukje over kerst geschreven, kerstmuziek aan, huis van binnen en van buiten versierd. Ik mis alleen nog 1 ding
Kixass
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:06 schreef Eronymus het volgende:
Fok! staat nu 13e![]()
159,095,565 toetsjes
716,647 klikjes is het gemiddelde per gebruiker![]()
Maar je hebt ze nog niet gepulsed of wel?quote:
*zwijgt*quote:Op woensdag 15 december 2004 21:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je hebt ze nog niet gepulsed of wel?
Overigens, 400k in 2/3 dagen?? Weet je wel zeker dat je dat in je eentje gepulsed hebt?
true.Ik heb kix dus gisteren ff gebelt.En hij heeft dus 2 pc's. En daar stonden ook nog pulsen op.Dus om ff verder misverstanden te verkomenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:01 schreef Jump het volgende:
http://whatpulse.org/stats/profile.php?uid=108702
34k op 3 uur, je moet al 3 uren goed doortiepen om dat te halen
just my 2 cents
Hoezow cheat. Als ik hier een pc heb ( nu op deze ) met keys ( 70k nu ) en ik pulse die.En op mn notebook staat ook nog 30 k oid, en ik pulse die later wtf is er dan cheaten aanquote:
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:56 schreef Renesite het volgende:
smilie is altijd sarcastisch in mijn opzicht
![]()
En nu wat?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:07 schreef Renesite het volgende:
haha, en nu?
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef ThE_ED het volgende:
*spaart op*
Dat had ik juist doorquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:22 schreef Jump het volgende:
http://whatpulse.org/stats/team.php?tid=1882
paswoord vind je op die pagina
staat ergens tussen die uitleg
quote:This user is in team fok! and is ranked 42nd in that team.
En dat na bijna 2 maanden niet meer pulsenquote:This user is in team fok! and is ranked 102nd in that team.
K = 1000quote:Op zondag 19 december 2004 20:24 schreef magicalnight het volgende:
wat is die 'k'?
Ik heb gewoon clicks en strokes? :s
66k in 30 uur ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef onlogisch het volgende:
ik heb maar 87k staan... en dat in bijna een week
Zie mijn reply hier vlak bovenquote:Op zondag 19 december 2004 23:05 schreef MrUber het volgende:
GENAAIT!!!!!!!!!
Bij veranderen van password = 400k weg!!! WAT EEN KUT PROGRAMMA!
Ik net precies hetzelfde! Password vergeten, nieuwe aangemaakt op de site, pulsen, lukt niet, wil ik op de client het password wijzigen krijg ik de boodschap dat het oude password niet klopt! Balen... 11k weg (gelukkig niet zo heel erg veel).quote:Op zondag 19 december 2004 23:05 schreef MrUber het volgende:
GENAAIT!!!!!!!!!
Bij veranderen van password = 400k weg!!! WAT EEN KUT PROGRAMMA!
win 2kquote:Op zondag 19 december 2004 21:37 schreef mistermaniac het volgende:
gewoon een stabiele windows installeren, nix geen last van hiero.
win 2k roels!. Naja roels, doe mijn maar linux, maar niet veel keus hiero.
lijkt me leuk, ik zit op 78 k. En vanaaf met fokradio hopelijk op 100kquote:Op zondag 19 december 2004 15:06 schreef mistermaniac het volgende:
Wat dacht je ervan om net zoals twiekerseen kerstverassing te doen, en onze keys en click zo veel mogelijk op te sparen deze week en in een keer te pulsen op de 25ste?
Dealquote:Op maandag 20 december 2004 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
lijkt me leuk, ik zit op 78 k. En vanaaf met fokradio hopelijk op 100kpulsen we 1ste kerstdag dan?
quote:
Pulse ik dus nog minder vaakquote:Op maandag 20 december 2004 13:26 schreef Qwea het volgende:
Nah, als we allemaal iig 200k pulsen...
Stel er doen 12 mensen mee...
12x200 = 2.4 mil
Op mn werk van vandaag 20Kquote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef Qwea het volgende:
overigens, als ik geluk heb haal ik de 100k nog voordat fokradio begint
* Qwea zit al op 83 k
En die van thuis bewaar je voor de suprise pulse?quote:Op maandag 20 december 2004 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op mn werk van vandaag 20K
En thuis ook nog iets van 80K
Alleen die op mn werk ga ik dan ff pulsen vandaag!
Ja die van thuis bewaar ikquote:Op maandag 20 december 2004 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die van thuis bewaar je voor de suprise pulse?
Alstie vol is trouwens, ik heb al een nieuwe OP klaar staan
aaaaaaaawquote:Op maandag 20 december 2004 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja die van thuis bewaar ik
Moet ik ook wachten met me systeem opnieuw inrichten
Nou ja doe ik wel de week na kerst
Dan ben ik toch vrij/
En op mnn werk kan ik niet sparen
Laatst had ook al een..... mn pc opnieuw geinstaleerd.
start x?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:28 schreef Qwea het volgende:
offtopic I know : Iemand hiero in dit topic verstand van debian linux?
Ik heb het net ge-installed op VMWare, Root account aagemaakt met password, en eigen Account (Qwea) aangemaakt met password. Maar ik kom er niet in.Inloggen doet ie wel.maar dan krijg ik zo'n " dos" scherm met Qwea@debain $ :
Oeps ik zie net dat het startx is ipv start xquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:36 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Oeps ik zie net dat het startx is ipv start xen anders xdm
welke cheater?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:37 schreef GSMboy het volgende:
Hoe zat die cheater dan te cheaten?
vmware? acces shit? wabliefquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]hij deed al niet
Maar rare is, ik heb ook geen muis als ik in die acces shit zit
Ken je VMWare niet? Dat is een programma wat een viritule pc in je pc draaitquote:
ik heb gewoon de iso gedownt, en ge-installed...quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:48 schreef R-Mon het volgende:
Hmm ik kan me herinneren dat ik ook problemen had met x aan de praat krijgen. Is ie wel geinstalleerd? "apt-get install x"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |