Ik had er ook geen zin inquote:Op woensdag 1 december 2004 12:20 schreef bixister het volgende:
grappig dat jullie allemaal zo'n schoentje gezet hebben bij de appie, ik had daar helemaal geen zin in.![]()
Ships ja!! * clauwheee een beetje dom is geweestquote:Op woensdag 1 december 2004 12:25 schreef bixister het volgende:
ohnee? in die van jou passen vast een heleboel kruidnootjes!
Ik had ook helemaal geen zin om met 3 kinderen op sleeptouw een schoentje te gaan zetten. Dat doen ze thuis maar (en ik vind het ook veel te leuk om schoencadeautjes te zoekenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:20 schreef bixister het volgende:
grappig dat jullie allemaal zo'n schoentje gezet hebben bij de appie, ik had daar helemaal geen zin in.![]()
* miss_dynastie doet even meequote:Op woensdag 1 december 2004 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Wat goed zabb huis schoon! Moet hier ook nog gebeuren. * miss_dynastie weer een klusje op haar lijstje zet
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:29 schreef danosa het volgende:
Zeg Bix, jij had als commode voor Piet toch ook een buikkastje? Ik heb er 1 gezien in helemaal wit en moest gelijk aan jou denken. Als het ooit nog voor ons is weggelegd zou ik ook graag zo'n commode willen
[afbeelding]
alleen maar stofzuigen en dweilen? Dan hebben ze ook geen eer van hun werk..quote:Op woensdag 1 december 2004 12:50 schreef moussy het volgende:
Kan iemand hier ff komen stofzuigen en dweilen, als jullie toch zo actief zijn![]()
ik noemde alleen het hóógnodige op.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen maar stofzuigen en dweilen? Dan hebben ze ook geen eer van hun werk..
Hier mogen ze ook wel e.e.a doen hoor.. de badkamer moet uitgesopt, de zolder opgeruimd en gesopt (ja, dat soppen daar is echt nodig), huiskamer stoffen, soppen, stofzuigen, dweilen..
In de slaapkamer moeten nog 2,5 muur behangvrij gemaakt worden..
De zolder moet eigenlijk nog opgeknapt worden.. pjoeterhok moet eens grondig aangepakt worden..
Dus dames... Leef je uit!!
Daar moest ik nog aan denken toen ik van het weekend langs al die schoentjes bij de AH liep. Luca die eerst om zich heen keek en toen heel zachtjes toch een liedje ging zingenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
luca heeft wel zijn schoen gezet bij albert
maar hij wou zelf hoor. hij had de reclame op de televisie gezien en hij heeft hem zelf gezet en nog een liedje gezongen in de winkel ook
straks gaan we m ophalen....
Mogen ze eerst ff hier langskomen . . .quote:Op woensdag 1 december 2004 12:50 schreef moussy het volgende:
Kan iemand hier ff komen stofzuigen en dweilen, als jullie toch zo actief zijn![]()
hier ookquote:Op woensdag 1 december 2004 16:45 schreef clauwheee het volgende:
Dankje...het is hier koud, regen wordt sneeuw inmiddelsDus mjah..het lijken wel donkere dagen voor kerst
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mogen ze eerst ff hier langskomen . . .![]()
![]()
![]()
Cas heeft zeker stiemum met Tom zitten chattenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:50 schreef moussy het volgende:
Cas is wat verder gegaan, ik mis nu mijn muismat en krijg om de 2sec het deurtje van mijn kast voor mn neus geslingerd
Sjips, had ik even eerder moeten lezen, we komen net terug uit Beverwijk. Nou ja, dan ga ik volgende week wel even kijken. Heb een afspraak gemaakt bij Specsavers voor mijn lenzen. Je krijgt de eerste 3 maanden gratis dus ik wil dat weleens uitproberen. Scheelt me sowieso een dikke 60 euroquote:Op woensdag 1 december 2004 13:19 schreef Karin het volgende:
Wij gaan straks naar het sinterklaasfeest op het kinderdagverblijf Owja Rewimo, zocht jij nog die letters? Ik zag ze vandaag bij Bart Smit. 2 euro voor kleine letters en 4 euro voor grote.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:45 schreef clauwheee het volgende:
Dankje...het is hier koud, regen wordt sneeuw inmiddelsDus mjah..het lijken wel donkere dagen voor kerst
![]()
Hier niet, hier is het alleen maar donker en nat. Achterlijke provincie ook . . .quote:Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef Neva het volgende:
hier ook![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:49 schreef Neva het volgende:doe ik het toch beter
hier komt een vriendin van me 2 maal in de week stofzuigen en het afstoffen lukt mezelf wel
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Hier niet, hier is het alleen maar donker en nat. Achterlijke provincie ook . . .![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
I hate you . . .![]()
![]()
Dat zou best nog wel eens kunnen, want nadat ik mijn laatste bericht hier had gepost was ik mn toetsenbord ook nog eens kwijtquote:Op woensdag 1 december 2004 17:27 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Cas heeft zeker stiemum met Tom zitten chatten
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef No Nick het volgende:
SLAAPVROUWTJE!!!! 29 seconden
Record irc ingelogd zijn... 29 hele secondenquote:Op woensdag 1 december 2004 19:25 schreef Lois het volgende:
[..]
ik mis iets?
![]()
Whehehe , idd leukquote:Op woensdag 1 december 2004 20:06 schreef E.T. het volgende:
Hier is het helemaal nog geen koopavond
Alleen morgen en overmorgen![]()
Ik wilde ook wel winkelen tijdens de downtime.. nu ga ik maar was opvouwen![]()
Ook leuk![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet jij veel ?? Misschien lurkt Mabel hier wel . . .![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bea ?? Neeh, die is er te stijfjes voor. Mischien is het wel Marylene of hoe je dat op schrift neerkwakt . . . ??
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:00 schreef Jonnetje het volgende:
Ik ben misselijk... Verschrikkelijk misselijk...![]()
Gisteravond kregen we te horen dat een vriendinnetje van Wilyan (ons oude overbuufje) in het Academisch in Groningen ligt..
Ze heeft een kopje net gekookt water over haar borstkastje heen gekregen en heeft dus brandwonden.![]()
![]()
![]()
Ik ga zo met Wilyan richting zwembad, ouder-kind-zwemmen. Daar gingen we eerder altijd samen met haar en haar moeder heen. Zij zal er nu zeker niet zijn. Ik voel me zó min... Ik heb er vanacht gewoon slecht van geslapen....
Blegh!
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bea ?? Neeh, die is er te stijfjes voor. Mischien is het wel Marylene of hoe je dat op schrift neerkwakt . . . ??
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:36 schreef wim-lex het volgende:
[..]
Bedankt. We zijn allen zeer bedroefd.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:36 schreef wim-lex het volgende:
[..]
Bedankt. We zijn allen zeer bedroefd.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:23 schreef Beaker het volgende:
Wij hadden gisteren avond een wat versufde egelbij ons bij de voordeur zitten, hoort die niet in winterslaap te zijn nu
![]()
Hij reageerde nauwelijks op onze aanwezigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |