* Herkentquote:Op woensdag 1 december 2004 16:05 schreef Shagster het volgende:
Het mooiste moment vond ik toen ze me met die groten puppyogen aankeek, en zei: "Doe je wel voorzichtig?"![]()
![]()
Ben jij niet al lang door je ontmaagd-quotum heen?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:31 schreef SeLang het volgende:
Ontmaagden roeleert
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:05 schreef Shagster het volgende:
Het mooiste moment vond ik toen ze me met die groten puppyogen aankeek, en zei: "Doe je wel voorzichtig?"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:35 schreef zwareshag het volgende:
Ik 0, maar het lijkt me een hele eer om een meisje te mogen ontmaagden.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:18 schreef Bright het volgende:
[..]
Ha - en daar trappen de mannen ook altijd in
Wat bedoel je dan met 'manier van neuken'?quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:37 schreef hotdenio het volgende:
1 meisje. Volgens mij had ze niet zoveel pjjn en er was ook geen bloed. Het was wel leuk want je kon aan haar manier van neuken duidelijk zien wat voor een beeld ze al die tijd van de eerste keer had.
Ik heb haar de volgende ochtend extra verwend zodat ze er later met een goed gevoel naar terug kan kijken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met 'manier van neuken'?
Ik (v) heb zelf nog nooit iemand ontmaagd
Kei schattigquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:09 schreef innovative het volgende:
1 jongen ontmaagd, die ook mij ontmaagd heeft. Was een geweldige avond en, voor zover ik weet, voor allebei heel erg bijzonder. We hadden er 8 maanden naartoe geleefd en toen het eenmaal gebeurde was het vooral heel veel verliefdheid en intimiteit. Als het gaat om "spannende" seks heb ik later véél bijgeleerd, maar dat was op dat moment helemaal niet belangrijk. Het ging om het emotionele eraan en het feit dat we elkaars eerste waren.
Al vond ik 1 wel weer genoeg maagden. Ben zelf inmiddels wel wat verder doorontwikkeld als het gaat om seks, dus ik zou nu niet zo heel gelukkig meer worden van simpel recht op en neer.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met het reageren hierop.quote:Op zondag 5 december 2004 05:00 schreef Forumschorem het volgende:
2
Tijdens mijn vakantie in Thailand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |