Ik had er ook geen zin inquote:Op woensdag 1 december 2004 12:20 schreef bixister het volgende:
grappig dat jullie allemaal zo'n schoentje gezet hebben bij de appie, ik had daar helemaal geen zin in.![]()
Ships ja!! * clauwheee een beetje dom is geweestquote:Op woensdag 1 december 2004 12:25 schreef bixister het volgende:
ohnee? in die van jou passen vast een heleboel kruidnootjes!
Ik had ook helemaal geen zin om met 3 kinderen op sleeptouw een schoentje te gaan zetten. Dat doen ze thuis maar (en ik vind het ook veel te leuk om schoencadeautjes te zoekenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:20 schreef bixister het volgende:
grappig dat jullie allemaal zo'n schoentje gezet hebben bij de appie, ik had daar helemaal geen zin in.![]()
* miss_dynastie doet even meequote:Op woensdag 1 december 2004 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Wat goed zabb huis schoon! Moet hier ook nog gebeuren. * miss_dynastie weer een klusje op haar lijstje zet
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:29 schreef danosa het volgende:
Zeg Bix, jij had als commode voor Piet toch ook een buikkastje? Ik heb er 1 gezien in helemaal wit en moest gelijk aan jou denken. Als het ooit nog voor ons is weggelegd zou ik ook graag zo'n commode willen
[afbeelding]
alleen maar stofzuigen en dweilen? Dan hebben ze ook geen eer van hun werk..quote:Op woensdag 1 december 2004 12:50 schreef moussy het volgende:
Kan iemand hier ff komen stofzuigen en dweilen, als jullie toch zo actief zijn![]()
ik noemde alleen het hóógnodige op.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen maar stofzuigen en dweilen? Dan hebben ze ook geen eer van hun werk..
Hier mogen ze ook wel e.e.a doen hoor.. de badkamer moet uitgesopt, de zolder opgeruimd en gesopt (ja, dat soppen daar is echt nodig), huiskamer stoffen, soppen, stofzuigen, dweilen..
In de slaapkamer moeten nog 2,5 muur behangvrij gemaakt worden..
De zolder moet eigenlijk nog opgeknapt worden.. pjoeterhok moet eens grondig aangepakt worden..
Dus dames... Leef je uit!!
Daar moest ik nog aan denken toen ik van het weekend langs al die schoentjes bij de AH liep. Luca die eerst om zich heen keek en toen heel zachtjes toch een liedje ging zingenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
luca heeft wel zijn schoen gezet bij albert
maar hij wou zelf hoor. hij had de reclame op de televisie gezien en hij heeft hem zelf gezet en nog een liedje gezongen in de winkel ook
straks gaan we m ophalen....
Mogen ze eerst ff hier langskomen . . .quote:Op woensdag 1 december 2004 12:50 schreef moussy het volgende:
Kan iemand hier ff komen stofzuigen en dweilen, als jullie toch zo actief zijn![]()
hier ookquote:Op woensdag 1 december 2004 16:45 schreef clauwheee het volgende:
Dankje...het is hier koud, regen wordt sneeuw inmiddelsDus mjah..het lijken wel donkere dagen voor kerst
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mogen ze eerst ff hier langskomen . . .![]()
![]()
![]()
Cas heeft zeker stiemum met Tom zitten chattenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:50 schreef moussy het volgende:
Cas is wat verder gegaan, ik mis nu mijn muismat en krijg om de 2sec het deurtje van mijn kast voor mn neus geslingerd
Sjips, had ik even eerder moeten lezen, we komen net terug uit Beverwijk. Nou ja, dan ga ik volgende week wel even kijken. Heb een afspraak gemaakt bij Specsavers voor mijn lenzen. Je krijgt de eerste 3 maanden gratis dus ik wil dat weleens uitproberen. Scheelt me sowieso een dikke 60 euroquote:Op woensdag 1 december 2004 13:19 schreef Karin het volgende:
Wij gaan straks naar het sinterklaasfeest op het kinderdagverblijf Owja Rewimo, zocht jij nog die letters? Ik zag ze vandaag bij Bart Smit. 2 euro voor kleine letters en 4 euro voor grote.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:45 schreef clauwheee het volgende:
Dankje...het is hier koud, regen wordt sneeuw inmiddelsDus mjah..het lijken wel donkere dagen voor kerst
![]()
Hier niet, hier is het alleen maar donker en nat. Achterlijke provincie ook . . .quote:Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef Neva het volgende:
hier ook![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:49 schreef Neva het volgende:doe ik het toch beter
hier komt een vriendin van me 2 maal in de week stofzuigen en het afstoffen lukt mezelf wel
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Hier niet, hier is het alleen maar donker en nat. Achterlijke provincie ook . . .![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
I hate you . . .![]()
![]()
Dat zou best nog wel eens kunnen, want nadat ik mijn laatste bericht hier had gepost was ik mn toetsenbord ook nog eens kwijtquote:Op woensdag 1 december 2004 17:27 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Cas heeft zeker stiemum met Tom zitten chatten
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef No Nick het volgende:
SLAAPVROUWTJE!!!! 29 seconden
Record irc ingelogd zijn... 29 hele secondenquote:Op woensdag 1 december 2004 19:25 schreef Lois het volgende:
[..]
ik mis iets?
![]()
Whehehe , idd leukquote:Op woensdag 1 december 2004 20:06 schreef E.T. het volgende:
Hier is het helemaal nog geen koopavond
Alleen morgen en overmorgen![]()
Ik wilde ook wel winkelen tijdens de downtime.. nu ga ik maar was opvouwen![]()
Ook leuk![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet jij veel ?? Misschien lurkt Mabel hier wel . . .![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bea ?? Neeh, die is er te stijfjes voor. Mischien is het wel Marylene of hoe je dat op schrift neerkwakt . . . ??
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:00 schreef Jonnetje het volgende:
Ik ben misselijk... Verschrikkelijk misselijk...![]()
Gisteravond kregen we te horen dat een vriendinnetje van Wilyan (ons oude overbuufje) in het Academisch in Groningen ligt..
Ze heeft een kopje net gekookt water over haar borstkastje heen gekregen en heeft dus brandwonden.![]()
![]()
![]()
Ik ga zo met Wilyan richting zwembad, ouder-kind-zwemmen. Daar gingen we eerder altijd samen met haar en haar moeder heen. Zij zal er nu zeker niet zijn. Ik voel me zó min... Ik heb er vanacht gewoon slecht van geslapen....
Blegh!
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bea ?? Neeh, die is er te stijfjes voor. Mischien is het wel Marylene of hoe je dat op schrift neerkwakt . . . ??
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:36 schreef wim-lex het volgende:
[..]
Bedankt. We zijn allen zeer bedroefd.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:36 schreef wim-lex het volgende:
[..]
Bedankt. We zijn allen zeer bedroefd.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:23 schreef Beaker het volgende:
Wij hadden gisteren avond een wat versufde egelbij ons bij de voordeur zitten, hoort die niet in winterslaap te zijn nu
![]()
Hij reageerde nauwelijks op onze aanwezigheid![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:33 schreef Spindizzy het volgende:
Hier schijnt het zonnetje
Egeltjes zijnIk wil egeltjes in mijn tuin want ze eten slakken
Hebben ze aan mijn tuin gewoon een feestbuffet joh
als de school het erniet mee eens is dan sturen we er wel een fok knok ploeg op afquote:Op donderdag 2 december 2004 11:36 schreef clauwheee het volgende:
Verschrikkelijk Jonnetje!! Jeetje! Hoop dat je snel iets (positiefs?) hoort.
Het gesprek ging goed!!!!! En de opdracht is leuk! En die mevrouw was leuk! En als school het met de opdracht eens is (ik ga ze schoppen als ze dat niet doen) ga ik dus stage lopen bij de gemeente Winschoten(half uurtje met de trein)
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:36 schreef clauwheee het volgende:
Het gesprek ging goed!!!!! En de opdracht is leuk! En die mevrouw was leuk! En als school het met de opdracht eens is (ik ga ze schoppen als ze dat niet doen) ga ik dus stage lopen bij de gemeente Winschoten(half uurtje met de trein)
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:24 schreef moussy het volgende:
ah, het nipo heeft me weer gevonden met een bonnetje, nou moet ik toch maar eens wat uit gaan geven, door de bonnen zie ik het bos niet meer
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:00 schreef Jonnetje het volgende:
Ik ben misselijk... Verschrikkelijk misselijk...![]()
Gisteravond kregen we te horen dat een vriendinnetje van Wilyan (ons oude overbuufje) in het Academisch in Groningen ligt..
Ze heeft een kopje net gekookt water over haar borstkastje heen gekregen en heeft dus brandwonden.![]()
![]()
![]()
Ik ga zo met Wilyan richting zwembad, ouder-kind-zwemmen. Daar gingen we eerder altijd samen met haar en haar moeder heen. Zij zal er nu zeker niet zijn. Ik voel me zó min... Ik heb er vanacht gewoon slecht van geslapen....
Blegh!
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:48 schreef coolbabe het volgende:
Gefeliciteerd Clauwhee
Winschoten, daar wonen mensen die ik al heel lang ken maar nog nooit gezien heb omdat het zó ver weg is.
Toch mooi dat internet
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:54 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben er nog niet aan toegekomen lady-wrbHeb nog geen goede laarzen gevonden die ik kan verbouwen en heb ook nog niet naar verf gekeken, binnenkort ga ik langs Pipoos
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:10 schreef kozakken het volgende:
is vast al gesteld: maar hoe kan ik ook met 't onderzoek van nipo meedoen? (met dat baangebeuren kan ik ook alles gebruiken)
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben gisteravond geslaagd voor handschoentjes voor luca
ik wou eigenlijk zwarte, maar t zijn knalrode geworden. maatje 4 (kleiner was er niet)
zoooooo schattig klein en toch zoooo stoer
en hij is er zo blij mee
ik heb een kind met een eigen smaak....
bij de hema gisteravond zie ik een kindermuts hangen die ik dus echt af-schu-we-lijk vind.
ik roep voor de grap: kijk eens luca en zet het ding bij hem op.
en wat roept hij : oooooooooooooooo die wil ik hebben
ik probeer nog voorzichtig: nee toch, ik vind hem gruwelijk.....
maar luca zegt gedecideerd: ik wil geen andere, ik wil die!
nou, zegt een oudere vrouw naast me, die weet wat hij wil...
ja, zeg dat wel, zeg ik (eigenlijk trots omdat hij zich niet laat afschepen) en besluit de muts toch te kopen.
en in- en ingelukkig loopt een klein jongetje met muts op en nieuwe handschoenen aan de HEMA uit.
en buiten krijg ik een paar dikke zoenen van hem......
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:34 schreef lady-wrb het volgende:
vanmiddag als hij uit school komt kijk ik wel even. t is zo'n model met van die flappen over de oren.
jakkiebah
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:34 schreef lady-wrb het volgende:
vanmiddag als hij uit school komt kijk ik wel even. t is zo'n model met van die flappen over de oren.
jakkiebah
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:30 schreef LadyS het volgende:
mijn schoonmoeder en ik zijn op de valreep begonnen met zegeltjes te sparen van de C1000.. ben benieuwd of we het halen
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:49 schreef Martineke het volgende:
wat is er gebeurd Joene.
*aai over bol geeft*
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb er 8 voor je. Als je ze wil hebben, mail dan ff naar <knip>, dan stuur ik ze vandaag nog toe, heb je ze morgen en dan kun je ze zaterdag nog inleveren
Hier kun je in de supermarkt trouwens ook nog bijkopen voor 50 cent per stuk.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik wil ze zien als ze klaar zijn! Ik ben vet jaloers dat je zoiets ws kan. Ik wil ook!
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:53 schreef lady-wrb het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
op je werk
gelukkig niet privé
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:26 schreef Anitra het volgende:
Nipo doe ik niet aan mee, intomart wel en daar heb ik na deze week eindelijk 20euro bij elkaar en kan ik een bon vragen
maar gaat nipo zoveel sneller dan intomart dan? * Rewimo geeft stille hint want alle centjes zijn zeer welkom hier momenteel
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:46 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van het nipo, op een brief of ik mee wil doen, na. Zelfs dat is al een paar weken geleden
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:04 schreef snoopy het volgende:
De kat is vanmorgen weer van de boot gevallenGeen idee hoe ze het water uit is gekomen maar ze leeft gelukkig nog
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:59 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Stel nou dat ze heel goed lukken enzo, wil ik voor jou ook wel wat maken hoor
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:04 schreef snoopy het volgende:
De kat is vanmorgen weer van de boot gevallenGeen idee hoe ze het water uit is gekomen maar ze leeft gelukkig nog
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:29 schreef kozakken het volgende:
Heb een vraagje die ik dan maar hier stel: hoe maak ik een bewegende avatar?? (Heb al op fok gezocht, maar kan niets vinden)
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:34 schreef jessie het volgende:
MissD ik heb nog niks gehoord van dat nip. Hoe lang duurt dat, weet jij dat?
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:30 schreef LadyS het volgende:
mijn schoonmoeder en ik zijn op de valreep begonnen met zegeltjes te sparen van de C1000.. ben benieuwd of we het halen
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:39 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik heb ook nog liggen, dus als je nog nodig hebt geef dan maar een gil..
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:34 schreef lily het volgende:
Wij kregen net ieder een handvol strooigoed op het bureau van de Sint en zijn Pieten persoonlijk
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben vandaag een boterletter gekregen van de PV![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat is een boterletter? Is dat ongeveer hetzelfde als een chocoladeletter?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat is een boterletter? Is dat ongeveer hetzelfde als een chocoladeletter?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Coolbeeb wat een superkoddige "Sex and the City" schoentjes zeg, daar heb ik nog wel een bijpassend rokje bij![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:51 schreef jolene het volgende:
LadyS mail even naar @hotmail.com..
Laat even of je het mailadras hebt..
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik had hem nog niet gelezen hoor! amber werd wakker.
anders staat mijn emailadres in mijnn profiel!
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:13 schreef kozakken het volgende:
tanx rewimo. Psp heb ik al. Nu moet ik de juiste plaatjes (en de juiste verhoudingen -zucht- nog uit zien te fiegelen)
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:00 schreef snoopy het volgende:
Slim Clauwhee![]()
Ik moet zelfs nog wat kadootjes kopen![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:45 schreef clauwheee het volgende:
* Rewimo probeert gedichies te verzinnen
*zweet van voorhoofd veegt*
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Clauwheee, wanneer hoor je of je aan de slag mag op je stage?
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:10 schreef Luchtbel het volgende:
Dat is toch voor watjes!
Zelf dichten zoals het hoort![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef E.T. het volgende:
Wat een afzetters bij C1000.. 1 hele euro voor een rolletje inpakpapier!![]()
en vanmorgen heb ik bij de hema 3 rollen voor 0,95 gezien.. maar had geen zin om alleen daarvoor in de rij te gaan staan
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu word je echt boos: bij het Kruidvat kosten ze 17 cent
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
daar heb ik ze niet gezien.. wel in de rij voor de kassa gestaan
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar stonden die dozen nou juist... voor de kassa
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoeveel moet je pikken van een stagiair? Hij heeft me een grote bek, het liefst had ik het rotjong met zijn kop tegen de muur aan geknald![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk een @$%^$%@^-streek maar het is niet raar in de zin dat ze zoiets wel vaker flikken. Je hebt groot gelijk dat je erachteraan gaat, je weet nooit wat dat je nog oplevert
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:56 schreef Rewimo het volgende:
Heeft ie gelijk? Zo nee, dan moet je dat dus niet pikken. Zo ja, dan moet je het ook niet pikken natuurlijk, maar hem wel duidelijk maken dat je niet gediend bent van zijn toon.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:03 schreef Rottdog het volgende:
Tot hoe lang kun je die zegels inleveren bij de C1000Anders heb ik er ook nog wel een paar LadyS
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:27 schreef Beaker het volgende:
Wie helpt mij door mijn laatste half uurtje werken heen, ik verveel me
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet nog twee uur
En danwinkelen
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:19 schreef Rottdog het volgende:
Meel me je adres maar ff dan Ladys gooi ik ze morgen op de post
noppoes hete meel
Samen met de post voor Neva
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:34 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een verjaardag een moet nog cadeautje kopen "man"![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:27 schreef Beaker het volgende:
Wie helpt mij door mijn laatste half uurtje werken heen, ik verveel me
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:33 schreef moussy het volgende:
Volgens De Vos-Van der Hoeven heeft het geen enkele zin om een peuter of een kleuter te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat: "Het kind zal denken: laat ze maar kletsen, ik zie het toch zelf?
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:34 schreef Beaker het volgende:
Nog 2 uur?? wat voor werk doe je dan?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:58 schreef Beaker het volgende:
Snoop, hoe is het met de kat, is ie weer helemaal droog?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:14 schreef Rottdog het volgende:
Nou LadyS jah noppoes hele simpele verklaring
Noppes zo heette mijn kat R.I.P omdat ik hem voor nop had gekregen met kattebak en benodigheden enzo. Die naam was bezet en aangezien noppes een geholpen kater was is het een poes in mijn ogen even samengeplakt en voila noppoes daar is over nagedacht![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:14 schreef Rottdog het volgende:
Nou LadyS jah noppoes hele simpele verklaring
Noppes zo heette mijn kat R.I.P omdat ik hem voor nop had gekregen met kattebak en benodigheden enzo. Die naam was bezet en aangezien noppes een geholpen kater was is het een poes in mijn ogen even samengeplakt en voila noppoes daar is over nagedacht![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:19 schreef Rottdog het volgende:
Meel me je adres maar ff dan Ladys gooi ik ze morgen op de post
noppoes hete meel
Samen met de post voor Neva
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik kwam dit plaatje tegen. Het is een beetje wazig maar als je goed kijkt kun je er een giraffe in zien.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:56 schreef Spindizzy het volgende:
Banketstaven zijn
Maar weet je waar ik nou al de hele week zin in heb? OliebollenVan het weekend een grote zak halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |