abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23763935
Landmass, de hoge raad legt de term racisme ruim uit. Inderdaad zo ruim dat het iets verder gaat dan discriminatie louter op grond van de biologische betekenis'van 'ras'. Maar de uitleg van de hoge raad is nou ook weer niet zo ruim als jij suggereert.
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:55:29 #82
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_23766164
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 19:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Landmass, de hoge raad legt de term racisme ruim uit. Inderdaad zo ruim dat het iets verder gaat dan discriminatie louter op grond van de biologische betekenis'van 'ras'. Maar de uitleg van de hoge raad is nou ook weer niet zo ruim als jij suggereert.
Hoe ruim is die dan wel?

Ik vind verder vrijheid van meningsuiting belangrijker dan het verbod op racisme.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:07:32 #83
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_23766377
Rascisme, discriminatie,respect,normen en waarden......
Die woorden vliegen rond en betekenen onderhand helemaal NIKS meer

We zouden ons eens wat minder in dergelijke cliché 's moeten uitdrukken vind ik !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 5 december 2004 @ 13:57:53 #84
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23777307
De Hoge Raad zegt wel meer domme dingen. Laatst nog, dat asielzoekers tot "ras" werden uitgeroepen.
Racisme is domweg: het ras waartoe mensen behoren beschouwen als een bepalende factor voor hun persoonlijkheid of gedrag.
Het enige wat dit soort uitspraken van de Hoge raad bewijzen is dat er erg veel domme mensen in topposities in Nederland zitten en dat het tijd wordt ons ambtenarenapparaat meedogenloos te zuiveren van alle minkukels. Zonder wachtgeld, dat spreekt.
Koran 9:5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
  zondag 5 december 2004 @ 13:58:24 #85
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23777321
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:57 schreef Ultravolt het volgende:
De Hoge Raad zegt wel meer domme dingen. Laatst nog, dat asielzoekers tot "ras" werden uitgeroepen.
Racisme is domweg: het ras waartoe mensen behoren beschouwen als een bepalende factor voor hun persoonlijkheid of gedrag.
Het enige wat dit soort uitspraken van de Hoge Raad bewijzen is dat er erg veel domme mensen op topposities in Nederland zitten en dat het tijd wordt ons ambtenarenapparaat meedogenloos te zuiveren van alle minkukels. Zonder wachtgeld, dat spreekt.
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
  zondag 5 december 2004 @ 14:00:07 #86
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23777346
Dus ik kan de moslimfundamentalisten niet helemaal kwalijk nemen dat ze zo weinig respect hebben voor de Nederlandse overheid. Nogmaals: het gaat om omhooggevallen minkukels.
Als we serieus genomen willen worden moeten we eerst schoon schip maken met de bagger.
  zondag 5 december 2004 @ 14:04:01 #87
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23777416
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 19:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een kerkelijke raad verklaarde de notie als zou de aarde om de zon draaien ook als onjuist. Toch is de zon daarna niet plotseling om de aarde gaan draaien.
Weet je, laten ze alle laboratoria maar gaan sluiten. Als je iets wil weten organiseer je gewoonj een stemming. Wie heeft er gelijk, Ptolemaeus of Copernicus? Voor de rechter er mee! Wie heeft geklijk, Darwin of Mohammed? Mohammed natuurlijk, want wat hij zegt valt onder vrijheid van godsdienst.
laten we vooral zo doorgaan, hiermee wordt Europa de wetenschappelijk meest vooraanstaande kenniseconomie ter wereld.
PS: Australië zoekt nog steeds geschoolde immigranten met veel werkervaring. En daar dneken ze wel helder.
pi_23778169
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:57 schreef Ultravolt het volgende:
Het enige wat dit soort uitspraken van de Hoge raad bewijzen is dat er erg veel domme mensen in topposities in Nederland zitten en dat het tijd wordt ons ambtenarenapparaat meedogenloos te zuiveren van alle minkukels. Zonder wachtgeld, dat spreekt.
Er wordt in nederland over uitspraken zelden zo goed, diep en nauwkeurig nagedacht als door de Hoge Raad. Overigens hebben ze nooit asielzoekers tot 'ras' uitgeroepen, maar wel gezegd dat discriminatie van asielzoekers van dezelfde aard is als discriminatie op basis van ras, en dat daarom wetsartikelen die betrekking hebben op racisme ook van toepassing zijn op discriminatie van asielzoekers (als groep). De zaken liggen dus iets anders dan jij en Landmass ze voorstellen.
  zondag 5 december 2004 @ 15:13:57 #89
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23778745
Waarom mogen scholieren wel gediscrimineerd worden en asielzoekers niet?
Zoals ik al zei: de Hoge Raad wordt bevolkt door randdebielen. Dat is logisch, dan zijn ze geen bedreiging voor de andere randdebielen op sleutelposities in de rechtspraak.
pi_23779196
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:13 schreef Ultravolt het volgende:
Waarom mogen scholieren wel gediscrimineerd worden en asielzoekers niet?
Zoals ik al zei: de Hoge Raad wordt bevolkt door randdebielen. Dat is logisch, dan zijn ze geen bedreiging voor de andere randdebielen op sleutelposities in de rechtspraak.
En met deze uitspraak leg je de bijl aan de rechtsstaat.
I´m back.
  zondag 5 december 2004 @ 15:47:50 #91
106056 Landmass
pi_23779343
quote:
Op zondag 5 december 2004 14:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Er wordt in nederland over uitspraken zelden zo goed, diep en nauwkeurig nagedacht als door de Hoge Raad. Overigens hebben ze nooit asielzoekers tot 'ras' uitgeroepen, maar wel gezegd dat discriminatie van asielzoekers van dezelfde aard is als discriminatie op basis van ras, en dat daarom wetsartikelen die betrekking hebben op racisme ook van toepassing zijn op discriminatie van asielzoekers (als groep). De zaken liggen dus iets anders dan jij en Landmass ze voorstellen.
Dan nog steeds zijn uitspraken als kuilen gravende duitsers en kut studenten racistisch!
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zondag 5 december 2004 @ 16:15:50 #92
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_23779897
Albino's weigeren in een discotheek.
pi_23780926
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Landmass het volgende:

[..]

Dan nog steeds zijn uitspraken als kuilen gravende duitsers en kut studenten racistisch!
Nee, dat zegt de Hoge Raad niet. Dat maak jij er alleen maar van.
  zondag 5 december 2004 @ 17:39:58 #94
106056 Landmass
pi_23781500
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee, dat zegt de Hoge Raad niet. Dat maak jij er alleen maar van.
>>

Overigens hebben ze nooit studenten/Feyenoord aanhangers/jochies van 5 jaar en jonger/Duitsers/negers tot 'ras' uitgeroepen, maar wel gezegd dat discriminatie van studenten/Feyenoord aanhangers/jochies van 5 jaar en jonger/Duitsers/negers van dezelfde aard is als discriminatie op basis van ras, en dat daarom wetsartikelen die betrekking hebben op racisme ook van toepassing zijn op discriminatie van studenten/Feyenoord aanhangers/jochies van 5 jaar en jonger/Duitsers/negers (als groep).

[ Bericht 7% gewijzigd door Landmass op 05-12-2004 22:19:19 ]
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_23786117
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:39 schreef Landmass het volgende:

[..]

>>

Overigens hebben ze nooit studenten/Feyenoord aanhangers/jochies van 5 jaar en jonger/Duitsers/negers tot 'ras' uitgeroepen, maar wel gezegd dat discriminatie van studenten/Feyenoord aanhangers/jochies van 5 jaar en jonger/Duitsers/negersvan dezelfde aard is als discriminatie op basis van ras, en dat daarom wetsartikelen die betrekking hebben op racisme ook van toepassing zijn op discriminatie van studenten/Feyenoord aanhangers/jochies van 5 jaar en jonger/Duitsers/negers(als groep).
Dat arrest ken ik nog niet, kan je me de exacte tekst even geven? Klets niet zo uit je nek Landmass.
  zondag 5 december 2004 @ 22:17:47 #96
106056 Landmass
pi_23787217
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat arrest ken ik nog niet, kan je me de exacte tekst even geven? Klets niet zo uit je nek Landmass.
Het boeit me eigenlijk allemaal niet meer. Wat we nodig hebben is een grondige herziening van de grondwet en wetten mbt tot "racisme" en "discrimminatie". Als ik die juristen was zou ik ook gewoon het hele begrip ras laten vallen. Wat is iemand die half negro, half europees is?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_23789191
Racisme is best lekker met een beetje zout, peper en joppiesaus erop.
Paan!
pi_23791257
(Trivialiteitje) Het begrip discriminatie is door de Russen (communisten) ingevoerd...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_23791297
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:17 schreef Landmass het volgende:
Wat is iemand die half negro, half europees is?
Dat ben ik!
pi_23791345
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:26 schreef lucida het volgende:
(Trivialiteitje) Het begrip discriminatie is door de Russen (communisten) ingevoerd...
Wat lollig zeg. Schrijf er es een essay over. Over de diepere betekenis en zo.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')